Întrebare cu răspuns(uri)

Se pierde netul primit ca bonus pentru vechime la trecerea la yoxo?

În prezent am aproximativ 8000 MB bonus vechime. Dacă aleg yoxo, pierd acest bonus, sau se adaugă la netul pe care îl voi avea inclus?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@svetalex Orange Yoxo este lansat pe platformă prepay, de aceea multe lucruri nu sunt compatibile cu Orange Me, dintre care amintim, puncte thank you, bonus de net vechime in rețea, redirecționare si apel conferință lipsesc, imposibilitate achiziție telefon în rate și or mai fi și altele.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (5)

83%

5 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

83% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Se pierde netul de vechime... eu n-as trece de la abonamentul actual la aceasta varianta.. poate as testa dacă as avea prepay..

discuțiile au fost legate de punctele OTY, dar nu nu am găsit nimic legat de bonusul de net de vechime.
Ideea este că am primit de dimineață un SMS prin care eram informată că îmi va expira oferta cu dublu trafic de net pe 21 mai (atunci se termină perioada contractuală de 24 luni). Îmi făceam niște calcule să văd cu ce net mai rămân și dacă ar fi avantajos să trec pe un abonament yoxo

Nu aș vrea să am iar perioadă contractuală, mai ales că nu doresc să îmi schimb telefonul. Cel pe care l-am achiziționat în urmă cu 2 ani merge perfect

Se pierde bonusul din vechime, fiindca tu practic treci la un alt tip de abonament. Treci de la un abonament cu perioada contractuala, unde acumulai vechime, la un abonament fara perioada contractuala la care poti renunta oricand. De aceea nu se mai acorda nici punctele Thank You.

Nu pierzi vechimea, dar, pierzi beneficiile..
Ar fi interesant de aflat, daca revii la un abonament clasic, după 1 luna, daca vei primi din nou beneficiile pentru vechime..

Eu nu mai am perioadă contractuală. Aș putea să înțeleg, (deși nu sunt de acord) cu pierderea ofertei cu dublu trafic de net, dar nu înțeleg de ce ar trebui să pierd și acel bonus. Dacă aleg să am în continuare abonamentul acesta, deși nu mai am perioadă contractuală, acel bonus rămâne.
De 16 ani și ceva de când sunt client Orange nu mi-au luat niciodată beneficiile la finalul perioadei contractuale... Nu înțeleg de ce au luat acum această decizie

Pentru ca este o combinație de abonament și prepay.. si a preluat de la fiecare câte ceva... acum, fiecare optează pentru ce considera ca-l interesează cel mai tare..

@svetalex Orange Yoxo este lansat pe platformă prepay, de aceea multe lucruri nu sunt compatibile cu Orange Me, dintre care amintim, puncte thank you, bonus de net vechime in rețea, redirecționare si apel conferință lipsesc, imposibilitate achiziție telefon în rate și or mai fi și altele.

Din cate au incercat cei de la Orange sa explice pe topicul dedicat Yoxo, in momentul trecerii la acest tip de "abonament" se pierd toate beneficiile existente pe cont: Bonus internet, puncte OTY, creditul acumulat prin Phone Credit, Antivirus, Cloud, Orange TV Go.

Dupa logica mea, revenirea de la Yoxo la Orange Me presupune inchiderea abonamentului Yoho si un nou contract de abonament pentru Orange Me. Din acest motiv tind sa cred ca se pleaca de zero cu bonusul de vechime in retea.

Daca tot simti nevoia se te joci cu acest Yoxo, cumpara si activeaza un prepay nou, dupa care migreaza-l pe Yoxo. In acest fel nu prea ai ce pierde.

este o idee si asta. Am prepay pe care îl folosesc copiii și pe care ar trebui să îl încarc până pe 9 mai să nu pierd numărul.
Deși nu prea am găsit informații legate de costurile acestui abonament pe site

@RstdWoo, ne bucurăm că-ți place ideea. Cât despre implementare, ne spui, te rog, ce anume te nemulțumește? Orice feedback din partea voastră este foarte binevenit.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!