Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema activare abonament Yoxo

Astăzi era ziua cea mare in care trebuia sa mi se închidă abonamentul vechi și sa se activeze abonamentul nou Yoxo. Din păcate s-a întâmplat doar prima jumătate din acțiuni: s-a închis vechiul abonament și activarea celui nou... încă nu. In momentul de fata am rămas doar cu o cartela fără suflet și cu un telefon pe care îl mai pot folosi doar pe wifi. Numărul de telefon a fost dezactivat, șters din contul My Orange, și se pare ca mai nou nu mai poate fi activat - in aplicația Yoxo apare mesaj ca numărul nu mai este eligibil - deși in prealabil aveam confirmarea ca totul este ok, am primit contract, am efectuat plata pt servicii... și partea interesantă este ca nimeni de la orange nu știe cum sa facă sa îmi reactiveze numărul.
Mai sunt utilizatori care au trecut prin experiențe similare la activare?
Este un test pentru noi veniții in frăția Yoxo?

Răspunsuri

Salut! Ne-ai povestit prin ce ai trecut cu plata automată având iOS, este vorba despre alt abonament sau același?

Buna. Este vorba de același număr. Săptămâna trecută am avut probleme cu aplicația. In perioada dinaintea activării am primit notificare in aplicația de mobile Banking ca plata efectuată la cererea portarii la noul abonament și încheierea contractului a fost anulată. Când am verificat in aplicația Yoxo, nu mai recunoștea configurația selectata și perioada rămasă pana la activare. După câteva zile problema a fost rezolvată, iar datele din aplicație corespundeau cu cele din contract. Însă astăzi la data activării am întâmpinat noi probleme. Se pare ca nu ma prea place aceasta aplicație... iar de data asta am rămas și fără număr

@Nicolae GEORGIAN, mâine dimineață vom verifica situația ta cu colegii nostri de la Yoxo.
Sincer, îmi pare foarte rău de ceea ce ți s-a întâmplat. Revenim.

Salutare,
Revin cu un update referitor la problema intampinata. Numărul meu de telefon a trecut printr-o serie de metamorfoze pana a reușit sa ajungă in cele din urma la forma dorita: Yoxo
De la abonament la prepay, apoi la Yoxo, din nou la prepay, iar in cele din urma a revenit la Yoxo. Data activării serviciului a fost modificata din 19 in 20 mai, iar un nou contract mi-a fost trimis pe mail cu noua data de activare menționata.
Presupun ca vechiul contract nu mai este valabil (nu am primit o notificare in acest sens pana acum).
Acum numărul meu este activ și funcțional - sper ca este finalul seriilor de peripeții și nu mai sunt și alte “surprize” ascunse pe care mi le pregătește Mr. Yoxo

Multumesc tuturor pentru sprijin și încurajări

Ne bucurăm mult că, până la urmă, s-a rezolvat. Totul e bine când se termină cu bine :).
Te mai așteptăm în Comunitate cu feedback despre abonamentul Yoxo și, binențeles, cu sugestii. Orice feedback venit din partea voastră, a utilizatorilor lui "Mr. Yoxo", ne ajută să-l îmbunătățim.
Yoxo este un abonament nou și ne bazăm pe voi că îl putem face din ce în ce mai bun împreună.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!