Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
In momentul in care primesti un telefon care se defecteaza in prima zi, il trimiti in service, vine inapoi tot defect, il retrimiti inapoi cu acelasi defect, nu cumva se inlocuieste terminalul ?
Mai am 10 zile in care pot sa returnez produsul, este sub orice critica, in fiecare zi la verificarea statusului reparatiei se prelungeste termenul.
Singura modalitate este ANPC ?
AM MODIFICAT ABONAMENTUL, AM PRELUNGIT PERIOADA CONTRACTUALA SI RESPECTUL FATA DE CLIENT ESTE " ZERO ".
Răspunsuri
@niloas gicu, mulțumim pentru postare!
Ne dai, te rog, mai multe informații? Despre ce telefon este vorba? În ce service l-ai trimis? Ce defecțiune are?
Te așteptăm cu mai multe detalii.
Din cate stiu trebuie trimis in service de 3 ori. La fiecare trimitere se prelungeste garantia lui. Ulterior daca problemele persista si-l trimiti iar iti vor da negatie de service si produsul poate fi inlocuit.
Este destul de neplăcută situația pe care o întâmpini. în urmă cu vreo 7-8 ani am avut un telefon (cred că LG) dădea ceva erori. După ce l-am plimbat prin service la Orange vreo jumătate de an mi l-au înlocuit cu unul nou cu care nu am mai avut probleme.
Dacă aș fi în situația ta cred că l-aș returna (spui că mai ai această posibilitate)
Îmi pare rău pentru tine, însă trebuia de prima dată să-i faci retur și să comanzi alt telefon. În această situație, solicită la service să iți dea negație și apoi să mergi în shop să ți-l înlocuiască.
Da, trebuia dat retur. Era cel mai bine.
@niloas gicu, S-a rezolvat problema cu telefonul trimis în service?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.