Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Zilele trecute, am observat că în My Orange și în browser, nu mi se mai actualizeaza automat istoricul punctelor thank you. După 2 sesizări la Orange helper și resetare manuală, m-am așteptat sa se actualizeze automat, ca în alte dăți, dar el refuză. Consider că este un bug al aplicației și vă întreb, la voi tot așa se manifestă? Poate în urma acestui feedback se va remedia și această problemă.
Răspunsuri
Nici la mine nu se actualizează automat, dar nici nu s-a întâmplat vreodată.
N-am urmărit niciodată dacă se actualizează punctele, nu prea am pentru ce sa primesc :), dar, din ce vad, ultima modificare este din luna februarie.... 7 februarie..
La mine au rămas prin iunie 2018, cu actualizarea. Dacă selectez ultimele 3 luni și ii dau filtrare rezultate, îmi spune ca nu am am puncte alocate deloc, ceea ce este o eroare evident.
Mulțumim pentru sesizări. Vom verifica cu colegii noștri de la departamentul Online.
Si la mine sunt probleme. Nu s-au mai actualizat din August 2019.
Problema asta este prezenta de......muuuuuult timp si vad ca nu au rezolvat-o! Si pe Softpedia a fost semnalata problema si vad ca tot nimic. A fost o perioada in care nici acel SMS de confirmare a platii + alocare puncte OTY in functie de valoare facturii nu mai ajunge la destinatatri.
Cu acel SMS nu am avut probleme. L-am primit mereu la cateva zile dupa plata facturii.
Same here, am raportat de mai multe ori si a fost nevoie de update manual. Sunt momente cand merge si momente cand nu.
Și la mine l-a actualizat manual, momentan nu mai merge.
Da, mai trebuie umblat prin My Orange, pe la mai multe secțiuni, că unele sunt în lucru de vreo câțiva ani.
@Razvan, s-a reactualizat istoricul punctelor TY?
Minuneee, de câteva zile, funcționează istoricul punctelor thank you la Orange.
P. S. Minunea a ținut doar 3 zile :D.
La mine, ultima înregistrare în istoricul de puncte, este tot din data de 7 februarie..
Cunoaștem această situație, este in atenția colegilor noștri de la IT si așteptăm rezolvarea ei cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.
Salutare. Nici acum nu merge? Ce fac băieții de la IT? Au uitat de noi
@Olar Florin Tudor, mulțumim pentru sesizare. O vom transmite mai departe colegilor noștri.
De cât timp nu funcționează? Care este ultima reactualizare a istoricului punctelor în cazul tău?
14.07.2018 este ultima actualizare
@Olar Florin Tudor Stai relax ca nu esti singurul cu aceasta problema. Si la mine cea mai recenta activitate in alocarea de puncte OTY este de pe inceputul lui 2019.
Dupa cum bine observi, problema a fost semnalata in urma cu 7 luni si inca este prezenta cu toate ca acest topic are marcata deja o solutie: "Da, mai trebuie umblat prin My Orange, pe la mai multe secțiuni, că unele sunt în lucru de vreo câțiva ani."
Adica din punctul lor de vedere, din moment ce avem deja o solutie, problema a fost rezolvata. Plus ca in utima perioada Orange este mai ocupata in a investi in reclame idioate cu reteaua numarul 1, in actiuni de PR si in a plati smart testeri sa ne spuna ca un telefon are o camera buna daca vrei o camera buna in buzunar.
@DanielaH & @MihaelaC Cum poate fi aia solutia? Pe ce criterii a fost marcat arspunsul "Da, mai trebuie umblat prin My Orange, pe la mai multe secțiuni, că unele sunt în lucru de vreo câțiva ani." ca fiind solutia la aceasta problema?
Uraaaa. Merge acum. Mulțumim echipa orange.ro
Ramane cum am stabilit! Reteaua numarul 1.
@DanielaH & @MihaelaC In calitate de consumator cum aflu daca si cate puncte OTY imi expira la sfarsitul acestui an daca voi nu sunteti capabili sa-mi oferiti informatii la zi despre situatia punctelor din cont?
Salut, FaraUnID!
Te rugam sa dezinstalezi/ instalezi aplicatia din nou si, ulterior sa te loghezi in My Orange. Daca informatia nu a fost actualizata, te rugam sa ne spui.
Oh da! Raspunsurile clasice si mecanice ale oricarui support agent:
Dupa care vine inevitabilul: "Am escaladat catre colegii din cepartamentul abilitat, revenim cu un raspuns!"
Practic, ce am scris eu mai sus este Biblia oricarui support agent.
@Orange Assistant Ghici ce? AM INCERCAT TOATE ALEA DE MAI SUS: Problema persista..... si asta nu de ieri sau de azi, problema persista de prin 2019, si dupa cum vezi, nu sunt singurul care are aceste probleme.
Sincer, nu stiu ce developeri aveti si care este exact fisa postului in cazul acestora:
Continuam sau ma opresc? Repet problemele aceste nu sunt aparute peste noapte, dar nah' cand fluturi steagul cu reteaua numarul 1 nu mai timp si pentru mentenata, imbunatatiri si dezvoltari ulterioare.
@Olar Florin Tudor, ne bucurăm că s-a rezolvat și am putut să te ajutăm rapid.
@Diana și @FaraUnID, am trimis mai departe ambele sesizări.
Fix ce am spus eu adineauri "am trimis mai departe ambele sesizări"
@DanielaH Daca in cazul conservei ridicata la rang de TV Box raspunsul tau a fost sa o trimit in service, desi este extrem de evident faptul ca problema tine exclusiv de proasta optimizare a produsului, in cazul de fata ce raspuns ai pregatit pentru subsemntatul:
1. Sa trimit telefonul in service?
2. Sa trimit laptop-ul in service?
3. Sa reistalez Windows?
4. Sa trec de Andorid pe iOS?
5. Sa schimb reteaua?
6. Toate cele de mai sus?
@FaraUnID, poți verifica acum, te rog, și să ne spui dacă e OK? Mulțumim.
Minunea a ținut o zi. Acum iarăși am rămas pe 2 decembrie 2020. Atât s-a putut! Nu ne mai facem bine
Nu mai merge istoricul. Se poate face ceva?
@Olar Florin Tudor, din păcate situația nu a fost încă remediată complet. Mai sunt clienți pentru care acest istoric al punctelor nu este încă reactualizat. Problema este în atenția colegilor noștri.
DanielaH a răspuns
Olar Florin Tudor a răspuns
Olar Florin Tudor a răspuns
DanielaH a răspuns
FaraUnID a răspuns
DanielaH a răspuns
FaraUnID a răspuns
Diana a răspuns
Orange Assistant a răspuns
FaraUnID a răspuns
Olar Florin Tudor a răspuns
FaraUnID a răspuns
Olar Florin Tudor a răspuns
DanielaH a răspuns
Olar Florin Tudor a răspuns
Vio73 a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
Vio73 a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
Miha Z a răspuns
FaraUnID a răspuns
Miha Z a răspuns
DanielaH a răspuns
The Special List a răspuns
Jay a răspuns
Vio73 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.