Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Se da următoarea problema: am un voucher primit pt vechime în rețea, în urma contractării unui abonament TV + internet. Vreau sa folosesc acest voucher pt o achiziție online, și cum nu l-am găsit în contul meu pt a-l folosi, am sunat la Relații Clienți pt a-l solicita. Mi s-a spus ca nu poate fi valorificat decât prin prezenta mea fizica într-un Shop. Problema e ca Shopul de la noi din oraș e închis pana prin iunie, deci nu am acces la magazin. Am sunat iarăși, am solicitat codul voucherului, l-am introdus la comanda dar îmi zice ca e invalid.
Concluzia este ca nu îl pot folosi momentan desi as vrea tare mult pt ca e destul de consistent.
Aveți idee cum as putea rezolva aceasta problema?
Răspunsuri
Pagina 2 din 3
Nu știu de ce, avem Shop de vreo 10 ani, cel puțin.
Am avut și eu un voucher pentru vechime (primit la abonament de net+tv, 10 eur pentru fiecare an de vechime). L-am folosit vara trecută. Deși nu apărea în contul meu nicăieri, apărea undeva în pasul în care trebuia să fac plata, nu îmi mai amintesc exact unde. Știu sigur însă că l-am folosit online la plata unui telefonul. Să îmi zici dacă îl poți vedea în pasul de plată
Nu, nu apare acolo, de asta am și sunat la ei inițial.
Am înțeles... Probabil că nu este același tip de voucher ca cel pe care îl aveam eu, deși să cel pe care l-am avut eu a fost emis în Orange Shop. Nici eu nu l-am avut alocat de la început, ci doar după ce i-am contactat. Cel mai bine aștepți până mâine să facă verificările.
@The Special List, ai dreptate, nu poți să mergi in alt oraș, dar dacă e valabil doar in Shop, atunci va trebui să aștepți până trece izolarea asta...
Sau poate găsesc cei de la Orange o modalitate să îl facă să poată fi utilizat online. Din experiență vorbesc, în perioada acesta companiile sunt mult mai flexibile în a implementa soluții de la distanță de rezolvare pentru anumite situații și o flexibilitate care în urmă cu câteva săptămâni nu era posibil
@The Special List cand ai reinoit pachetul Orange Love sau cand ai primit acest voucher?
Acum vreo 2 luni. Nu e expirat.
De unde sti ca nu e expirat?
De obicei sunt valabile 30 de zile aceste vouchere.
Pt ca mi s-a spus și la achiziție și astăzi încă de 2 ori ca este valabil 24 de luni.
@The Special List in contract este mentionat acest voucher, scrie undeva valabilitatea lui?
Pe site nu am gasit informatii despre valabilitate, deci undeva trebuie sa scrie despre el.
@rafa.bloger tu ai fost atent la ce am scris eu pana acum? Despre ce discutam aici noi? Punem la îndoială existenta voucherului acum sau ce? Voucherul l-am primit deja de la contractare. Știu despre el, știu și cei de la Relații Clienți de el, îl vad în sistem, este valabil încă vreo 20 de luni. Problema este ca, asa cum a explicat și DanielaH, a fost emis în Shop și teoretic, ar trebui folosit tot în Shop. Dar pt ca trăim vremuri interesante și este absurd sa limitezi folosirea unui voucher doar în Shop sau doar în online, eu vreau o soluție ca să pot folosi voucherul emis în Shop, pt cumpărături din magazinul online!!!
@The Special List, eram doar curios daca scrie in contract de el pentru ca daca nu ai o dovada scrisa o sa-ti fie tie mai greu sa il folosesti, deci pun la indoiala valabilitatea lui. Stiu ca exista dar nu stiu cat e valabil, aici tu nu ai fost atent.
Sunt de acord cu tine ca ar trebui sa il poti folosi online in aceasta perioada si de altfel oricand. In alte topicuri m-am plans si eu de faptul ca voucherele de buyback nu pot fi folosite si in online. ;)
Daca tu esti sigur 100% ca este valabil 24 de luni poti astepta pana maine sa vezi ce solutie ti se ofera.
Reiterez, fii mai atent! Am menționat anterior cât e valabilitatea lui, precum și faptul ca valabilitatea mi s-a comunicat la contractare și a fost reconfirmata astăzi, la telefon.
Nici nu trebuie vazut contractul ca să ma asigur ca scrie acolo ceva, atât timp cât nimeni nu ii contesta existenta și valabilitatea ( în afara de tine). Codul mi-a fost și comunicat de un operator, dar nu merge în platforma online.
Despre asta e vorba.
În această perioadă, când există foarte multă presiune, multe vulnerabilități, multă incertitudine și cu toții suferim, într-un fel sau altul, este posibil ca și atenția și toleranța să ne fie mai scăzute. Vom verifica mâine care este situația voucherului și vom reveni, atât aici, cât și în mesaj privat către @The Special List. Vă mulțumim.
The Special List a răspuns
Dyana2020 a răspuns
Miha Z a răspuns
The Special List a răspuns
Miha Z a răspuns
The Special List a răspuns
DanielaH a răspuns
The Special List a răspuns
rafa.helper a răspuns
The Special List a răspuns
rafa.helper a răspuns
The Special List a răspuns
rafa.helper a răspuns
The Special List a răspuns
rafa.helper a răspuns
svetalex a răspuns
teacher_ a răspuns
svetalex a răspuns
The Special List a răspuns
svetalex a răspuns
The Special List a răspuns
Razvan a răspuns
Miha Z a răspuns
The Special List a răspuns
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
Razvan a răspuns
The Special List a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.