Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut! Am achizitionat de curand un Oneplus 8 Pro 5G. Problema e ca, chiar daca harta de acoperire arata ca exista semnal 5G (doar afara) in zona mea, daca ma duc la preferred network type nu vad optiunea 5G. Nu am inca un abonament 5G dar m-as fi asteptat sa vad totusi reteaua. Poate fi si o problema de SIM vechi? Poate totusi nu e destul de puternic semnalul 5G? Multumesc!
Răspunsuri
Pagina 1 din 3
Nu este suficient sa fie telefonul 5G, trebuie sa ai abonament 5G..
Plus ca nu este pusa la punct nici rețeaua 5G..
Simul nu are acces la 5G și de aceea nu o poți vedea. Ne fiind un telefon certificat de rețeaua Orange, mai greu de semnalizat.
Da, stiu ca trebuie sa am abonamentul Me25 sa am acces la reteaua 5G, dar ma astept sa vad si optiunea de 5G in setari...
Dacă simul nu are acces, nici nu o poți vedea, ca nu o poate decoda.
E clar că fără abonament 5g nu merge.
am citit cateva lucruri despre oneplus 8 pro ...
Telefonul a fost cumparat de pe site-ul Oneplus Romania si a venit din depozitul european care e in Polonia. Versiunea e cea europeana.
da sa zic doar "ciudat" dar din pacate daca ai citit despre telefon ai vazut ca sunt unele sa zic probleme cu "adaptarea"procesorului la 5g
Salut @CataPuscas,
Bine ai venit in comunitatea Orange.
Foarte interesanta captura de ecran, pentru ca in manual se specifica urmatoarele moduri pentru retea:
rafa.bloger DIGI ARE 2G functional chiar ... pacat ca nu stii !
Salut @mihai_13,
Momentan in Timișoara nu există semnal/retea 2G pe Digi, poti vedea in imaginea atașată.
Posibil sa existe in alte localități, nu cunosc acest aspect.
ok scuze (dar fii atent)(glumesc) harta acoperire 2 g rds ( nu pun link)
Scuze, dar nu pot sa te cred momentan avand in vedere faptul ca esti destul de impotriva Oneplus. O sa continui sa investighez. Poate voi ajunge la aceeasi concluzie, dar macar va fi una obiectiva. Mersi!
nu sunt impotriva man ... ti -am dat cautare in google sa vezi si tu problema tehnica.
Im pare rau, nu am vrut sa par nesimtit. Iti multumesc ca te-ai interesat. Am vazut si eu ca nu sunt singurul cu aceasta problema, mai e cineva pe Vodafone cu abonament 5g cu aceeasi problema si cei de la Vodafone i-au sps ca semnalul 5g e prea slab unde e el si de aceea nu vede optiunea. Vad pe forumul Oneplus ca mai e cineva din Olanda cu aceeasi problema. El e in proces de a isi schimba SIM-ul.
DanielaH a răspuns
rafa.helper a răspuns
bvalky a răspuns
Ascary a răspuns
Vio73 a răspuns
Valy_che a răspuns
Vio73 a răspuns
Emanu900 a răspuns
Iuli21 a răspuns
Emanu900 a răspuns
Emanu900 a răspuns
cocolosh a răspuns
CataPuscas a răspuns
Iuli21 a răspuns
Iuli21 a răspuns
Vio73 a răspuns
Emanu900 a răspuns
CataPuscas a răspuns
RstdWoo a răspuns
RstdWoo a răspuns
Emanu900 a răspuns
Iuli21 a răspuns
Vio73 a răspuns
rafa.helper a răspuns
CataPuscas a răspuns
mihai_13 a răspuns
Razvan a răspuns
mihai_13 a răspuns
CataPuscas a răspuns
mihai_13 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.