Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua! Astăzi m-am dus la setări și la metode de plată, am dat pe telefon mobil și mi-am trecut numărul de telefon, am pus codul cate l-am primit și am dat confirmați, după ce am apăsat pe finalizați, mi-a apărut mesajul ăsta: ,,Este posibil să fie o problemă de facturare cu contul dvs. mobil. Contactați de telefonie mobilă sau adăugați o metodă de plată nouă.’’
Răspunsuri
Salut! Ce ai vrut sa faci, ca nu prea se înțelege? Ai vrut sa plătești o factura, sa achiziționezi un produs? E vorba de magazinul online sau de My Orange?
Bun venit în Comunitate! Da, nu prea se înțelege ce ai vrut să faci! Potți să detaliezi?
Mulțumim!
@Bogdan Mascan, pentru a fi mai clar la ce anume se referă întrebarea ta și ce anume vrei să afli de la ceilalți membri ai Comunității, iți sugerez să ne oferi mai multe detalii. În felul acesta vei putea primi răspunsuri concrete și îi vei putea ajuta și pe ceilalți în situația în care au întrebări asemănătoare.
Mulțumim și te mai așteptăm în Comunitate!
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
The Special List a răspuns
Bogdan Mascan a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.