Întrebare fară răspuns

Oneplus 8 Pro - Semnal 5G

Salut! Am achizitionat de curand un Oneplus 8 Pro 5G. Problema e ca, chiar daca harta de acoperire arata ca exista semnal 5G (doar afara) in zona mea, daca ma duc la preferred network type nu vad optiunea 5G. Nu am inca un abonament 5G dar m-as fi asteptat sa vad totusi reteaua. Poate fi si o problema de SIM vechi? Poate totusi nu e destul de puternic semnalul 5G? Multumesc!

CataPuscas
CataPuscas

CataPuscas

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
CataPuscas
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Da, stiu ca trebuie sa am abonamentul Me25 sa am acces la reteaua 5G, dar ma astept sa vad si optiunea de 5G in setari...

CataPuscas
CataPuscas

CataPuscas

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
CataPuscas

am citit cateva lucruri despre oneplus 8 pro ...

  • de unde l-ai cumparat ? de ce intreb , fiinca este o varianta de oneplus 8pro care nu are mmWave 5G din pacate
  • -daca cumva "ai nimerit" varianta aia ai ghinion ( este vorba de varianta pentru US )(de exemplu verizone vinde varianta de 5g fara mmWave 5G ! )
    -ca sa nu postez link-rile am sa-ti dau o cautare in google sa te informezi sunt in limba engleza sper ca ai sa te descuri si intelegi
    -mmWave 5G oneplus 8 pro

Telefonul a fost cumparat de pe site-ul Oneplus Romania si a venit din depozitul european care e in Polonia. Versiunea e cea europeana.

CataPuscas
CataPuscas

CataPuscas

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
CataPuscas

da sa zic doar "ciudat" dar din pacate daca ai citit despre telefon ai vazut ca sunt unele sa zic probleme cu "adaptarea"procesorului la 5g

  • ps . este imposibil (aproape) sa ai telefon declarat cu 5g si sa nu "prinzi" 5g indiferent daca nu poti sa o flosesti
  • instaleaza aida64 sau cpuz (cu toate ca nu ai root tre" sa mearga) si vezi ce detalii iti da despre banda 5g
  • sincer imi pare rau .. ( mai bine alegeai ceva de la xiomi)(eu personal nu cumpar decat samsung sau sony .. daca nu imi permit flagship prefer un model 2019 dar stiu sigur ca ce face face bine)

Salut @CataPuscas,
‏‏‎ ‎
Bine ai venit in comunitatea Orange.
Foarte interesanta captura de ecran, pentru ca in manual se specifica urmatoarele moduri pentru retea:

  • 2G/3G/4G/5G (Automatic)
  • 2G/3G/4G (Automatic)
  • 2G/3G (Automatic)
  • Smart 5G: Intelligently switch between 5G and non-5G network to improve battery life.
  • ‏‏‎ ‎
    Ce poti verifica:

    • daca ai ultima versiunea de soft.
    • daca exista vreo setare anume pentru modul 5G.
    • verifica cu cei de la OnePlus de ce nu apare.
    • ‏‏‎ ‎
      Chiar daca nu ai abonament 5G si ai un telefon cu 5G ar trebui sa poti vedea reteaua 5G sau optiuniile de mai sus. E doar o teorie personala pentru ca in cazul DIGI desi nu au retea 2G eu pot selecta 2G sau doar 2G si nu se conecteaza telefonul, asa ar trebui sa fie si in cazul 5G, cel putin pe partea de soft.
      ‏‏‎ ‎
      Sunt curios de ce nu apare, daca descoperi unde este problema nu uita sa ne spui si noua.

Salut @mihai_13,
‏‏‎ ‎
Momentan in Timișoara nu există semnal/retea 2G pe Digi, poti vedea in imaginea atașată.
‏‏‎ ‎
Posibil sa existe in alte localități, nu cunosc acest aspect.

ok scuze (dar fii atent)(glumesc) harta acoperire 2 g rds ( nu pun link)

  • in legatura cu oneplus8pro este problema telefonului nu a retelei Orange

Scuze, dar nu pot sa te cred momentan avand in vedere faptul ca esti destul de impotriva Oneplus. O sa continui sa investighez. Poate voi ajunge la aceeasi concluzie, dar macar va fi una obiectiva. Mersi!

CataPuscas
CataPuscas

CataPuscas

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
CataPuscas

nu sunt impotriva man ... ti -am dat cautare in google sa vezi si tu problema tehnica.

  • eu iti pot prezenta un samsung S7 (pe care il folosesc acum) care pe hartie prezinta core 2,3 Ghz dar eu am un model mai nou (M1) care are core 2,6Ggz https://www.notebookcheck.net/Samsung-Exynos-8890-Octa-So... la acelasi model de procesor
  • deci singura problema cred ca este telefonul (ma repet sorry)
  • sincer vreau sa te ajut sa intelegem cu totii problema , eu personal am pierdut ceva timp sa ma informez despre telefonul tau.

Im pare rau, nu am vrut sa par nesimtit. Iti multumesc ca te-ai interesat. Am vazut si eu ca nu sunt singurul cu aceasta problema, mai e cineva pe Vodafone cu abonament 5g cu aceeasi problema si cei de la Vodafone i-au sps ca semnalul 5g e prea slab unde e el si de aceea nu vede optiunea. Vad pe forumul Oneplus ca mai e cineva din Olanda cu aceeasi problema. El e in proces de a isi schimba SIM-ul.

CataPuscas
CataPuscas

CataPuscas

User level
Nivel
0
74 / 100
puncte
Custom field 2
CataPuscas

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!