Întrebare fară răspuns

Nu functioneaza TV fibra optica

Buna ziua, detin un abonament tv prin fibra optica (asa spun dansii in contract, dar in realitate imi intra in casa cablu coaxial), am in functiune 3 televizoare, doua dintre ele au card C+ si unul are reciver.
Intrebarea mea este aceea ca de ce Orange isi bate joc de mine?....de saptamana trecuta mai exact de joi nu functioneaza televiziunea si nici internetul, merge 1-2 ore, dupa aceea apare imagine pixelata ore intregi...cel putin in weekend nu am putut urmarii nimic la televizor. Am facut sesizari peste sesizari, mi s-a spus ca sunt niste probleme in zona, dupa aceea mi s-a spus ca voi fi sunat ....si nimic...inca 2 zile si se face 1 saptamana de bataie de joc...sesizarile raman inregistrate si atat. Mi se spune ca sunt multe probleme si o sa-mi vina si mie randul...intrebarea cand?...
Mentionez ca detin abonamente la orange in nr. de 10, suma lunara este de aproape 700 lei, nu am nimic cumparat in rate, doar furnizare servicii.
Intrebarea mea este ..CE MA TINE SA MAI STAU LA ORANGE?....OARE EI AU DOAR DREPTURI SI NU OBLIGATII?...

Răspunsuri

Salut! Sincer imi pare rau pentru situatia ta, este chiar neplacut sa nu poti beneficia de ceea ce ai platit! Eu sper sa iti fie rezolvata problema curand, e bine ca ai postat si aici, cu siguranta vor fi anuntati cei de la Tehnic.

Buna, imi pare rau pentru neplacerile prin care treci. Au mai fost discutii despre semnalul slab dar a fost pentru scurta perioada de timp.

Eu nu am întâmpinat astfel de situații și este regretabil ce ți s-a întâmpat, mai ales în această perioadă în care este necesar să ne petrecem cât mai mult timp în case. Este posibil să fie o eroare temporară pe care cu siguranță o vor rezolva
late edit. La momentul la care mi-au vândut acest serviciu, îmi amintesc că mi-au spus că dacă am probleme cu semnalul la seriviciile de televiziune sau net îmi vor da net nelimitat până la remediere. Ție nu ți-au oferit această opțiune?

Normal ca au si obligatii, precum si clientii au drepturi de care ar trebui sa se tina cont.
Ar trebui sa ti se ofere servicii de calitate pt ceea ce platesti. Daca in zona sunt probleme si stiu ca nu se pot rezolva sa-si asume si sa-ti ofere varianta rezilierii contractului. Nimanui nu i-ar place sa plateasca pentru un lucru, serviciu slab calitativ.

De partea tehnica de servicii fixe se ocupa cei de la Telekom. Intarzierile in rezolvarea problemelor tehnice poate fi ca urmare a faptului ca prioritizeaza mai intai clientii Telekom si apoi pe cei de la Orange. Sper sa se rezolve cat mai repede problema si sa aveti in continuare o colaborare frumoasa.

Buna @Gabi,
‏‏‎ ‎
Orange nu isi bate joc de tine, exista momente cand un serviciu nu poate funtiona sau nu functioneaza corect.
Ca si client trebuie sa semnalezi acest lucru, iar oligatia celor de la Orange este sa rezolve problema pentru ca tu sa te bucuri din nou de serviciile contractate.
‏‏‎ ‎
Pentru fiecare incident este asignata o prioritate, in functie de prioritate inginerii de pe teren rezolva acele probleme. In cazul tau e posibil sa dureze mai mult si trebuie sa iei in considerare si starea de urgenta care poate prelungi termenul de rezolvare a problemei tale.
‏‏‎ ‎
Nu te tine nimeni sa stai la Orange, esti libera sa alegi oricand un nou operator si sa alegi ce se pliaza nevoilor tale.
In situatia ta daca esti nemultumita de faptul ca nu poti utiliza serviciile, poti cere o compensare la factura egala cu numarul zilelor in care nu ti-au functionat serviciile.
Sper sa se rezolve cat mai repede problemele tale.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Se pare că nu ai conexiune prin FO, ci VDSL! Ești pe rețeaua Telekom sau cea proprie? Că de regulă, Orange are fibră optică până în casă, Eu așa am (dar prin rețeaua Telekom) și nu am avut decât de 2 ori probleme în 3 ani.Dar maxim câte o oră și numai pe tv.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!