Întrebare cu răspuns(uri)

Transfer de la un prieten din Franța in contul meu din Orange Money - se poate ?

Am un prieten in Franța care vrea sa-mi trimită 100 EUR din contul lui de la banca din Franța.
Pot sa-i dau IBAN-ul contului meu din Orange Money care este pe lei ?
Transferul va fi respins sau banii vor ajunge in contul meu din Orange Money convertiți la cursul VISA+1% ?

Stiu ca invers merge si ca in contul prietenului meu ajunge suma convertită in EUR la cursul VISA+1%.

Mulțumesc.

Gheo
Gheo

Gheo

User level
Nivel
0
97 / 100
puncte
Custom field 2
Gheo
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

În acest moment nu se pot primi sume de bani în Orange Money de la bănci din afara României.
Clienții pot doar să transfere bani în orice cont de la bănci din România (prin IBAN) sau să transfere valută din Orange Money în afara țării, dar să primească din afara țării, nu.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut Gheo,poate sa iti faca transferul linistit,banii vor ajunge la tine,conversia facandu-se la cursul interbancar fara comision.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut! Pentru acel comision, trebuie că prietenul tau să vadă care sunt comisioanele de transfer international la banca respectiva. Fiecare bancă are comisioanele ei de transfer. Până ce și de la unele banci din țară se ia comision la transfer către Orange Money

Se poate realiza asemena operatie cu mentiunea ca, fiind vorba de un transfer interbancar international, amicul tau trebuie sa verifice exact comisioanele aplicate de banca lui pentru acest tip de tranzactie.

Fie trimite 100 euro si din suta aia banca opreste comisionele aferente oar la tine ajung mai putini, fie trimite 100 euro + comisioane aferente astfel incat la tine sa ajunga 100 euro in suma rotunda.

Cred că mai degrabă roagă prietenul să îți transfere putin peste 100 de euro, poate cu 5 euro mai mult, pentru a primi toți banii in cont.

Mulțumesc pentru răspunsuri.
Ca sa facă transferul, prietenul meu mi-a cerut IBAN-ul si BIC-ul.
M-am dus in aplicația ORANGE MONEY pe opțiunea “Distribuie IBAN” si n-am obținut decât IBAN-ul; din păcate, BIC-ul lipsește.
O sa dau aceasta lipsa prin butonul de feedback al aplicației.
Mulțumesc

Gheo
Gheo

Gheo

User level
Nivel
0
97 / 100
puncte
Custom field 2
Gheo

Revin cu noutăți.
Vineri am fost sunat de un operator care asigura suportul la OM.
Mi-a comunicat ca transferul dintr-un cont de la banca externa (in cazul meu o banca din Franța) in contul meu OM nu se poate realiza deoarece banii vor fi blocați undeva pe drum. Mi-a cerut insistent ca prietenul meu din Franța sa nu inițieze un astfel de transfer.
Am menționat ca informațiile primite pe site-ul comunității sunt contrare celor spuse de el.
Si-a menținut solicitarea motivând ca are aceasta informație direct de la realizatorii aplicației OM.
Mi-a confirmat ca pot posta pe comunitate informația primită de la el.
Lucru care am si facut.

Prin urmare:
-se poate executa in transfer din OM într-un cont de la o banca externa
-invers, transfer de la o banca externa in contul OM, nu trebui executat !

PS apare întrebarea fireasca: site-ul comunității nu este supervizat de cineva de la Orange ca sa elimine/corecteze eventualele informații greșite postate de membrii comunității ?

Mulțumesc

Gheo
Gheo

Gheo

User level
Nivel
0
97 / 100
puncte
Custom field 2
Gheo

Gheo spune-i consultantului ca mananca gogosi. Eu am primit 1300 de euro de la o banca din Italia. Nu stiu despre ce drum vorbeste dumnealui,probabil Drumul Mătăsii.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Gheo Eu am povestit propria experienta cu aplicatia Orange Money, pe topicul dedicat, in momentul in care - fiind deja abonat Orange - am incercat sa-mi deschid un cont direct din aplicatie (asa cum se lauda ei, in 3 pasi simpli si maxim 10 minute), iar aplicatia crapa de fiecare data fix in acelasi punct: al incarcarii pozei cu actul de identitate. Si problema aceasta a fost semnala pana acum de alti N utilizatori.

La momentul respectiv s-au gasit propagandisti care au inceput sa latre obsesiv la mine si sa ma arate cu degetul, ca habar nu am eu ce inseamna online, ca nu stiu sa folosesc aplicatia, ca sunt rau intetionat si ca am venit aici sa arunc (,) cu noroi.

Pe scurt serviciul Orange Money (nu doar aplicatia, in sine) sunt praf, iar strategia de comunicare abordada de companie in cazul Orange Money este ca si inexistenta, lasand senzatia ca tocmai compania Orange nu prea are incredere in propriul lor produs. Cata promovare ai vazut tu pentru serviciul Orange Money comparativ cu produsele concurente oferite de BCR, Transilvania, ING, etc?

Nu vad ce legatura are aplicata in sine cu transferul banilor, cat timp serviciul Orange Money este autorizat de BNR si exista un IBAN atasat contului? Plus ca toate tranzactiile sunt efectuate prin ROMCARD. Orange nu are nici un control asupra lor, ei fiind doar un intermediar.

Daca o sa ai timpul si nervi necesari sa suni de inca 10 ori la numarul de asistenta Orange Money pentru aceasi problema, eu garantez cu o sa primesti de fiecare data alt raspuns. Adica 10 raspunsuri diferite si care se vor bate cap-in-cap.

Am cautat si eu in istoricul tranzactiilor mele Orange Money si nu am nu am gasit transferul acela din Italia. Le-am verificat si pe cele din CEC Bank si...era acolo. Puteam sa jur cu mana pe inima ca facusem transferul prin Orange Money. Probabil ca incercasem sa il fac prin Orange Money si fiindca n-a mers l-am facut prin CEC Bank iar in sertărașele memoriei mele rămăsese ca-l facusem prin Orange Money. Imi cer scuze pentru greșeală.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

@Ascary
Nicio problema. Mulțumesc pentru răspunsuri.

Gheo
Gheo

Gheo

User level
Nivel
0
97 / 100
puncte
Custom field 2
Gheo

@FaraUnID
Îți admir dorinta de-a avea o aplicație OM perfecta ! Dar perfecțiunea este greu de realizat. Trebuie sa avem in vedere ca OM este o aplicație realizată de oameni si aceștia pot avea scăpări.
In cazul tău, cu putina răbdare si înțelegere, cred ca s-ar fi rezolvat problema - probabil ai căzut pe o speța care a scăpat la testare.
In cazul meu, eu am reușit sa instalez aplicația OM fara probleme in doar câteva minute (in 22.04.2020). Cardul l-am primit in 2 zile prin curier (deci nu in 3 zile !).
Am facut alimentări, eliberări numerar la ATM, plăti la POS la supermarket-uri, mi-am setat limitele de protecție, am plătit factura prin OM, mi-am verificat punctele primite dupa fiecare operatiune.
Cu o singura mică dezamagire (la care am trimis feedback prin OM - nu pot seta limite cu valoare zero), toate au fost OK.
Si OK au fost cam toate serviciile si suportul primite de Orange de aproape 5 ani de când sunt clientul lor.
Legat de promovarea lui OM: fiecare companie are strategia ei ! Probabil aceasta (promovarea OM-ului) va urma in perioada următoare.
Multumesc pentru răspunsuri.

Gheo
Gheo

Gheo

User level
Nivel
0
97 / 100
puncte
Custom field 2
Gheo

@DanielaH
Mulțumesc pentru răspunsul final.
Orice client care va executa transferuri din OM in exterior va dori, cu siguranța, sa beneficieze si de funcționalitatea inversa (de la o banca externa in OM); prin urmare, va rog sa aveti in atenție sa ne confirmați când va fi activ transferul invers.
Mulțumesc.

Gheo
Gheo

Gheo

User level
Nivel
0
97 / 100
puncte
Custom field 2
Gheo

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!