Întrebare fară răspuns

Istoric puncte thank you nu se mai actualizeaza automat de la sfârșitul anul 2019

Zilele trecute, am observat că în My Orange și în browser, nu mi se mai actualizeaza automat istoricul punctelor thank you. După 2 sesizări la Orange helper și resetare manuală, m-am așteptat sa se actualizeze automat, ca în alte dăți, dar el refuză. Consider că este un bug al aplicației și vă întreb, la voi tot așa se manifestă? Poate în urma acestui feedback se va remedia și această problemă.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Nici la mine nu se actualizează automat, dar nici nu s-a întâmplat vreodată.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

N-am urmărit niciodată dacă se actualizează punctele, nu prea am pentru ce sa primesc :), dar, din ce vad, ultima modificare este din luna februarie.... 7 februarie..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

La mine au rămas prin iunie 2018, cu actualizarea. Dacă selectez ultimele 3 luni și ii dau filtrare rezultate, îmi spune ca nu am am puncte alocate deloc, ceea ce este o eroare evident.

Problema asta este prezenta de......muuuuuult timp si vad ca nu au rezolvat-o! Si pe Softpedia a fost semnalata problema si vad ca tot nimic. A fost o perioada in care nici acel SMS de confirmare a platii + alocare puncte OTY in functie de valoare facturii nu mai ajunge la destinatatri.

Same here, am raportat de mai multe ori si a fost nevoie de update manual. Sunt momente cand merge si momente cand nu.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Da, mai trebuie umblat prin My Orange, pe la mai multe secțiuni, că unele sunt în lucru de vreo câțiva ani.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

La mine, ultima înregistrare în istoricul de puncte, este tot din data de 7 februarie..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Cunoaștem această situație, este in atenția colegilor noștri de la IT si așteptăm rezolvarea ei cât mai rapid.
Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!