Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Probleme valorificare voucher

Se da următoarea problema: am un voucher primit pt vechime în rețea, în urma contractării unui abonament TV + internet. Vreau sa folosesc acest voucher pt o achiziție online, și cum nu l-am găsit în contul meu pt a-l folosi, am sunat la Relații Clienți pt a-l solicita. Mi s-a spus ca nu poate fi valorificat decât prin prezenta mea fizica într-un Shop. Problema e ca Shopul de la noi din oraș e închis pana prin iunie, deci nu am acces la magazin. Am sunat iarăși, am solicitat codul voucherului, l-am introdus la comanda dar îmi zice ca e invalid.
Concluzia este ca nu îl pot folosi momentan desi as vrea tare mult pt ca e destul de consistent.
Aveți idee cum as putea rezolva aceasta problema?

Răspunsuri

Pagina 1 din 3

Eu cred ca tot de cei care ți l-au dat tine problema.. si eu am întâmpinat probleme cu un voucher și s-au rezolvat pana la urma.. imi spunea ca nu se poate aplica pe produsele din cos, deși n-avea de ce sa nu mearga.. Cine ti-a dat codul ar trebui sa mai umble la niste setări, zic eu.. Succes! :)

Salut! Singura varianta ar fi sa mergi la un Shop care este deschis, pentru că mai sunt magazine deschise în marile orașe, care nu sunt in centrele comerciale.

Pe bune? Sa merg în alt oraș, acum, în condițiile astea, sa rezolv o problema care, teoretic, ar trebui sa se rezolve într-un minut? Pai la ce mai avem atâta online și My Orange și promovare pt shopping online? Mi se pare absurd!

Ai spus ca ai sunat și ai cerut codul de-asta am crezut ca l-ai primit altfel, nu intr-un magazin fizic... Pai, nu prea mi se pare echitabil.. adica l-ai primit intr-un magazin fizic, poți sa-l folosești în orice Shop, dar, nu online?!.. Cred ca ar trebui sa se poată face ceva, pentru ca se dorește distanțare sociala și eu cred totuși ca tine de niște setări, sa se poată rezolva.. Cam greu de găsit un shop deschis lunile astea..

@The Special List, depinde de sistemul și modalitatea de emitere a voucherului; dacă a fost emis pentru utilizare în magazinul fizic, el nu poate fi folosit în online; și invers, dacă a fost emis pentru magazinul online, nu poate fi folosit în shop.
Putem verifica mâine (în mesaj privat) codul voucherului și încercăm să găsim o soluție.

Poate exista o setare inițială pentru aceste vouchere, probabil se recunosc codurile cum au fost date, probabil se dorește o separare a magazinelor fizice vs online, dar, în cazul de față acest lucru nefiind posibil, ar trebui sa adapteze regulile la noile condiții..

Și cu ocazia asta am aflat ca mai aveam un voucher de 150 euro care intre timp a expirat, pt ca habar nu aveam de el. Eu nu înțeleg, de ce voucherele acestea nu apar și în My Orange, sa le putem vedea tot timpul și sa ne aducem aminte de ele ca le putem valorifica?
@DanielaH, sper sa se găsească o soluție, ca mi se pare absurd sa existe o astfel de limitare, mai ales în contextul actual si în condițiile în care se provaduieste folosirea online-ului atât de intens.

Sunt 2 sisteme de facturare diferite, cu ajutorul Danielei, am rezolvat o problema asemănătoare în iarnă. Voucher emis online, nu putea fi utilizat off-line. Se pare că încă nu s-a rezolvat problema la Orange.
Cel mai aproape magazin Orange deschis de Focșani, s-ar putea să fie în București.
@initiator, voucherul l-ai obținut în Orange Store?

Auch!!.. Probabil nu sunt personalizate și nu toți le folosesc pentru ei, deci s-ar putea sa nu le convina tuturor dacă ele apar în My Orange, dar, cred ca ar trebui sa existe o opțiune, cum au cei de la eMAG, de exemplu, sa ti-l adaugi tu singur în cont, daca știi ca-l vei folosi pentru tine..

Nici eu nu inteleg sistemul lor de folosire a voucherelor. Daca tot se ofera o recompensa clientului pentru un serviciu folosit sau achizitia unuia nou, mi s-ar parea ok ca alegerea folosirii lui sa-i apartina clientului. De ce sa fie conditionat atata timp cat "banii" se duc catre aceeasi firma?
Avand in vedere situatia expusa de tine si Shop-ul fiind inchis, ar trebui sa ti se ofere alternativa pentru magazinul online.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!