Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme valorificare voucher

Se da următoarea problema: am un voucher primit pt vechime în rețea, în urma contractării unui abonament TV + internet. Vreau sa folosesc acest voucher pt o achiziție online, și cum nu l-am găsit în contul meu pt a-l folosi, am sunat la Relații Clienți pt a-l solicita. Mi s-a spus ca nu poate fi valorificat decât prin prezenta mea fizica într-un Shop. Problema e ca Shopul de la noi din oraș e închis pana prin iunie, deci nu am acces la magazin. Am sunat iarăși, am solicitat codul voucherului, l-am introdus la comanda dar îmi zice ca e invalid.
Concluzia este ca nu îl pot folosi momentan desi as vrea tare mult pt ca e destul de consistent.
Aveți idee cum as putea rezolva aceasta problema?

Răspunsuri

În cele din urma, am reusit sa valorificam voucherul respectiv sa poata fi folosit și pe online. Au fost niște detalii tehnice peste care am reușit sa trecem.

Bravo. Ma bucur ca ati ajuns la un numitor comun. Pana la urma "castigul" era de partea tuturor.
@The Special List ce produs ti-a atras atentia si vrei sa-l achizitionezi?

Si eu am acceasi problema nu poate nimeni de la orange sa ma ajute sa folosec acest voucher ...de o saptamana incerc sa iau un telefon si tot nimik...oare cum ati reusit pana la urma sa il folositi?

Dyana2020
Dyana2020

Dyana2020

User level
Nivel
1
147 / 750
puncte
Custom field 2
Dyana2020

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!