Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Home TV Entry, nu functioneaza toate programele. Orange TV Analog 2

Buna seara! Sa incep cu inceputul. Sunt client Orange de cel putin 10 ani, ani in care datorita fidelitatii nu am prea avut nici un avantaj sau ceva fata de un nou venit, in fine, asta nu prea conteaza.
Detin 5 abonamente Orange pt telefonie mobila si internet+tv in doua localitati diferite.
Deoarece detin aceste abonamente am fost contactat de catre un consultat Orange, sau cum s-o numi acesta, care mi-a propus sa ma abonez la Internet Orange intrucat voi avea TV+Internet fix la doar 8 euro amandoua. Zis si facut, am semnat, au venit baietii si-au facut treaba, nimic de reprosat. Dupa aproximativ un an de la respectiva data, multumit fiind de serviciile de internet si tv, tot pe numele meu, imi mai instalez un pachet orange internet+tv, in prelabil intreband daca se poate si aici ca si in prima localitate, tot pachetul la 8 euro. Desigur, am primit confirmarea, citez:" Veti avea acelasi pachet la acelasi pret! ", pfai, zic "Super!", baiatul imi zice ca mai au o surpriza pentru mine, primele 6 luni gratuite...si mai bine.
Din nou vin baietii, instaleaza etc, si vad ca aduc un decodor...hmm...de ala cu telecomanda, gen trebuie sa port mereu 2 telecomenzi dupa mine, una a tv-ului si una a decodorului. Avand in vedere aceste aspecte, intreb : " Nu va suparati, de ce instalati decodorul?( in prima locatie, cablul TV iesea din modem si intra direct in TV iar programele mergeau). Baietii imi raspund :" poi asa este acum" la care eu :" poi e pachetul cu internet +tv la 8 euro, nu" , ei :" Da!, Normal! ". In fine, ma conformez si nu bag de seama ca mai am o telecomanda, ce poate fi rau.
Totul perfect, pana acum o luna de zile. Merg intr-un orange shop sa imi cumpar un nou telefon, ocazie cu care m-am interesat si cu privire la facturare intrucat aveam o suma destul de mare. Spre surprinderea mea, in a doua locatie nu plateam 8 euro pe internet+tv ci 8 euro pt tv si 8 euro pt internet. Imi zic :" ba frate, adica eu am cerut un pachet si astia m-au facut!" Ii zic unui baiat super de treaba de acolo ce probleme am pe langa faptul ca trebuie sa imi cumpar un telefon si zice baiatul ca asa sunt abonamentele acum, cel din prima locatie fiind de tip Home TV Analog, iar in a doua locatie fiind TV Entry. Ma gandesc ca o fi avand dreptate dar raman cu niste dubii.
De mentionat ca inainte imi mergeau toate programele tv care apar la oferta orange TV Entry ( a doua locatie), multe dintre ele HD etc.
Dupa cateva zile de la vizita mea de la Orange Shop, surpriza vreo 10 programe din grila printre care si HD nu mai mergeau. Aparea mesajul :" Canal blocat (4). "
Acum, ce sa mai inteleg? Ca mi-a fost promis ceva si vandut altceva?
Am sunat de vreo 3 ori si am cerut sa-mi trimita o echipa sa vada ce s-a intamplat si m-au amanat de fiecare data.
Cu acest lucru mi-am pieredut increderea in Echipa Orange...orice explicatii am cerut m-au trimis la Orange Shop iar de acolo m-au pus sa sun la Orange sa le explic problema, deci nici o rezolvare.
Aveti idee cum sta treaba? Ce e de facut?
P.s. chiar daca platesc 8 euro tv si 8 euro internetul as vrea ca toate canelele prezentate ca fiind accesibile pt abonamentul Tv Entry sa fie deblocate, nu sa ma uit la 10 15 programe.
Scuzati eventualele greseli gramaticale sau de punctuatie.

Răspunsuri

Salut Evans! Bine ai venit în comunitate. Vom verifica dacă există o problemă pe Home TV Entry cu privire la canalele blocate și revin aici cu un răspuns.

Dacă e vorba de prima luna, mai apar unele neregularități, până se reglează. Am mai pățit și eu faze din astea la reprelungire sau abonare și am tot două pachete de net și tv pe cont și mai multe abonamente de voce, etc. Se plătește de regulă internetul, iar tv-ul este gratis sau ceva de genul. Că ți-o fi greșit ceva pe acolo, asta nu mai știu. Ideea este că dacă ai comunicat, sunt sigur că vor corecta! Succes!

Nu prea e vorba de prima luna.. daca a avut 6 luni gratuit și acum o luna i s-a părut factura cam mare, e departe de a fi în prima luna.. Mai degrabă o eroare..

Razvan, ce anume sa apara pe My Orange?
Abonamentul e din anul 2018, luna 08 iar unele programe nu au mai putut fi accesate doar dupa vizita mea in Orange Shop, deci nu poate fi prima luna.
Totusi eu nu inteleg un lucru, in prima locatie s-a putut contracta un pachet internet+tv la 8 euro iar in a doua locatie s-a putut doar cu 8 euro internet si 8 euro tv. Am cerut sa imi inlocuiasca decodorul sa scap de fire si etc, sa pot lua cablul tv din router si sa il conectez direct la TV. Mi s-a spus :" poi nu se poate asa, pentru a avea acces la programele tv ai nevoie de decodor ". Degeaba le-am explicat faptul ca in prima locatie asa este facuta conexiunea...

Salut! Verifica te rog contractul pentru a doua locație, daca îl ai undeva și vezi ce scrie acolo, și compara-l cu celălalt, din prima locatie.... Din ce ai spus tu est clar o greșeală undeva, trebuie depistata și rezolvată.

@Evans, te rugăm să ne oferi mai multe detalii:

1. dă-ne câteva exemple de canale care apar blocate

2. după vizita ta la shop a fost facută cumva vreo modificare de abonament TV?

3. ce model de televizor/ televizoare deții? Întreb pentru că anumite canale sunt disponibile doar în format digital, ceea ce înseamnă că ai acces la ele doar dacă ai un televizor cu tuner DVB-C.

 

Mulțumim și te așteptăm cu informații noi.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Detin acelasi tip de TV-uri, JVC, las mai jos o poza cu modelul.
Sunt la munca dar stiu cateva canale, respectiv, Zu TV HD, U TV. De asemenea Antena 1 nici macar in grila nu se mai afla.
Ideea e ca aceste canale mergeau inainte, pe acelasi televizor iar acum nu.
Nu s-a facut nici o modificare abonamentului, spunandu-mi-se ca e cel mai mic pachet deci nu i se pot aduce modificari.

Zu TV HD este disponibil doar în grila TV pentru abonamentul de tip Explore.
Atașez aici toate canalele din grila Entry. Te rugăm să verifici dacă mai sunt și alte posturi din această grilă care la tine apar blocate. https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/abonament-tv-cablu...
UTV și Antena 1 (nu HD) sunt disponibile și pentru pachetul Entry.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

M-am lamurit, in prima locatie ai internet si tv analog (bonus) inclus in 8 euro si in cea de a doua locatie ai internet și TV digitala la 16 euro.
In My Orange, ce tip de abonament îți apare?

Pe My Orange in prima locatie apare dupa cum am scris mai sus " Tv Analog 2" iar in a doua locatie "Home TV Entry" . Posibil dar tot nu e ok sa nu-mi mearga o buna parte din canalele din lista afisata mai sus. Ma gandesc cum sa fac sa fiu bagat in seama de cineva sa trimita o echipa sa verifice daca e totul in regula deoarece, pana acum mi s-a spus ca asta nu e urgenta ceea ce nu mi se pare normal. Cat timp platesc mereu la timp si integral, ar fi logic sa pot accesa toate canalele din lista.

@Evans, ai mai verificat lista de canale? Care sunt canalele care îți apar blocate din lista pe care ți-am atașat-o pentru pachetul Entry? Ai verificat dacă sunt compatibile cu televizorul?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Da, dupa cum urmeaza:

  • Antena Stars nu merge
  • Antena 1 nu exista in grila
  • -Antena 3 nu exista in grila

    • National 24 Plus nu merge
    • -Telekom Sport 3 nu exista in grila

      • Telekom sport 4 nu exista in grila
      • NT Geo nu exista in grila
      • NT Geo People nu merge
      • -Viasat Eplorer nu merge

        • Viasat History nu merge
        • Happy Channel nu exista in grila
        • U Tv nu merge
        • Zu Tv nu se afla in grila.
        • Cam astea sunt. Din ce am observat unele programe care nu se gasesc in grila, le am dar doar in format HD, nefiind prevazute in abonamentul Entry. De asemenea am constatat faptul ca am mai multe programe HD care merg cu toate ca ieri am sunat la nr de tel 300 si un domn de acolo a sustinut ca nu exista nici un canal in abonamentul Entry care sa aiba format HD. Ideea e ca daca sun de 3 ori la 300 primesc 3 raspunsuri diferite dar nici o solutie. Daca nu voi rezolva problema voi fi nevoit sa apelez la OPC desi nu-mi doresc acest lucru. Am dovada solicitarilor si a faptului ca voi fi apelat de catre departamentul abilitat pentru rezolvarea problemei de acum ceva timp, insa dupa cum am spus mai sus nu am fost contactat de catre nici o persoana. P.S. Va multumesc pe aceasta cale tuturor din comunitatea Orange, care mi-ati oferit un raspuns si v-ati rapit din timpul vostru pentru a incerca sa gasim o rezolvare acestei probleme.

@Evans, s-a rezolvat situația cu canalele? Este totul în regulă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salutare! Imi cer scuze pentru ca am raspuns asa greu dar am fost foarte prins cu lucrul zilele astea. :D
Vis-a-vis de problema mea, am descalcit-o pana la urma prin telefon cu, nu exagerez, un nr. de 5 sau 6 consultanti Orange.
Pe scurt, am reusit sa scap de decodor, am trecut pe cablu digital ocazie cu care, am reusit sa accesez si canalele tv pe care le-am amintit mai sus ca fiind codate sau lipseau din grila.
Tin sa va multumesc tuturor pt. sprijinul acordat si in mod special Danielei cu ajutorul careia am putut sa ma fac inteles in discutia mea avuta cu, consultantii Orange. O zi frumoasa va doresc!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!