Întrebare fară răspuns

Istoric puncte thank you nu se mai actualizeaza automat de la sfârșitul anul 2019

Zilele trecute, am observat că în My Orange și în browser, nu mi se mai actualizeaza automat istoricul punctelor thank you. După 2 sesizări la Orange helper și resetare manuală, m-am așteptat sa se actualizeze automat, ca în alte dăți, dar el refuză. Consider că este un bug al aplicației și vă întreb, la voi tot așa se manifestă? Poate în urma acestui feedback se va remedia și această problemă.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

N-am urmărit niciodată dacă se actualizează punctele, nu prea am pentru ce sa primesc :), dar, din ce vad, ultima modificare este din luna februarie.... 7 februarie..

La mine au rămas prin iunie 2018, cu actualizarea. Dacă selectez ultimele 3 luni și ii dau filtrare rezultate, îmi spune ca nu am am puncte alocate deloc, ceea ce este o eroare evident.

Problema asta este prezenta de......muuuuuult timp si vad ca nu au rezolvat-o! Si pe Softpedia a fost semnalata problema si vad ca tot nimic. A fost o perioada in care nici acel SMS de confirmare a platii + alocare puncte OTY in functie de valoare facturii nu mai ajunge la destinatatri.

Cunoaștem această situație, este in atenția colegilor noștri de la IT si așteptăm rezolvarea ei cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.

@Olar Florin Tudor, mulțumim pentru sesizare. O vom transmite mai departe colegilor noștri.
De cât timp nu funcționează? Care este ultima reactualizare a istoricului punctelor în cazul tău?

@Olar Florin Tudor Stai relax ca nu esti singurul cu aceasta problema. Si la mine cea mai recenta activitate in alocarea de puncte OTY este de pe inceputul lui 2019.

Dupa cum bine observi, problema a fost semnalata in urma cu 7 luni si inca este prezenta cu toate ca acest topic are marcata deja o solutie: "Da, mai trebuie umblat prin My Orange, pe la mai multe secțiuni, că unele sunt în lucru de vreo câțiva ani."

Adica din punctul lor de vedere, din moment ce avem deja o solutie, problema a fost rezolvata. Plus ca in utima perioada Orange este mai ocupata in a investi in reclame idioate cu reteaua numarul 1, in actiuni de PR si in a plati smart testeri sa ne spuna ca un telefon are o camera buna daca vrei o camera buna in buzunar.

@DanielaH & @MihaelaC Cum poate fi aia solutia? Pe ce criterii a fost marcat arspunsul "Da, mai trebuie umblat prin My Orange, pe la mai multe secțiuni, că unele sunt în lucru de vreo câțiva ani." ca fiind solutia la aceasta problema?

Ramane cum am stabilit! Reteaua numarul 1.

@DanielaH & @MihaelaC In calitate de consumator cum aflu daca si cate puncte OTY imi expira la sfarsitul acestui an daca voi nu sunteti capabili sa-mi oferiti informatii la zi despre situatia punctelor din cont?

Salut, FaraUnID!
Te rugam sa dezinstalezi/ instalezi aplicatia din nou si, ulterior sa te loghezi in My Orange. Daca informatia nu a fost actualizata, te rugam sa ne spui.

Oh da! Raspunsurile clasice si mecanice ale oricarui support agent:

  • De cand persista problema?
  • Cum se manifesta?
  • Ai incercat Restart?
  • Ai incercat Restet?
  • Ai incercat sa cureti memoria Cache?
  • Dezinstaleaza si Reinstaleaza vezi daca problema persista!

Dupa care vine inevitabilul: "Am escaladat catre colegii din cepartamentul abilitat, revenim cu un raspuns!"

Practic, ce am scris eu mai sus este Biblia oricarui support agent.

@Orange Assistant Ghici ce? AM INCERCAT TOATE ALEA DE MAI SUS: Problema persista..... si asta nu de ieri sau de azi, problema persista de prin 2019, si dupa cum vezi, nu sunt singurul care are aceste probleme.

Sincer, nu stiu ce developeri aveti si care este exact fisa postului in cazul acestora:

  • Orange TV Go functioneaza cu sincope;
  • Orange Money afiseaza tranzatii dublate, sold eronat, lipsa sold, sold dublu, resurse insuficiente;
  • Orange TV Box extrem de prost optimizata (am semnalat asta pe topic dedicat, solutia voastra a fost accea de a trimite conserva in service);
  • My Orange da rateuri si afiseaza informatii eronate;
  • Orange Cloud a ramas undeva in comuna primitiva dpv al functionalitatilor si al UI-ului;
  • In varianta web de My Orange ai sectiuni in lucru de cativa ani buni;
  • La cautari in Google, in magazinul online sunt indexate telefoane care nu se mai fabrica de prin 2017;
  • In magazinul online, sunt telefoane 5G care nu apar in filtrele 5G;

Continuam sau ma opresc? Repet problemele aceste nu sunt aparute peste noapte, dar nah' cand fluturi steagul cu reteaua numarul 1 nu mai timp si pentru mentenata, imbunatatiri si dezvoltari ulterioare.

Tot din iulie am si eu ultima inregistrare (pe laptop) ,nu am cum sa dezinstalez/instalez aplicatie ,intru direct in My Orange

@Olar Florin Tudor, ne bucurăm că s-a rezolvat și am putut să te ajutăm rapid.
@Diana și @FaraUnID, am trimis mai departe ambele sesizări.

Fix ce am spus eu adineauri "am trimis mai departe ambele sesizări"

@DanielaH Daca in cazul conservei ridicata la rang de TV Box raspunsul tau a fost sa o trimit in service, desi este extrem de evident faptul ca problema tine exclusiv de proasta optimizare a produsului, in cazul de fata ce raspuns ai pregatit pentru subsemntatul:

1. Sa trimit telefonul in service?
2. Sa trimit laptop-ul in service?
3. Sa reistalez Windows?
4. Sa trec de Andorid pe iOS?
5. Sa schimb reteaua?
6. Toate cele de mai sus?

@Olar Florin Tudor, din păcate situația nu a fost încă remediată complet. Mai sunt clienți pentru care acest istoric al punctelor nu este încă reactualizat. Problema este în atenția colegilor noștri.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!