Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Aș dori să știu, dacă prin prelungirea/schimbarea abonamentului direct din aplicația de mobil MyOrange, se primește automat un SMS prin care ești anunțat că perioada ta contractuală s-a modificat și vreun mail cu act adițional? Dacă se întâmplă la fel ca și când ai fi discutat cu un consultant și ai fi acceptat oferta pe care ți-a trimis-o pe mail? Întreb aceste lucruri fiindcă vreau să fiu sigur că nu am apăsat cumva din greșeală pe vreunul dintre abonamentele respective, din imagine, și s-oi fi schimbat abonamentul meu actual.
Mulțumesc anticipat!
Da, se primeste mail care se numeste prelungire contract numarul xxxxxxxx.. si sms pe telefon..
Alte răspunsuri
Da, se primeste mail care se numeste prelungire contract numarul xxxxxxxx.. si sms pe telefon..
La fel, ai procedat si tu,Jay? Adica, ti-ai schimbat abonamentul direct din aplicatia MyOrange,iar apoi ai primit acel SMS? Poti sa-mi spui,te rog, dupa ce ai selectat unul dintre abonamentele din imaginea de mai sus, care au fost urmatorii pasi? Cumva, vreun buton ceva, cu "esti de acord" sau "acceptare/refuz oferta"?
Eu am facut modificarea pe site, nu din My Orange.. mi s-a parut mai ok dupa laptop, pentru ca se vede mai clar decat pe telefon, plus ca pe site, mai sunt promotii, depinde ce abonament ai si la ce abonament vrei sa treci, poti verifica si pe site.. poate un abonament cu mai mult net..
Daca n-ai apasat pe modifica abonament, nu ai de ce sa-ti faci griji.. Daca apesi doar pe imaginile puse de tine, iti arata ce contine abonamentul.. si sub resurse ai "modifica abonamentul"
Ar trebui sa primesti mail cu o modificare de abonament, indiferent cum a fost facuta modificarea.. eu am primit mail si cand am modificat pe site si cand am modificat in shop si cand am modificat prin mail sau telefonic..
Da, o sa primești garantat în ziua facturării, sms ca ți s-a prelungit contractul cu o noua perioada contractuală.
Ce abonament deții, ca vad ca îți apar abonamente de valori mici pentru prelungire?
Un email da, nu cred că și sms.Și oricum îți apare și acolo schimbarea de la data următoare de facturare.
Jay a fost desemnat cel mai bun respondent
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
coautomobilero a răspuns
Jay a răspuns
coautomobilero a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.