Întrebare fară răspuns

Este corect, in timp de pandemie, sa i se suspende telefonul unei persoane????

Buna ziua tuturor membrilor acestei comunitati.
Vi se pare corect ca in timpul acestei pandemii care face ravagii in tara noastra sa i se suspende telefonul unei persoane pentru neplata facturii aferente ultimei luni de abonament, in conditiile in care nu are cont bancar si nu poate face plata online, este bolnav de inima, are 120 kg. si cu toate acestea s-a deplasat pana in cel mai apropiat oras, la un punct de lucru Orange pentru a plati cash si bineinteles ca a gasit punctul de lucru inchis. Daca tot e suspendat telefonul, am sa astept pana luna viitoare, pe 16 am sa achit toate datoriile la Orange si o sa le spun Pa si Pusi si eu si toti cei care au auzit ce am patit .

Răspunsuri

Buna ziua.. ne pare rău pentru situație. Putea fi evitată daca se activa amânarea plății, sau daca serviciul clienți era informat cu privire la ceea ce ne-ați scris mai sus

Niciun furnizor, indiferent de servicii, nu are de unde sa stie daca noi ca si clienti putem sau nu sa achitam factura. Ce trebuie facut, este sa anuntam din timp acest lucru, tocmai pentru a se gasi solutia optima pentru noi. Sunt sigura ca si in aceasta situatie, daca Orange era instiintat de aceasta situatie, ar fi gasit o solutie. Pe viitor, recomanda tuturor sa apeleze cu ceva timp inainte serviciul clienti Orange pentru a ii informa. Nu trebuie sa ne enervam si sa renuntam la niste servicii, doar pentru acest motiv, in care avem si noi partea noastra de vina.

@roman, bun venit în Comunitate și mulțumim pentru postare!
Ai încercat să soliciți în prealabil o amânare la plată?

Cat timp amanarea platii facturilor la utilitati nu a fost specificata in niciuna din Ordonantele Militare, iar operatorii telecom nu au facut nimic, din propria initiativa, in acest sens....... da este normal. Vorbim de un sistem informatic programat sa "gandesca" astfel si care sistem informatic nu are de unde sa stie situatia fiecarui abonat in parte.

In 2009 (parca) sau cand a fost iarna aceea cruta si jumatate din Romania era paralizata de nameti, viscol, ger si cod portocaliu, operatorii telecom au aplicat din propria initiativa masura de marire a termenului de plata al facturilor cu 30 zile. Acum nu s-a mai intamplat asa. Poate a fost o scapare sau o strategie de marketing pentru a mai capta cateva contracte noi Orange Money.

Cum s-a mentionat deja, la Orange există deja opțiunea de amânare a plăților. Poti vedea aici care sunt condițiile și cum se poate obține o amânare la plată https://comunitate.orange.ro/questions/1981421-conditiile-obtine-amanare-platii

DA este corect ... sunt atatea modalitati de plata si solutii ca nici nu are rost sa le enumar trebuie doar sa ai "mintea" luminata .

@roman, înțeleg ca "toți cei care au auzit ce ai pățit", conform spuselor tale vor renunta la serviciile Orange, pentru ce ai pățit tu.. printre ei, nu ai găsit pe niciunul sa-ti plătească din contul lui factura și sa-i dai lui banii?..
Asa cum s-a mentionat, un soft nu are cum sa stie problemele nimănui, tu trebuie sa anunți ca ai o problema... Orange nu cunoaște problemele tuturor milioanelor de clienți pe care-i are..

Îmi pare rău pentru situația respectivă, dar cum au spus și colegii, cred că se găsesc soluții destule pentru plată, Chiar dacă o persoană are probleme de sănătate, poate cere ajutorul rudelor, vecinilor, prietenilor și se va rezolva.

Dpdv legal este perfect legal, iar dpdv social este discutabil, sa nu folosesc alt cuvânt. În condițiile în care magazinul a fost închis, s-ar fi putut amâna plata facturii pe o perioadă de zile, pentru că nu toți clienții pot plăti online, nu este obligatoriu să deții un card bancar, sau alte persoane nu au încredere în plata online/zebra pay.

Cum factorul uman nu mai are nici o treaba datorita digitalizarii aproape complete ale serviciilor Orange,nu prea avem ce face. Calculatorul vede ca nu au fost indeplinite conditiile de plata ale facturii si a suspendat automat abonamentul. Sunt sigur ca dupa un apel la serviciul clienti,nr 300 această problemă se va rezolva. Toate cele bune.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!