Întrebare cu răspuns(uri)

Inchidere abonament care nu a depasit perioada de 12 luni

In ce conditii se poate inchide un abonament care nu a depasit perioada de 12 luni?

Dori
Dori

Dori

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Dori
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Dori Cel mai indicat ar fi sa citesti clauzele de reziliere din contract. In principiu daca nu ai beneficiat de telefon sau tableta cu pret subventionat nu ar trebui sa platesti penalitati.

DACA acele penalitati se vor aplica - din acest motiv recomand sa citesti clauzele de reziliere din contract - pot insemna valoare abonament x numarul de luni ramase din contract.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Bun venit in comunitate. Mai întâi, poți să ne spui de ce dorești să închizi abonamentul? Ai fost taxată pentru ceva ce nu ai utilizat, sau alt motiv?
Să înțeleg că ai un contract pe 12 luni? Ai achiziționat telefon odată cu abonamentul? Cate luni mai ai din perioada contractuala?

Doresc sa incetez abonamentul deoarece in zona in care imi petrec o parte din timp nu am semnal. Contractul imi expira abia in Octombrie 2020. Nu am achizitionat telefon atunci cand am contractat abonamentul.

Dori
Dori

Dori

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Dori

Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.
Cum trimit cererea?
Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului.
Când mi se închide abonamentul?
Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.
De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2020, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2020, cel mai târziu.
https://www.orange.ro/contact/

Nu voi fi penalizata pentru nerespectarea termenului de 12 luni?

Dori
Dori

Dori

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Dori

Nu vei fi penalizata daca nu ai achiziționat un telefon.
Dar poate poți să ne dai detalii despre zona in care nu ai semnal, și dacă ești singura care nu are sau sunt și alții în situația ta?

@Dori Cel mai indicat ar fi sa citesti clauzele de reziliere din contract. In principiu daca nu ai beneficiat de telefon sau tableta cu pret subventionat nu ar trebui sa platesti penalitati.

DACA acele penalitati se vor aplica - din acest motiv recomand sa citesti clauzele de reziliere din contract - pot insemna valoare abonament x numarul de luni ramase din contract.

Trebuie discutat cu un reprezentant Orange și găsită o soluție amiabilă, mai ales că nu ai semnal. În condițiile date, se poate rezilia fără probleme, doar că trebuie demonstrat că nu ai semnal. Succes!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!