Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
De cateva zile semnalul tv este slab, posturile merg sacadat, cel mai afectat fiind antena 1.
Mai are cineva problema asta?
Stie cineva cum se poate rezolva?
Răspunsuri
Cel mai probabil, este o problema fizica cu fibra sau cablul. Undeva pe traseul pana în casa, inclusiv, este avariata. Antena 1 este la capăt de banda și, de obicei, e canalul de test după ce s-a făcut Instalarea serviciului TV. Solicita la Relații Clienți o programare a echipei sa verifice cablurile. Sau poți sa verifici într-o prima faza conexiunea cablului cu TV-ul (banana) și starea cablului din casa.
Dacă ai tv satelit, uită-te la nivelul de semnal. Poate fi un pic dereglată antena și atunci pot apărea macroblocuri pe anumite canale (frecvente).
Pana in casa am fibra optica, iar in tv intra cablu hdmi(nu am banana)
Te sfătuiesc să suni la suportul lor (numărul unic 300) și sunt sigur că te vor pune în legătură cu cineva de la Tehnic sau vor trimite echipa. Posibil însă să fie o problemă locală cu postul acela, care se va rezolva, dar tot trebuie s-o semnalezi. Succes!
Ce e aia banana? :))
"Banana" e mufa de la capatul cablului coaxial care intra in tv
Adica asta?
Da, mufă tip banană,un termen folosit popular. Sunt,nichelate,din bronz,suflate cu aur (cică) etc
Da, poate fi și din mufele alea, trebuie verificate toate conexiunile.
@Catalin_16, s-au rezolvat problemele de semnal?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.
Ce noroc cu intrebarea de aici. Aveam si eu problema asta si era, intr-adevar, de la "banana". In TV am si eu tot HDMI, dar in ruter intra un cablu coaxial. De acolo era, sper sa ajute.
alinawow a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
rafa.helper a răspuns
Catalin_16 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
Catalin_16 a răspuns
Vio73 a răspuns
The Special List a răspuns
Catalin_16 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.