Întrebare cu răspuns(uri)

Cum aflu dacă a fost plătita o factura?

Mi-a plătit altcineva factura și vreau sa aflu dacă e plătita

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

In momentul in care se plateste o factura, in prima faza primesti instant pe telefon un SMS de genul "Plata facturii Dvs a fost inregistrara in contul Orange....."

In momentul in care acea plata este procesata si banii sunt efectiv in contul Orange (de regula la un intervat de cateva zile din omentul in care s-a efectuat plata) primesti un alt SMS de confirmare cu mesajul "Ai acumulta X puncte Thank You corespunzatora evalorii acestei facturi....."

Din acel moment poti sta linistita, factura este platita, banii sunt in contul Orange.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (2)

50%

2 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bună Adriana și bun venit în Comunitate! Poți vedea în secțiunea Consum și facturi din My Orange, prin apel la 300 ( apoi formezi 221, urmând pașii) și robotul îți spune dacă e achitată,etc. Plus că vei primi sms de confirmare. Dar după vreo 3 zile de la plată. Succes!

Depinde când a platit factura si cum, la paypoint, transfer, card in aplicatia My Orange..
In primul rand ar fi putut sa-ti dea persoana respectiva o poza dupa documentul de plata..
Daca problema este de incredere si nu-i poti cere documentul, de obicei plata este repartizata pe factura cam in 2-3 zile.. Poti incerca apeland *100# apoi 1 (cronos, factura si plati) - 5 (confirmare plata) si vezi ce-ti apare... mie imi scrie ca toate facturile au fost achitate..

Daca numarul tau este cel de contact Orange vei primi mesaj de confirmare. Poti plati si partial factura, sau sa o platesti integral si mereu vei primi mesaj cu suma achitata. Mesajul cu punctele thank you il vei primi si daca vei plati doar partial factura, daca ai acoperit suma abonamentelor. Daca ai si rate acestea nu influenteaza al doilea mesaj despre puncte.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!