Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
De ce nu pot intra in cont daca dau toate detaliile .
Răspunsuri
Nu poți intra de la început sau reintra? Fii atent la cum scrii parola, cu caractere mari, mici, etc. Încearcă și cu alt browser sau dacă folosești aplicația mobilă, o dezinstalezi și o reinstalezi. Succes!
@marasteanradu, ai deja un cont My Orange sau ești la prima autentificare?
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Primești vreun mesaj de eroare?
Ne-ar ajuta și un screenshot (în care să ascunzi datele personale).
Te așteptăm să revii cu mai multe informații ca să te putem ajuta.
Si mie mi-a dat zilele trecute o eroare desi sunt convinsa ca scriam corect parola, Nu stiu ce s-a intamplat.
Pana la urma am bifat ca am uitat parola, am primit mail si am schimbat parola.
@marasteanradu, ai reușit să accesezi contul My Orange?
DanielaH a răspuns
Cathy a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
marasteanradu a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.