Întrebare fară răspuns

Reincarcare neefectuata?

Am reîncărcat contul altei persoane de pe card, operațiunea s-a finalizat cu succes, banii mi-au fost retrași din cont, dar persoana respectiva nu a primit mesaj de confirmare, deci nu i-a fost reîncărcat contul. Ce pot face?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Catalina ești sigură că ai încărcat numărul de telefon corect? Poți să verifici în mesajul pe care l-ai primit tu numărul pe care l-ai încărat.

Verifica prin mesaj la cost control 333, pentru ca uneori nu primesti mesaj de confirmare pt reincarcarea contului, insa regasesti suma in cont. Se intampla sa primesti mesajul cu ceva timp dupa ce ai facut reincarcarea, insa tu deja sa ai suma in cont.

Si nici nu i s-a activat o extraoptiune nu? La 333 ar trebui sa vezi exact ce are activ pe cont.
In acest caz ar trebui sa discuti cu un coleg de la orange care sa vada exact ce s-a intamplat in sistem.
Te rog revino si spune-ne daca te-a ajutat cineva de la Orange Help/serviciul clienti, si ce s-a intamplat.

@Catalina: Am mai patit si eu problema / S-astept intrebator dilema / Ca Orange poate a uitat / Prepay-ul nu l-a incarcat. /// Dar m-am trezit la dimineata / Cu ochii buimaciti in ceata / Cand telefonul mi-a sunat / Ca ORANGE contul a-ncarcat. /// Atunci m-am linistit, si-ti spun / Nu-ti face griji, e un sfat bun / Ca datele daca-s corecte / Incarcarea-i fara defecte. /// Iar daca se mai prelungeste / O sesizare pregateste / Sa ai macar o confirmare / A cazului de incarcare.

Merită o solutie raspunsul lui Flo :)

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Ascary, Ascary... prapadit mai poti sa fi, / Dar ai umor in felul tau de-a fi / Si te-nteleg chiar de n-ai vrea / Deci iti accept propunerea. :))))

Poate a fost o eroare. Dacă ți-au luat banii, înseamnă că aceștia au ajuns unde trebuie. Sunați la ei și vedeți cum stă treaba! Am mai pățit și eu chestii din acestea în trecut și s-au rezolvat în câteva minute.Succes!

Am sunat ieri la nr. 300 și mi au spus ca e o defecțiune și ca vor rezolva in decursul zilei. A trecut ziua de ieri și nu s-a rezolvat nimic. Am mai sunat o data azi și din nou mi s-a spus ca vor rezolva...mi se pare cam aiurea ptc era nevoie de creditul respectiv, iar banii au putut sa-i retragă.

Nu s-a rezolvat nimic! O mare bătaie de joc! Eu am sunat de nenumărate ori și am fost și la un magazin orange, tot nimic! A fost nevoie sa mai fac o reîncărcare! Nu știu de unde aveți confirmarea ca s-a rezolvat. Faptul ca a trebuit sa mai pierd niște bani pentru a beneficia de credit, nu înseamnă “rezolvare”.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!