Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Buna ziua stie cineva s-au rezolvat problemele tehnice pentru a ne putea vizualiza bonusul primit pentru achizitie de tv si internet ? Ca ma tot suna de la orange incepatori care habar nu au despre ce vorbesc ...
Răspunsuri
Daca este vorba despre acelasi subiect, despre voucher, poti intreba in topicul deja deschis de tine.. pentru a nu dubla/tripla aceeasi intrebare..
Aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2340008-folosi-bonusul-achizitia-pachetului-orange-love
În acest moment există niște probleme în magazinul online care afectează plasarea comenzilor cu utilizarea bonusului.
Vom reveni aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Situația este în atenția departamentului nostru tehnic. Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Mulțumim pentru înțelegere.
@Diana, eu cred că se va rezolva, pentru că a văzut cine trebuie din Comunitate!
Nu stiu cine ce a vazut dar deocamdata nu pot folosi acest bonus si am mare nevoie de telefon....din pacate maine ma voi adresa celor de la protectia consumatorilor si sa vedem ce se rezolva. Va multumesc pentru sfaturi.
@Dyana2020, te înțeleg și-mi pare rău. Situația este cunoscută la noi și afectează mai mulți clienți.
Momentan nu avem un termen pentru remediere, dar te asigur că departamentul nostru Online face tot posibilul ca această problemă tehnică să fie rezolvată cât mai repede.
Vom anunța și aici când avem confirmarea că este OK.
De 3 sau 4 saptamani incearca sotul sa imi ia acest telefon care ar fi trebuit sa fie cadou de ziua mea....in fiecare zi il enerveaza cate un coleg de-al dumneavoastra care il trimit de la unu la celalalt ca nu e de competenta lor spunand ca se va face o sesizare si urmeaza sa ne sune altcineva competent....si a doua zi la fel a treia zi la fel de o luna de zile....eu cred ca si rabdarea noastra a luat sfarsit...nu suntem genul de persoane care sa facem rau...dar de data aceasta chiar nu e incotro ...vom merge pana unde se poate si vom demonstra ca am fost mintiti
@Dyana2020 ne pare foarte rău pentru situația aceasta. Între timp a venit și vestea bună, colegii ne-au informat că situația a fost remediată. Ne poți spune, te rog, dacă acum este totul în regulă?
Nu imi apare nicaieri bonusul ...si nici telefonul dorit nu mai e pe stoc....
Daca s-a remediat problema nu trebuia sa ne sune cineva sa ne anunte....cand ne-a contactat pentru achizitia pachetului orange love si ne-au facut oferta ati sunat si de 5 ori pe zi....acum nimeni nu mai zice nimic....
@Dyana2020, deci s-a rezolvat, dar, nu e bine nici asa?!.. Răspunsurile pe care le primești aici, le primești și pe mail.. deci, poate n-ai fost sunata, dar, ai fost anunțată intr-un fel..
Si, 5 apeluri pe zi mi se pare exagerat.. eu , dacă primesc un apel și spun ca nu pot vorbi, dar ii rog sa ma sune dupa ora 18:00, nu ma suna de 5 ori pana atunci.. suna conform discuției.. daca au program la ora aceea, evident, ca n-or sta peste program pentru mine..
Daca s-a rezolvat, bucura-te de el, telefonul poate reveni pe stoc sau poți alege altul cu aceleași caracteristici... si, daca il iei la prelungire abonament pe 24 de luni, cred ca încă mai este valabila promoția în care se triplează punctele thank you, daca ai..
@Dyana2020, ai încercat să faci o simulare în magazinul online? Bonusul ar trebui să funcționeze acum.
Asta zic ca nu ne apare nicaieri bonusul si nici telefonul nu mai e in stoc...doar minciuni din partea Orange....scriu una aici in comunitate si realitatea e alta...
Bineinteles ca am verificat alt fel cum stiam ca nu e bonusul acolo....e logic
După ce ai introdus telefonul în coș, la "Sumar coș" ar trebui să-ți apară o linie "Reducere Thank You servicii convergente". Ne dai, te rog, un screenshot cu coșul de cumpărături? Mulțumim.
Telefonul nu mai e pe stoc...e vorba de A9 si nu stiu daca mai apare....il vreau doar acesta pentru ca are carcasa metalica si nu gasesc altul la fel si sa aibe si specificatiile lui...m-am uitat la beneficii cum mi-ati zis...
Dyana2020 a răspuns
DanielaH a răspuns
Dyana2020 a răspuns
Dyana2020 a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
Dyana2020 a răspuns
Dyana2020 a răspuns
MihaelaC a răspuns
Dyana2020 a răspuns
DanielaH a răspuns
Dyana2020 a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
Dyana2020 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.