Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema plata automata Yoxo

Luna aceasta am intampinat o problema la plata automata a abonamentului YOXO. Plata trebuia sa se fi facut ieri, insa ceva s-a intamplat si nu s-a facut. Azi am intrat manual in aplicatie pentru a vedea ca numarul este in perioada de gratie si am 48 de ore sa platesc factura. La incercarea de a selecta factura si a o plati, am primit un mesaj generic: "Eroare de sistem. Ne pare rau. Te rugam sa incerci mai tarziu".
Am contactat prin chat un consultant Orange, iar solutia a fost sa sterg datele aplicatiei (in telefonul meu setari -> aplicatii -> yoxo -> date -> clear cache si clear data), sa o dezinstalez, apoi sa o reinstalez si sa ma loghez cu contul de client. Am reincarcat sa fac plata si a functionat, iar numarul s-a reactivat.
Am trimis si la departamentul de suport tehnic informatiile solicitate (numar, titular, captura de ecran, etc) si sper sa se rezolve acest "sughit".
Pana una-alta, am postat solutia in cazul meu in speranta ca poate ajut pe cineva.

NOTA: La abonamentul de 20GB (30lei), daca nu consumati deloc net, valoarea inapoiata este de 5 lei. In concluzie este un fel de abonament de 5 euro. :)

Răspunsuri

@Trixen, mulțumim pentru postare și pentru faptul că ai povestit aici experiența ta. Orice feedback pe care îl primim este foarte bine venit și ne ajută să ne îmbunătățim.
Ne bucurăm că până la urma situația s-a rezolvat.

@Trixen imi pare rau pentru situatia prin care ai trecut. Cred ca ti-a creat ceva emotii. E bine ca ai relatat cum ai solutionat problema in eventualitatea in care mai intampina si alti clienti problema ta.

Și eu am o problema similară. Astăzi, după update-ul aplicației din telefon, toate datele mele s-au șters și nu mai pot reactiva planul tarifar al abonamentului. Același mesaj de eroare îmi apare și ma pune sa încerc mai târziu... pana acum consultanții nu au reușit sa îmi soluționeze cazul. Eu am sistem iOS și soluția descrisă nu se aplica și la mine din păcate. Am reinstalat aplicația, însă fără succes.
Sper sa se rezolve problema cu următorul software update. As prefera sa nu fac servisare la fiecare facturare...

E foarte bine că ai reușit să rezolvi, deci a fost o experiență reușită. Asta demonstrează că încă nu sunt toate lucrurile chiar bine puse la punct, mai existând și scăpări!

@Nicolae, imi permiti sa intreb daca si in ce fel s-a solutionat situatia in cazul tau?
Ar putea fi util pentru alti utilizatori de iPhone sa stie.
Iti multumesc.

Salut. Din păcate încă nu s-a rezolvat situația mea. Cazul meu încă este in lucru. Cei de la asistenta au spus ca nu au mai întâlnit un caz similar cu al meu pana acum și încă lucrează la o soluție. O sa revin cu detalii când o sa se rezolve

In regula. Iti multumesc frumos pentru update. Sunt chiar curios.
Sper totusi ca te-au ajutat sa iti pastrezi numarul si sa iti poti folosi totusi abonamentul...

Salut. Revin cu un update. Am primit notificare ca o soluție a fost implementată și aplicația și-a revenit. Din păcate nu am primit și detalii referitor la soluție.
Măcar acum totul a revenit la normal

Revin cu o veste scurta: luna asta nu am mai intampinat probleme:am primit notificare in aplicatie cu o zi inainte, plata a fost efectuata cu succes, lucrurile au functionat fara sa mai fac nimic :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!