Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme valorificare voucher

Se da următoarea problema: am un voucher primit pt vechime în rețea, în urma contractării unui abonament TV + internet. Vreau sa folosesc acest voucher pt o achiziție online, și cum nu l-am găsit în contul meu pt a-l folosi, am sunat la Relații Clienți pt a-l solicita. Mi s-a spus ca nu poate fi valorificat decât prin prezenta mea fizica într-un Shop. Problema e ca Shopul de la noi din oraș e închis pana prin iunie, deci nu am acces la magazin. Am sunat iarăși, am solicitat codul voucherului, l-am introdus la comanda dar îmi zice ca e invalid.
Concluzia este ca nu îl pot folosi momentan desi as vrea tare mult pt ca e destul de consistent.
Aveți idee cum as putea rezolva aceasta problema?

Răspunsuri

Eu cred ca tot de cei care ți l-au dat tine problema.. si eu am întâmpinat probleme cu un voucher și s-au rezolvat pana la urma.. imi spunea ca nu se poate aplica pe produsele din cos, deși n-avea de ce sa nu mearga.. Cine ti-a dat codul ar trebui sa mai umble la niste setări, zic eu.. Succes! :)

Salut! Singura varianta ar fi sa mergi la un Shop care este deschis, pentru că mai sunt magazine deschise în marile orașe, care nu sunt in centrele comerciale.

Pe bune? Sa merg în alt oraș, acum, în condițiile astea, sa rezolv o problema care, teoretic, ar trebui sa se rezolve într-un minut? Pai la ce mai avem atâta online și My Orange și promovare pt shopping online? Mi se pare absurd!

Ai spus ca ai sunat și ai cerut codul de-asta am crezut ca l-ai primit altfel, nu intr-un magazin fizic... Pai, nu prea mi se pare echitabil.. adica l-ai primit intr-un magazin fizic, poți sa-l folosești în orice Shop, dar, nu online?!.. Cred ca ar trebui sa se poată face ceva, pentru ca se dorește distanțare sociala și eu cred totuși ca tine de niște setări, sa se poată rezolva.. Cam greu de găsit un shop deschis lunile astea..

Pai aia zic și eu. Voucherul e voucher, ar trebui sa meargă online fără probleme. Nu inteleg de ce nu îl accepta platforma.

@The Special List, depinde de sistemul și modalitatea de emitere a voucherului; dacă a fost emis pentru utilizare în magazinul fizic, el nu poate fi folosit în online; și invers, dacă a fost emis pentru magazinul online, nu poate fi folosit în shop.
Putem verifica mâine (în mesaj privat) codul voucherului și încercăm să găsim o soluție.

Poate exista o setare inițială pentru aceste vouchere, probabil se recunosc codurile cum au fost date, probabil se dorește o separare a magazinelor fizice vs online, dar, în cazul de față acest lucru nefiind posibil, ar trebui sa adapteze regulile la noile condiții..

Și cu ocazia asta am aflat ca mai aveam un voucher de 150 euro care intre timp a expirat, pt ca habar nu aveam de el. Eu nu înțeleg, de ce voucherele acestea nu apar și în My Orange, sa le putem vedea tot timpul și sa ne aducem aminte de ele ca le putem valorifica?
@DanielaH, sper sa se găsească o soluție, ca mi se pare absurd sa existe o astfel de limitare, mai ales în contextul actual si în condițiile în care se provaduieste folosirea online-ului atât de intens.

Sunt 2 sisteme de facturare diferite, cu ajutorul Danielei, am rezolvat o problema asemănătoare în iarnă. Voucher emis online, nu putea fi utilizat off-line. Se pare că încă nu s-a rezolvat problema la Orange.
Cel mai aproape magazin Orange deschis de Focșani, s-ar putea să fie în București.
@initiator, voucherul l-ai obținut în Orange Store?

Auch!!.. Probabil nu sunt personalizate și nu toți le folosesc pentru ei, deci s-ar putea sa nu le convina tuturor dacă ele apar în My Orange, dar, cred ca ar trebui sa existe o opțiune, cum au cei de la eMAG, de exemplu, sa ti-l adaugi tu singur în cont, daca știi ca-l vei folosi pentru tine..

Fiind emis în Orange Store, este posibil să fie valabil doar la magazinul care l-a emis, deoarece este în sistem franșiză.

Nici eu nu inteleg sistemul lor de folosire a voucherelor. Daca tot se ofera o recompensa clientului pentru un serviciu folosit sau achizitia unuia nou, mi s-ar parea ok ca alegerea folosirii lui sa-i apartina clientului. De ce sa fie conditionat atata timp cat "banii" se duc catre aceeasi firma?
Avand in vedere situatia expusa de tine si Shop-ul fiind inchis, ar trebui sa ti se ofere alternativa pentru magazinul online.

Am avut și eu un voucher pentru vechime (primit la abonament de net+tv, 10 eur pentru fiecare an de vechime). L-am folosit vara trecută. Deși nu apărea în contul meu nicăieri, apărea undeva în pasul în care trebuia să fac plata, nu îmi mai amintesc exact unde. Știu sigur însă că l-am folosit online la plata unui telefonul. Să îmi zici dacă îl poți vedea în pasul de plată

Am înțeles... Probabil că nu este același tip de voucher ca cel pe care îl aveam eu, deși să cel pe care l-am avut eu a fost emis în Orange Shop. Nici eu nu l-am avut alocat de la început, ci doar după ce i-am contactat. Cel mai bine aștepți până mâine să facă verificările.

@The Special List, ai dreptate, nu poți să mergi in alt oraș, dar dacă e valabil doar in Shop, atunci va trebui să aștepți până trece izolarea asta...

Sau poate găsesc cei de la Orange o modalitate să îl facă să poată fi utilizat online. Din experiență vorbesc, în perioada acesta companiile sunt mult mai flexibile în a implementa soluții de la distanță de rezolvare pentru anumite situații și o flexibilitate care în urmă cu câteva săptămâni nu era posibil

@The Special List in contract este mentionat acest voucher, scrie undeva valabilitatea lui?
Pe site nu am gasit informatii despre valabilitate, deci undeva trebuie sa scrie despre el.

@rafa.bloger tu ai fost atent la ce am scris eu pana acum? Despre ce discutam aici noi? Punem la îndoială existenta voucherului acum sau ce? Voucherul l-am primit deja de la contractare. Știu despre el, știu și cei de la Relații Clienți de el, îl vad în sistem, este valabil încă vreo 20 de luni. Problema este ca, asa cum a explicat și DanielaH, a fost emis în Shop și teoretic, ar trebui folosit tot în Shop. Dar pt ca trăim vremuri interesante și este absurd sa limitezi folosirea unui voucher doar în Shop sau doar în online, eu vreau o soluție ca să pot folosi voucherul emis în Shop, pt cumpărături din magazinul online!!!

@The Special List, eram doar curios daca scrie in contract de el pentru ca daca nu ai o dovada scrisa o sa-ti fie tie mai greu sa il folosesti, deci pun la indoiala valabilitatea lui. Stiu ca exista dar nu stiu cat e valabil, aici tu nu ai fost atent.
Sunt de acord cu tine ca ar trebui sa il poti folosi online in aceasta perioada si de altfel oricand. In alte topicuri m-am plans si eu de faptul ca voucherele de buyback nu pot fi folosite si in online. ;)
Daca tu esti sigur 100% ca este valabil 24 de luni poti astepta pana maine sa vezi ce solutie ti se ofera.

Reiterez, fii mai atent! Am menționat anterior cât e valabilitatea lui, precum și faptul ca valabilitatea mi s-a comunicat la contractare și a fost reconfirmata astăzi, la telefon.
Nici nu trebuie vazut contractul ca să ma asigur ca scrie acolo ceva, atât timp cât nimeni nu ii contesta existenta și valabilitatea ( în afara de tine). Codul mi-a fost și comunicat de un operator, dar nu merge în platforma online.
Despre asta e vorba.

În această perioadă, când există foarte multă presiune, multe vulnerabilități, multă incertitudine și cu toții suferim, într-un fel sau altul, este posibil ca și atenția și toleranța să ne fie mai scăzute. Vom verifica mâine care este situația voucherului și vom reveni, atât aici, cât și în mesaj privat către @The Special List. Vă mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!