Întrebare fară răspuns

Experienta neplăcuta cu serviciul clienți

Bună ziua! Cine ma poate ajuta cu o problemă? Am sunat astăzi la 300 pentru a solicita mai multe informații. Am fost preluat de către domnul Ionuț, căruia i-am solicitat câteva informații. La început mi le-a oferit, însă după ce l-am rugat sa ma ajute cu ceva, acesta a devenit brusc agresiv verbal, a ridicat tonul și mi-a răspuns, citez: "Nu va mai ofer alte informații" și mi-a închis apelul ! Menționez faptul ca mi se întâmplă de foarte multe ori acest lucru... Sa fiu luat peste picior, sa se strige la mine, sau sa mi se închidă apelurile! Și nu știu ce sa fac! Am făcut "n" sesizări, dar tot degeaba! Să-mi fie cu iertare, dar sunt scârbit de tot ceea ce înseamnă Orange, de felul în care sunt tratat! PS. Am înregistrat apelurile cu o aplicație.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Nu am sunat de foarte multe ori la relatii cu clientii, doar atunci cand am vrut sa imi prelungesc abonamentul. In rest, sa aflu date despre abonament si factura le pot gasi in aplicatia my orange care iti poate oferi absolut toate detaliile. Poate din cauza faptul ca ai probleme cu internetul sa se fi intrerupt convesatia. Atunci cand ai o problema se intamplasa nu ai prea multa rabdare cu operatorul si sa existe divergente de opinie, ceeea ce vrei tu sa nu ajunga exact la urechile si atunci probabil nu a stiut cum sa te mai ajute.
Parerea mea sa incerci maine prin aplicatia my orange si daca nu iti merge nici maine sa mai dai o data telefon la relatii cu clientii. Poate maine e o zi mai buna. :)

Pare genul cârcotaș căruia oricare dintre noi i-am închide telefonul .
Ce sa ne ascundem după deget ?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
3
2616 / 5000
puncte
Custom field 2

Eu nu înțeleg de ce i s-ar închide apelul! Și în mai multe rânduri. Eu am mai mult de 20 de ani la Orange și nu mi s-a întâmplat niciodată așa ceva.

Dați-mi o adresa de mail unde sa va trimit înregistrarea și cu siguranță o sa va schimbați părerea! E foarte ușor să îți dai cu părerea și sa fii ironic, să faci mișto, fără să știi despre ce a fost vorba.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Din discutiile pe care le-ai avut cu colegii in comunitate mie mi-ai dat de inteles ca tu esti genul de client nemultumit indiferent de ceea ce ti-am zice. Ai primit raspunsuri si metode de a afla ceea ce te interesa prin intermediul aplicatiei My Orange, dar nu vrei aceasta varianta. Tie iti place sa fii intr-un dialog continuu si ma gandesc ca ai apelat de multe ori Serviciul Relatii cu clientii, poate ai fost si putin dur in exprimare si ti-au trecut o "bifa" negativa. Trebuie sa fim constienti ca sunt multi clienti Orange care apeleaza cu motive serioase ( lipsa semnal cauzat de furtuna, prelungirea pe o perioada mai mare a termenului de plata a facturii...) si daca tu mereu suni si intrebi ce perioada mai ai de contract, info despre factura.. ceilalti sunt pusi in asteptare. Daca ai avut "n" sesizari la atitudinea operatorilor, ar trebui sa te intrebi daca nu cumva si atitudinea ta fata ei a condus la aceste reactii.

@Mircea Dumitru, îți mulțumim pentru feedback și pentru faptul că ai revenit în Comunitate să ne spui cum s-a finalizat situația ta.

 

Dar pentru că acest ultim comentariu include un e-mail privat și implicit confidențial, ceea ce încalcă Principiile Comunității Orange care nu permit includerea în postări a datelor personale (numere de telefon, adrese de e-mail sau poştale, imaginea altor persoane sau orice alte informaţii cu caracter personal), suntem nevoiți să nu-l publicăm.

Te rugăm să revii și să povestești pe scurt ce s-a întâmplat și cum a fost soluționată sesizarea ta,  dar fără a publica e-mailul primit.

Te rugăm deasemenea să nu mai publici numele complet al consultanților cu care ai discutat (este vorba tot de protecția datelor personale). Am editat noi în comentariile tale anterioare și am păstrat doar prenumele.

 

Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu un nou comentariu.

Eu sunt client din 2003 la Orange și nu mi s-a întâmplat niciodată să mi se închidă apelul, sau să mi se vorbească nepoliticos și să mi se refuze oferirea tuturor informațiilor solicitate, oricât de „stupide” poate au fost întrebările mele. Și extinzând, la oricare furnizor cu care am/am avut contract.
Și eu sunt de părere că apelul a fost întrerupt din motive independente de voința operatorului (de ex. semnal slab).
Din experiența personală, lucrând câțiva ani la un departament de reclamații la o instituție Bancară, operatorii din Call Center întrerup apelul din proprie inițiativă doar dacă clientul are un limbaj trivial.
Nu știu însă exact care este situația dvs, dar sunt sigură că cei de la Orange vor găsi o soluție să vă ofere toate clarificările de care aveți nevoie. De exemplu, când am nevoie de anumite informații, prefer să le las un mesaj în secțiunea Contact cu situațiile pentru care doresc să primesc clarificări. Știu că fac tot posibilul să răspundă în 48 de ore, iar dacă întârzie cu răspunsul îți trimit informare în acest sens.

Da, eu sunt titularul!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Eu sun foarte rar la Serviciul Clienți (general vorbind) și atunci când sun este vorba despre ceva foarte important (retenție, reziliere, probleme cu facturarea/factura, etc...)
Dacă însă mi s-ar răspunde în "doi peri" sau mi s-ar închide telefonul atunci cred că aș apela la varianta email sau formular de contact de pe website, încearcă și soluția asta! Poate îți răspunde cineva.
Sau încearcă un chat cu cineva de la Orange! ;)

@cocolosh. Exact asta am și făcut, sesizare pe mail, la care am și primit răspunsul! Mulțumesc mult pentru sfat!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Nu va mai bateti capul, pentru ca nu se merita.

Un client de buna credinta si care are o problema reala este obligat sa astepte minute bune pana sa fie preluat de un operator, deoarece operatorii sunt ocupati sa ofere informatii care se regasesc in online, in aplicatie, in meniul SelfCare sau 415.

Chiar initiatorul a tinut sa repete si sa accentueze faptul ca suna mereu la Serviciul Clineti pentru a solicita informatii care de altfel sunt disponibile in mod gratuit in My Orange. Din moment ce initiatorul are cont in Comunitatea, automat are cont Orange si infomatiile solicitate de el sunt la dispozitia lui aici https://www.orange.ro/myaccount/

Absolut de fiecare data si in fiecare mesaj postat a tinut sa accetueze si sa santajeze pe faptul ca are dovezi si ca are inregistrarea convorbirilor, care cel mai probabil au fost realizate fara a notifica operatorul.

Dupa toate acesta a postat triumfator un mesaj privat din partea Orange, mesaj prin care se rostogolea aici ca a primit o reducere la plata abonamentului timp de 3 luni.

Fiecare trage propriile conculzii, dar eu ma risc la un pariu ca pe contul sau de abonat exista o nota lasata in acest sens si din acest motiv operatorii nu stau prea mult la discutii cand intra in legatura cu el.

In ritmul acesta sunt sanse sa te alegi cu vreo 6 luni subventie la plata abonamentului.

@FaraUnid

Destept mai ești! Judeci omul fără sa știi care e problema!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!