Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Mi-a iesit factura din scadență în data de 4 Aprilie si cei de la departamentul de plății nu vor sa mi faca amânarea pana in 4 mai exact cum am fost informată ulterior cum ca se poate prelungi amânarea cu 30 zile de când a iesit din scadență. Cum sa fac? Astăzi vor sa mi închidă abonamentul. Help!!!!
Răspunsuri
Pagina 2 din 2
@Mira, înțeleg ca ești nervoasa și situația actuala este grea pentru mulți oameni, dar, suntem clienți, ca și tine, și încercam sa ne dam seama de ce nu merge sa amâni acum și, cum e posibil sa ți se spună 30 de zile și apoi sa nu se poată... Nu are nimeni nimic cu tine și nu e nimeni rău cu tine, sunt doar niște păreri.. ia-le ca atare..
Ai doua amanari active acum? Dacă da, atunci acesta poate fi motivul pentru care nu ti se mai acorda acum.. Daca nu asta este problema, atunci de ce ți s-a spus ca nu se mai poate?
Nu ne-ai spus ce motiv ai primit, ce ti-a spus angajatul Orange, de ce nu primesti amânare?!..
@Mira, nu este intenția nimănui să fie răutăcios! După cum am scris mai sus, trebuie sa dai un semn celor de la Orange că ești de bună credință, și să încerci să plătești macar o sumă, oricât de mică e ea. Daca nu, ia legătura cu cineva de la serviciul clienți și efectiv spune-le că nu poți să plătești. Eu cred că nu este in interesul Orange să își piardă clienții!
Ce valoare are abonamentul? Cât mai ai perioadă minimă contractuala? Îți închide abonamentul sau doar îl suspendă, să nu mai poți efectua apeluri? Din păcate, nu te putem ajuta, că nu avem acces direct la contul tău. Legea spune, că penalizările se aplică la 30 zile de la data scadenței sau mai puțin conform TCG ai operatorului. Mai dă vreun mail, poate ai noroc să dai peste persoana care să te ajute în amânarea plății. Succes!
@Mira_1 ai zis ca joi ai achitat factura din Februarie. Deci practic tu mai ai doar factura din Martie de platit si pentru ea ai vrea o noua amanare. Recomandarea mea este sa mai incerci inca odata sa iei legatura cu un operator Orange la 300 si nu pe chat. Explica-le din nou situatia prin care treci, care este cauzata de pandemie si a concediului fara plata. Sa-ti urmareasca istoricul de plata si sa vada ca erai cu platile la timp. Si ca soliciti si o amanare pentru factura lunii Martie.
Două legi, adoptate de Parlament și trimise președintelui să le promulge, ar urma să dea firmelor și populației posibilitatea să amâne, în condiții lejere, plata taxelor, a facturilor la utilități, a creditelor și a leasingului pentru mașini și alte bunuri, ca urmare a situației coronavirus COVID-19.
https://www.startupcafe.ro/coronavirus-covid-19/lege-aman...
@Mira, probabil încă nu au întrat banii plătiți de tine joi, pentru factura din februarie și, dacă în 4 aprilie a devenit scadenta și cea din martie, înseamnă că sunt 2 facturi în amanare în același timp... În perioada asta n-au lucrat nici băncile, poate le întra astăzi banii și te amana și cu factura din martie pana la 5 mai..Trebuie sa-ti păstrezi calmul și sa mai vorbești o data.. poate, nu v-ati înțeles...
Orice ati spune tot răi sunteți. Cam asta a inteles Mira din 20 de răspunsuri.
Am rezolvat,după o verificare amănunțită a contului au văzut că am dreptate si m au sunat pt amanare
Bravo @Mira_1 ma bucur ca s-a rezolvat. Probabil nu se actualizase ultima plata fiind zile nelucratoare. O seara placuta sa ai!
Ne bucuram că s-a rezolvat și să îți recapeți cât mai repede jobul.
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
Mira_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
Mira_1 a răspuns
Jay a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
Mira_1 a răspuns
Mira_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Mira_1 a răspuns
Miha Z a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
Mira_1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.