Întrebare fară răspuns

Probleme telefon - cand activez datele mobile cade 4g si apare h+

Buna ziua! De ceva zile am niste probleme cu 4g. In momentul in care activez datele mobile cade 4g si apare h+. Am incercat cu un alt telefon in acelasi loc activatea datelor mobile si la el nu are nicio problema cu scaderea vitezei de internet. Ma gandeam ca poate este de la telefon (Samsung Galaxy s9), dar nu stiu ce sa zic.
Va multumesc anticipat!

razvan620
razvan620

razvan620

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
razvan620
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut! incearca sa dezactivezi apelul 4G. Exact problema asta a avut-o sotia mea, si in urma discutiei cu cei de la tehnic, a oprit apelul 4G si acum merge totul bine... Mentionez ca si ea tot s9 are!

Poate a scăzut acoperirea 4g în locația respectivă și nu mai ai semnal 4g. Asta dacă nu este de la vreun update al telefonului. Mai încearcă, dacă ai posibilitatea, și cu un alt telefon. Baftă!

Am dezactivat apelul 4G si tot nu si-a revenit. Am reincercat cu alte 2 telefoane in tot acelasi loc gandindu-ma ca poate e de la semnal insa ambele telefoane au 4G constant.

razvan620
razvan620

razvan620

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
razvan620

Da,este setat pe automat.Oare daca as da resetare la setarile retelei ar avea vreun efect?

razvan620
razvan620

razvan620

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
razvan620

Daca la modul de retea, telefonul este setat pe automat, acesta va alege automat reteaua cu semnalul cel mai bun din aria in care se afla. Daca telefonul considera ca semnalul 4G nu este suficient de puternic si stabil va sari automat in reteaua 3G sau H+ sau cum apare ea acolo.

Desigur, nu putem exclude si o problema reala a telefonului.

Razvan, incearca sa schimbi APN-ul (daca nu il ai deja) pe IPv4/IPv6. Poti urma pasii de mai jos, in cazul in care nu stii sa faci acest lucru:

1. Acceseaza Settings/setari
2. Connections/conexiuni
3. Mobile networks/retele mobile
4. Access Point Names
5. Selecteaza APN-ul curent
6. Selecteaza APN Protocol
7. Selecteaza IPv4/IPv6.
Restarteaza telefonul si verifica daca functioneaza.

La mine a functionat, pentru ca aceeasi problema am avut-o si eu pe un S8.

O alta solutie ar fi sa stergi toate setarile pentru internet, sa le refaci, si sa restartezi telefonul pentru a verifica daca functioneaza.

Spor!

@razvan620, s-a rezolvat problema cu telefonul?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.
Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.

Se pare ca este din cauza telefonului cum s a zis si mai sus.Am gasit un loc unde 4g este constant chiar si cand activez datele mobile.Dupa resetarea retelei telefonul nu mai cade in h+ asa des ,adica sta acum o perioada in 4G si dupa cade putin in h+ nu mai sta doar in h+.Va multumesc frumos de ajutor!

razvan620
razvan620

razvan620

User level
Nivel
0
33 / 100
puncte
Custom field 2
razvan620

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!