Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Mi-a iesit factura din scadență în data de 4 Aprilie si cei de la departamentul de plății nu vor sa mi faca amânarea pana in 4 mai exact cum am fost informată ulterior cum ca se poate prelungi amânarea cu 30 zile de când a iesit din scadență. Cum sa fac? Astăzi vor sa mi închidă abonamentul. Help!!!!
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Salut! Ai mai avut vreo amânare de la plata până acum?
Salut Mira si bine ai venit pe comunitate. Fa un efort si incearca sa-ti platesti factura. Asta este cea mai buna solutie.
Cum adică în format ulterior?.. Ulterior înseamnă după..
Incearca sa suni la Relatii cu clientii. Daca initial ti-au zis o alta data de scadenta, acum de ce s-au razgandit?
Am avut pt factura din februarie pe care am.platit o joi si am.cerut amânare pt factura din martie,am vb pe chat mi au zis ca 30 zile am.dreptul,am vorbit si cu cei de la serviciul clienti la fel mi au confirmat 30 de zile după ce iese din scadență,un băiat de la departamentul plății pe nume Valentin la fel mi a spus în martie numai ca acum se pare ca eu nu am.dreptul,o singura persoana mi a răspuns la departamentul de plății si se pare ca ea imi raspunde mereu si efectiv nu vrea sa ma ajute cu toate ca toti de la serviciul clienti imi spun ca numai de la acel departament ma pot ajuta si ca da informatia care o dețin cu cele.30 de zile este adevarat,scuze ca scriu asa dar nu mai pot de nervi
Miha,poate ca este un client rău platnic? Amanarea facturii nu trebuie sa devina un obicei.
Clar ca daca as fi avut bănuți as fi plătit fara discuții dar sunt un fara plata si in plus imi cer scuze ca am.scris "ulterior:sunt super nervoasă,am.vrut sa scriu inainte
Fără răutăți va rog mult
Calmeaza-te Mira. Singurii care te pot ajuta in aceasta situatie sunt cei de la departamentul plati. Aici doar vorbim discutii. Incearca sa mai iei legatura cu ei.
Deci tu practic erai in urma cu 2 plati. Poate ca merge doar o amanare pe o perioada mai lunga de timp.
Se poate doar o singura amânare, de aia am întrebat. Încearcă să plătești eșalonat, să vadă că ești de bună credință. Înțeleg că este perioada mai dificila, tocmai de aceea te sfătuiesc să încerci să îți plătești macar jumatate din factură...!
Tot amanand plata factura nu face altceva decat sa adune penalitati. Chiar daca se amana plata,acestea curg si cu cat este mai lung termenul cu atat penalitatile sunt mai mari.
Incearca sa te linistesti @Mira_1. In situatia ta se afla multe persoane din cauza starii de urgenta. Au mai fost clienti care aveau aceeasi problema si li s-a recomandat sa ia legatura cu operatorii Orange si in functie de diverse criterii le va amana plata pe o anumita perioada de timp. Acum depinde si de istoricul tau de client si poate si de bunavointa operatorului. Sper sa se gaseasca o solutie buna si pentru tine.
Nu cred ca tine de un angajat sa te refuze, pe el nu-l afectează, deci n-ar avea de ce sa nu te ajute dacă ar putea.. Pentru amânare plata trebuie sa îndeplinești niște condiții.. poate nu le îndeplinești pe toate.. de exemplu nu trebuie sa fie doua amânări active în acelasi timp.. Ti-a spus de ce nu se poate face amânarea?..
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18
Doamne deci sunteti cate unii asa răutăcios,suntem clienti buni fara suspendări,nu mai.fiti asa rai va rog
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
Mira_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
Razvan a răspuns
teacher_ a răspuns
Jay a răspuns
Mira_1 a răspuns
Jay a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
Miha Z a răspuns
Ascary a răspuns
Mira_1 a răspuns
Mira_1 a răspuns
Ascary a răspuns
Mira_1 a răspuns
Miha Z a răspuns
Jay a răspuns
Ascary a răspuns
teacher_ a răspuns
Mira_1 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.