Întrebare fară răspuns

Experienta neplăcuta cu serviciul clienți

Bună ziua! Cine ma poate ajuta cu o problemă? Am sunat astăzi la 300 pentru a solicita mai multe informații. Am fost preluat de către domnul Ionuț, căruia i-am solicitat câteva informații. La început mi le-a oferit, însă după ce l-am rugat sa ma ajute cu ceva, acesta a devenit brusc agresiv verbal, a ridicat tonul și mi-a răspuns, citez: "Nu va mai ofer alte informații" și mi-a închis apelul ! Menționez faptul ca mi se întâmplă de foarte multe ori acest lucru... Sa fiu luat peste picior, sa se strige la mine, sau sa mi se închidă apelurile! Și nu știu ce sa fac! Am făcut "n" sesizări, dar tot degeaba! Să-mi fie cu iertare, dar sunt scârbit de tot ceea ce înseamnă Orange, de felul în care sunt tratat! PS. Am înregistrat apelurile cu o aplicație.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Răspunsuri

Salut! Poți să ne spui de ce ai sunat la serviciul clienți? Ce problema întâmpini? Îmi pare rău dacă ai fost tratat așa. Chiar nu este normal...

Nu am intampinat pana acum o situatie de acest gen.. daca se intampla sa fie un singur consultant, puteam sa spun ca are o problema, dar, sa patesti asa cu mai multi, mi se pare ciudat.. incep sa ma intreb ce si cate intrebari puteau sa fie si ce ajutor ai cerut, de s-a ajuns in situatia de ai fost tratat de mai multi consultanti in acelasi fel..

Deci incredibil.... După ce am postat aceasta întrebare, am sunat din nou... Am fost preluat de către un anume Robert .... Și mi-a închis și acesta apelul :)))! Deci nu pot sa cred... Am solicitat informații despre abonamentul meu, despre factura...

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Depinde ce tip de informatii ai solicitat si daca respectivul avea acces la ele. Serviciul Clienti este in mare parte externalizat, iar cei care raspund in prima faza la 300 apartin de firme specializate de Call Center si nu au permisiuni de acces prea mari pe conturile de client.

Dupa criza din 2009 - 2010 toti operatirii au facut restructurari masive de personal, in ideea de a muta cat mai mult activitatea in online. Aceste reduceri de personal au afectat si ariea de Serviciul Clienti. Din acest motiv ar fi si varianta in care conversatia a durat mult prea mult si pentru ca au impusa o durata maxima per apel astfel incat sa poata prelua cat mai multe apleuri si te-a expediat rapid.

De asemena sunt sanse sa fi dat fie peste un incepator care s-a panicat, fie peste unul aflat in preaviz, in ultimile lui zile de munca si pe care l-a cam durut in papucii de noapte de doleantele tale. Cel din urma oricum nu are ce pierde chiar daca il reclami.

Informații pe care le pot oferi și dânșii... Factura de plată, perioadă contractuală, etc.... Mi se întâmplă foarte des... Ca pot pune înregistrările la dispoziție. Deci chiar nu se poate asa ceva...
Plus ca stau câte 50-60 de minute în așteptare. Supervizare nu vor sa îmi facă.
E chiar bătaie de joc! Nu se poate asa ceva!!!!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Aviz celor care suna la Serviciul Clienti si inregistreaza convorbirea fara a informa consultantul in prealabil: Dpv legal puteti avea probleme din cauza asta. Este perfect adevarat ca si ei inregistreaza convorbirile, dar sunteti anuntati in prelabil iar continuarea convorbirii inseamna acceptul vostru in acest sens.

Ti s-a intamplat foarte des asta, dar, tu suni mereu pentru informatii despre factura, abonament si perioada contractuala? Pai, daca toate milioanele de clienti ar suna mereu pentru aceste informatii, ai astepta si mai mult de 50-60 de minute, ca n-ar avea cine sa raspunda la atat de multi clienti.. Cam toate informatiile mentionate de tine le poti gasi in contul tau My Orange.. Eu, in 20 de ani, nu stiu daca am sunat de 20 de ori la Orange.. Prefer sa ma uit in My Orange, aplicatie sau desktop si, daca e ceva ce nu reusesc sa gasesc scriu pe chat.. abia la urma sun, daca trebuie..

Sa înțeleg ca tot eu sunt de vina?! Adică nu am dreptul sa sun la 300? Și pentru cultura dumneavoastră, nu sunt de fiecare data pentru aceleași informații! Nu sunt vreun obsedat care nu are altceva decât sa sune la serviciul clienți, am și eu serviciu, am și eu familie. Iar dacă sun și mi se închide apelul, iar informația nu o primesc, nu trebuie sa sun din nou? Credeam ca voi găsi în comunitate un răspuns, un sfat, dar m-am înșelat... Tot eu sunt vinovat pentru nesimțirea celor de la 300.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Aaa... Era sa uit... Internetul și aplicația MY Orange nu îmi funcționează de 3 zile . Dar ei îmi închid apelurile! "Mulțumesc" Orange!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Din cultura mea nu trebuie sa faca parte si motivele pentru care suna clientii la serviciul clienti si n-am dat vina pe nimeni, am adus doar niste argumente, ca daca toti am suna pentru chestii simple n-ar mai raspunde pentru ca ei nu sunt milioane..
Si motivele sunt citez "Informații pe care le pot oferi și dânșii... Factura de plată, perioadă contractuală, etc.... Mi se întâmplă foarte des... " acum, ca nu sunt mereu aceleasi.. nu scrie nicaieri..
In comunitate ai primit raspunsuri si sfaturi, dar, nu asta vrei, ci vrei sa-ti spuna cineva ca ai dreptate 100%.. si, ca sa spun asta ar trebui sa consider ca asa e.. nimeni nu are 100% dreptate..
Ma repet.. daca ar fi fost 1 caz izolat, hai 2, intelegeam, dar, daca se intampla foarte des, mi se pare ciudat..

@Jay,

Ce am scris eu și ce ați inteles dumneavoastră! O zi frumoasă! M-am lămurit și cu comunitatea! Clar voi ieși de aici! Toate cele bune!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Din moment ce suni in mod repetat pentru a solicita informatii care sunt disponibile online, in mod gratuit, in contul de abonat, la ce te astepti? Realistic vorbind, daca 1 din 10 clienti ar proceda asa, care crezi tu ca ar fi timpul mediu de asteptare pana cand apelul va fi preluat?

Informatii legate de factura, plati, abonament, cronos, perioada contractuala, OTY sunt disponibile in contul de abonat fie din browser, fie din aplicatie.

@Mircea Dumitru, ne pare rău pentru situația neplacută descrisă de tine.
Mă întreb, având în vedere că ți s-a întâmplat același lucru de două ori consecutiv, la foarte scurt timp distanță, cu doi operatori diferiți, daca nu este cumva posibil ca apelurile să se fi întrerupt din varii motive (probleme semnal, telefon etc.).

Faptul ca nu sunt singura care te contrazice ar trebui sa-ti spuna ceva.. Nu pot sa spun ca totul este perfect, dar, nici nu poate sa te mangaie toata lumea pe crestet sa-ti spuna ca Orange este lupul mare si rau.. incercam sa fim obiectivi.. Imi pare rau ca nu te-au multumit raspunsurile si sfaturile primite..
Multumim, toate cele bune!..

@DanielaH

Unul din operatori mi-a spus clar: "Nu va mai ofer nicio informație"

PS cam care ar fi motivele pentru care as putea apela 300 ?

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Nu am sunat de foarte multe ori la relatii cu clientii, doar atunci cand am vrut sa imi prelungesc abonamentul. In rest, sa aflu date despre abonament si factura le pot gasi in aplicatia my orange care iti poate oferi absolut toate detaliile. Poate din cauza faptul ca ai probleme cu internetul sa se fi intrerupt convesatia. Atunci cand ai o problema se intamplasa nu ai prea multa rabdare cu operatorul si sa existe divergente de opinie, ceeea ce vrei tu sa nu ajunga exact la urechile si atunci probabil nu a stiut cum sa te mai ajute.
Parerea mea sa incerci maine prin aplicatia my orange si daca nu iti merge nici maine sa mai dai o data telefon la relatii cu clientii. Poate maine e o zi mai buna. :)

Eu nu înțeleg de ce i s-ar închide apelul! Și în mai multe rânduri. Eu am mai mult de 20 de ani la Orange și nu mi s-a întâmplat niciodată așa ceva.

Dați-mi o adresa de mail unde sa va trimit înregistrarea și cu siguranță o sa va schimbați părerea! E foarte ușor să îți dai cu părerea și sa fii ironic, să faci mișto, fără să știi despre ce a fost vorba.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Din discutiile pe care le-ai avut cu colegii in comunitate mie mi-ai dat de inteles ca tu esti genul de client nemultumit indiferent de ceea ce ti-am zice. Ai primit raspunsuri si metode de a afla ceea ce te interesa prin intermediul aplicatiei My Orange, dar nu vrei aceasta varianta. Tie iti place sa fii intr-un dialog continuu si ma gandesc ca ai apelat de multe ori Serviciul Relatii cu clientii, poate ai fost si putin dur in exprimare si ti-au trecut o "bifa" negativa. Trebuie sa fim constienti ca sunt multi clienti Orange care apeleaza cu motive serioase ( lipsa semnal cauzat de furtuna, prelungirea pe o perioada mai mare a termenului de plata a facturii...) si daca tu mereu suni si intrebi ce perioada mai ai de contract, info despre factura.. ceilalti sunt pusi in asteptare. Daca ai avut "n" sesizari la atitudinea operatorilor, ar trebui sa te intrebi daca nu cumva si atitudinea ta fata ei a condus la aceste reactii.

@Mircea Dumitru, îți mulțumim pentru feedback și pentru faptul că ai revenit în Comunitate să ne spui cum s-a finalizat situația ta.

 

Dar pentru că acest ultim comentariu include un e-mail privat și implicit confidențial, ceea ce încalcă Principiile Comunității Orange care nu permit includerea în postări a datelor personale (numere de telefon, adrese de e-mail sau poştale, imaginea altor persoane sau orice alte informaţii cu caracter personal), suntem nevoiți să nu-l publicăm.

Te rugăm să revii și să povestești pe scurt ce s-a întâmplat și cum a fost soluționată sesizarea ta,  dar fără a publica e-mailul primit.

Te rugăm deasemenea să nu mai publici numele complet al consultanților cu care ai discutat (este vorba tot de protecția datelor personale). Am editat noi în comentariile tale anterioare și am păstrat doar prenumele.

 

Mulțumim pentru înțelegere și te așteptăm cu un nou comentariu.

Eu sunt client din 2003 la Orange și nu mi s-a întâmplat niciodată să mi se închidă apelul, sau să mi se vorbească nepoliticos și să mi se refuze oferirea tuturor informațiilor solicitate, oricât de „stupide” poate au fost întrebările mele. Și extinzând, la oricare furnizor cu care am/am avut contract.
Și eu sunt de părere că apelul a fost întrerupt din motive independente de voința operatorului (de ex. semnal slab).
Din experiența personală, lucrând câțiva ani la un departament de reclamații la o instituție Bancară, operatorii din Call Center întrerup apelul din proprie inițiativă doar dacă clientul are un limbaj trivial.
Nu știu însă exact care este situația dvs, dar sunt sigură că cei de la Orange vor găsi o soluție să vă ofere toate clarificările de care aveți nevoie. De exemplu, când am nevoie de anumite informații, prefer să le las un mesaj în secțiunea Contact cu situațiile pentru care doresc să primesc clarificări. Știu că fac tot posibilul să răspundă în 48 de ore, iar dacă întârzie cu răspunsul îți trimit informare în acest sens.

Salut Mircea si bine ai venit pe comunitate. Esti sigur ca tu esti titularul abonamentului pentru care ai cerut informatii?

Da, eu sunt titularul!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Eu sun foarte rar la Serviciul Clienți (general vorbind) și atunci când sun este vorba despre ceva foarte important (retenție, reziliere, probleme cu facturarea/factura, etc...)
Dacă însă mi s-ar răspunde în "doi peri" sau mi s-ar închide telefonul atunci cred că aș apela la varianta email sau formular de contact de pe website, încearcă și soluția asta! Poate îți răspunde cineva.
Sau încearcă un chat cu cineva de la Orange! ;)

@cocolosh. Exact asta am și făcut, sesizare pe mail, la care am și primit răspunsul! Mulțumesc mult pentru sfat!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Nu va mai bateti capul, pentru ca nu se merita.

Un client de buna credinta si care are o problema reala este obligat sa astepte minute bune pana sa fie preluat de un operator, deoarece operatorii sunt ocupati sa ofere informatii care se regasesc in online, in aplicatie, in meniul SelfCare sau 415.

Chiar initiatorul a tinut sa repete si sa accentueze faptul ca suna mereu la Serviciul Clineti pentru a solicita informatii care de altfel sunt disponibile in mod gratuit in My Orange. Din moment ce initiatorul are cont in Comunitatea, automat are cont Orange si infomatiile solicitate de el sunt la dispozitia lui aici https://www.orange.ro/myaccount/

Absolut de fiecare data si in fiecare mesaj postat a tinut sa accetueze si sa santajeze pe faptul ca are dovezi si ca are inregistrarea convorbirilor, care cel mai probabil au fost realizate fara a notifica operatorul.

Dupa toate acesta a postat triumfator un mesaj privat din partea Orange, mesaj prin care se rostogolea aici ca a primit o reducere la plata abonamentului timp de 3 luni.

Fiecare trage propriile conculzii, dar eu ma risc la un pariu ca pe contul sau de abonat exista o nota lasata in acest sens si din acest motiv operatorii nu stau prea mult la discutii cand intra in legatura cu el.

In ritmul acesta sunt sanse sa te alegi cu vreo 6 luni subventie la plata abonamentului.

@FaraUnid

Destept mai ești! Judeci omul fără sa știi care e problema!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
250 / 750
puncte
Custom field 2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!