Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Imposibilitate reîncărcare prepay de pe abonament, din My Orange

Bună ziua, menționez că nu mai pot face reîncărcari prepay de pe abonament din contul My Orange. Aproape de finalizare îmi apare în dreptul numerelor prepay semnul interzis. Am cerut să-mi fie șters contul, l-am refăcut din nou, am șters aplicația și am reinstalat-o, dar problema este aceeași. Nu știu ce se întâmplă. Aștept un răspuns. Mulțumesc.

Bună, Jay, am fost ieri la Orange Shop și mi-au explicat cei de acolo că s-a schimbat ceva în My Orange, respectiv trebuie ales prima dată numărul prepay după care trebuie selectat numărul de abonament, unde se va face facturarea. Acum funcționează. Mulțumesc pentru ajutor. O zi frumoasă tuturor!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit în Comunitate! Cred că trebuie discutat la Orange, pentru că eu unul, nu am mai auzit de așa ceva. Poate e vreo problemă pe cont ce trebuie rezolvată de ei.

Ai luat legătura cu orange la 300? Ce vechime ai în rețea? Au fost probleme cu plata facturii? La *100#, merge să faci o reîncărcare prepay? Ți-au restricționat probabil accesul, din cauze mai puțin știute.

Tot cei de la Orange pot elucida misterul. Noi doar putem sa ne dam cu presupusul fiindca nu am intalnit situatia asta. Suna iar la Orange si cere lamuriri.

Salut! Obișnuiești sa faci multe reincarcari din contul tau? Te întreb pentru ca, in funcție de caracteristicile unui cont, exista o limitare, nu poti face încărcari nelimitat lunar..
Dacă alte probleme n-au fost, adică plata facturii a fost mereu facuta la timp și numărul pe care ai încercat sa-l incarci a fost scris corect, e posibil aceasta sa fie problema.. Insa, numai Orange, care are acces la datele tale iti poate spune dacă ai ajuns la limita în privința încarcărilor..
Stiu ca a mai fost o discuție despre aceat subiect în comunitate.. si asta am reținut de acolo..

https://www.orange.ro/help/cum-rencarc-o-cartel-prepay-de...

@Ionut1987, ai reușit să reîncarci? Sau ești în situația descrisă de Jay în care ai depașit limita maximă de reîncărcare?

Salutare tuturor, nu am reușit să fac reîncărcări din My Orange, dar am uitat să menționez că pot face reîncărcari la *100#, și cu ajutorul unui consultant clienți. Totodată am nevoie de reîncărcari de 1 euro, ceea ce la *100# nu există. Nu cred că este vorba despre o restricționare, dat fiind faptul că la Call Center se pot face reîncărcari (1 euro) din sistem. O să merg într-un magazin să văd dacă mă pot ajuta cei de acolo. O zi bună tuturor!

Cred că din magazin reușești să faci încărcări de un euro sau de la chioșcuri stradale, etc. Nu poți din My Orange!

Din moment ce exista varianta de reîncărcare de 1€ în My Orange, ma îndoiesc ca nu merge sa reincarce din My Orange.. Sigur este o alta problema a contului..

Desigur, știu că se pot face reîncărcari prepay 1 euro la PayPal sau PayPoint, dar eu doresc să le am pe factură, să nu umblu pe la toate magazinele. Oricum rămâne soluția în magazin. Vă mulțumesc pentru răspunsuri. Zi bună tuturor!

@Ionuț1987, pentru a confirma ce am spus ca dacă nu sunt problemele cu contul, merge sa reîncarci din My Orange, cu plata pe factura, am făcut o încărcare de 1€..
Ai poze mai jos.. Ce am făcut eu și n-am văzut în pozele puse de tine, eu am ales un numar de abonament dupa care încarc, pentru a putea alege plata pe factura... pe factura acelui numar..
Am primit inclusiv sms ca numărul respectiv a fost reîncărcat..
Deci merge din My Orange fara probleme..

Bună, Jay, am fost ieri la Orange Shop și mi-au explicat cei de acolo că s-a schimbat ceva în My Orange, respectiv trebuie ales prima dată numărul prepay după care trebuie selectat numărul de abonament, unde se va face facturarea. Acum funcționează. Mulțumesc pentru ajutor. O zi frumoasă tuturor!

@Ionut1987, ne bucurăm că s-a rezolvat. O să marcăm noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor membri din Comunitate.
@Jay, mulțumim pentru simulare si screenshot-uri - foarte utile.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!