Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Surpriza neplacuta Orange Money - tranzactii Foster City US

Buna ziua! Sarbatori Binecuvantate sa aveti!
In dimineata asta am avut o surpriza cu contul de la Orange Money. Vreau sa incarc cardul si observ ca am doua tranzactii pe card, stiind ca am zero lei pe card raman surprins. Ma uit despre ce tranzactie este vorba, amandoua tranzactiile din Foster City US. Am sunat la Orange si astept rezolvarea. Sincer nu mai am incredere in Orange Money. Nu pot face screenshot ca nu ma lasa. Ati patit careva?

Nu este nici o frauda. Periodic se verifica cardul Visa. Si Revolut face la fel. Nu cere blocarea cardului fiindca nu ai de ce.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (1)

25%

1 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

25% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

A incercat cineva din America sa accese contul Orange Money, de doua ori azi noapte, pacat ca nu ma lasa sa pun un screenshot sa vedeti si dv.

Am avut bani in cont pana ieri, dar am cheltuit de sarbatori toti cati am avut. Azi am vrut sa alimentez cardul din contul BT.

Salut! De urgență blochează cardul și solicită eliberarea unuia nou.

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Asa este... pentru ca sunt destui "inventivi", s-au întâmplat multe astfel de lucruri în lume, nu doar la Orange Money și, au fost și persoane care au avut bani în cont... Cu siguranța, în urma verificărilor se vor lua masuri.. atât în cazul tau cât și în cazurile când se dovedește ca exista păgubiți și ca nu este vina lor..

Ai fost sau esti victima unei fraude. Cineva a reusit sa obtina acces la datele cardului tau Orange Money si a incercat fie sa-l cloneze si sa efectueze cumparaturi in magazine fizice fie sa plaseze comezi online utilizand acele date.

Verifica pe unde ai platit cu cardul Orange Money, atat in online cat si in offline, si cel probabil de acolo s-a reusit obtinerea datelor sau poate chiar de la o retragere chash de la un bancomat care avea atasat un dispozitiv de skimming.

O alta varianta ar fi ca un atacator, prin intermediul unei aplicatii smartphone sa-si fi facut de lucru prin jurul tau si a reusit sa-ti scaneze cardul (treaba asat merge chiar daca cardul este in portofel si portofelul in buzunar) si in acest fel a obtinut datele acestuia.

URGENT - Blocare card si solicitarea emiterii altuia!

Carrefour, Unicarm, plata factura Orange. Am cardul de 5 zile, deci nu prea multe tranzactii. Asa in mare cam cumparaturi magazine de bloc.

Nu cumva aia este o verificare a cardului chiar de catre Visa? Daca nu ma insel eu Visa Global Privacy Office este chiar in Foster City US.

@initiator, ai primit 50 puncte thank you, ca ai efectuat plata facturii prin OM?
Schimba cardul, este cea mai bună soluție în acest moment.

Daca era vreo verificare, cel de la Orange stia, nu trebuia sa astept telefonul de la ei, sa vada ce se intampla, si nu zicea sa las contul cu zero lei.

Hristos a Inviat!
@Szabolcs nu am intampinat aceasta problema. Ce-i drept folosesc ocazional Orange Money, mai mult la plati online. In momentul de fata soldul e la limita si-l voi alimenta doar de nevoie. Succes in rezolvarea problemei.
Paste fericit alaturi de cei dragi!

Salut @Szabolcs,
‏‏‎ ‎
Mie imi pare a fi o tranzactie de verificare a cardului precum este la Uber, eMag, booking, airbnb, sau alte servicii care iti salveaza cardul pentru al folosi ulterior.
Ai incercat ieri sa adaugi cardul intr-o aplicatie, joc sau sa il salvezi intr-un cont de magazin online?
E bine ca ai luat legatura cu Orange, asteapta noi indicatii de la ei.

Stai liniștit, nu este nicio frauda, este vorba de o verificare pe care o face Visa. Dacă aveai 1 Leu pe card, cele 2 tranzacții ți-ar fi apărut - 1 Leu, apoi +1 leu. E o treaba de rutina, nu bloca nimic, nu are rost.

Este posibil sa fie și o verificare, dar nu trebuiau să notifice asta cei de la Visa și pe adresa de mail, sau Orange sa notifice consumatorul?

teacher_
teacher_

teacher_

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
teacher_

Daca intradevar este vorba de o verificare a cardului, de ce personejele din help desk nu au fost in stare sa-i spuna @initiatorului aceasta informatie la prima strigare si l-au sfatuit sa lase contul pe zero?

Daca aceste verificari sunt ceva firesc, tu, ca si consultant help desk, ar trebui sa cunosti aceste aspecte, fara a fi nevoie sa escaladezi problema si in tot acest timp clientul sa fie nevoit sa tina contul pe zero.

Astfel de tranzacții cu 0 lei către Visa am avut si eu când am înrolat cardul in Orange Pay.
Nu-i nicio problema, nu a încercat nimeni să-ți cloneze cardul.

Pentru colegii care au răspuns: va plac filmele de groaza, nu gluma :)))))

Nimcid25
Nimcid25

Nimcid25

User level
Nivel
1
307 / 750
puncte
Custom field 2
Nimcid25

Daca, in prima faza doar a povestit fara sa avem poze, primul lucru la care te gandesti este la o tentativa de frauda.

Eu tot la intrebarea mea raman: Daca aceste verificari se intampla frecvent si par a fi ceva normal, de ce help desk-ul nu a stiut aceste aspecte, nu a fost capabil sa ofere un raspuns clar si a recomandat pastrarea contului pe zero cat timp problema este escaladata si pana se ofera un raspuns ?!?!?!?

Buna ziua! Nu am blocat nimic, cand am sunat la Orange, am intrebat pe dl respectiv daca stie ce este, si nu mi a putut da un raspuns, mi s a spus ca o sa ma sune cineva sa imi rezolve problema, nimeni. Cred ca daca era o problema majora ma sunau. Am sa alimentez cardul cu o suma modica sa vedem ce se intampla. Multumesc de raspunsuri si de ajutor!

Cu placere Szabolcs. Probabil ca nici consultantul OM nu stia de acest lucru si ti-a dat un raspuns standard. Se mai intampla ca nici ei sa nu cunoasca toate aspectele,dar avem Comunitatea care ne ajută,nu-i asa? :) Toate cele bune si te mai asteptam.

@Szabolcs, care mai este situația cu contul tău Orange Money? S-a clarificat?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță vor fi de ajutor și pentru ceilalți membri din Comunitate.
Mulțumim!

Buna ziua! M-au sunat cei de la Orange si, dupa mai multe verificari, au realizat ca este o verificare a cardului. Dar ce mi s a parut hilar a fost cand m-a intrebat doamna de la Orange daca am bani in cont, iar daca sunt acolo si transferul de pe celalalt card a fost ok, atunci sigur a fost o verificare a cardului.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!