Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Contract incheiat in noiembrie 2018, cu 24 luni perioada contractuala. Vezi poza 1, atasata.
Resurse in contract; nelimitat minute nationale si roaming, nelimitat minute Orange, nelimitat sms-uri, 50 GB internet national, 10 GB spatiu stocare in cloud.
De 3 zile nu mai pot apela/primi apeluri pe numar.
La verificare pe site; abonamentul a fost modificat FARA STIREA SAU ACORDUL MEU intr-unul cu; 5 GB internet, zero minute nationale, zero minute internationale. Vezi poza 2, atasata.
In prezent NU pot folosi numarul de telefon (care apartine unui PFA)
Cum vi se pare, stimata comunitate, aceasta incalcare grava a legislatiei si a conditiilor contractuale?
Verificati-va CU ATENTIE resursele din abonamente, ca sa nu va treziti ca patiti ca mine!
Răspunsuri
Pagina 2 din 2
@mrsalexander ne pare rău pentru situația în care te afli.
Fiind un caz care necesită verificarea datelor tale personale, ți-am răspuns în mesaj privat.
Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu vești bune în Comunitate să ne spui cum s-a rezolvat.
Se pare că s-a rezolvat, oarecum.
Mi s-a explicat că „a fost o defecțiune a aplicației” și că de fapt avem toate resursele la abonament, doar că nu erau vizibile pe site.
Nu m-au lămurit, dacă toate resursele din abonament erau disponibile - inclusiv cei 50 GB de internet - de ce am primit mesaj că am depășit limita de 5 GB (?!) și că viteza va scădea?!
Personal, cred că a fost ceva necurat la mijloc, dar cum pare să se fi soluționat, cel puțin pe moment, nu mai am nimic de zis.
Nota 10 pentru interacțiunea cu moderatoarea comunității și cu colegii ei, cărora le mulțumesc!
O fi fost vreo eroare, ceva. Bine că s-a rezolvat!
Vio73 a răspuns
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
mrsalexander a răspuns
DanielaH a răspuns
mrsalexander a răspuns
cocolosh a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
mrsalexander a răspuns
Razvan a răspuns
Ascary a răspuns
FLo1 a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
mrsalexander a răspuns
FLo1 a răspuns
cocolosh a răspuns
Florin D a răspuns
Vio73 a răspuns
mihai_13 a răspuns
mrsalexander a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.