Întrebare fară răspuns

Sugestie diversificare produse în Magazinul Online Orange

Salut! Ma gândeam, dacă tot stam acasă zilele/lunile acestea, mai mult decât de obicei, ar fi o idee sa găsim în magazinul online ceva gadgeturi mai consistente de genul boxe portabile de mari dimensiuni, o gama mai larga de retroproiectoare, ecrane/pânze de protecție, console de jocuri (dar sa fie și produse pe stoc), ș.a.m.d
Cum vi se pare? Ați achiziționa astfel de produse?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

De cele mai multe ori vânzătorul nu are nici o vina însă în capul lui se sparg toate problemele. Spre exemplu Romania a pupat ani de zile calitatea nemțească și Sony și Samsung iar acum toți aceștia care s-au bucurat de încredere mare dau buleală fix că niște meseriași în construcții - las-o că merge așa că omul ne alege tot pe noi fiindcă suntem consacrați...ei bine..

La Allview este jale cu J mare la service-ul telefoanelor in garantie. Pun un link doar sa cititi asa la repezeală expierentelor unor detinatori de produse Allview: https://forum.softpedia.com/topic/1043894-ati-trimis-un-p...

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Vă rog să nu vă îndepărtați de la subiect și să revenim la discuția despre produsele din magazinul online.
Există mai multe topicuri despre service telefoane, eventual putem muta discuțiile acolo.
Mulțumim!

E posibil , eu din sutele de produse cumpărate nu am avut probleme decât cu un X4 infinity plus , cu un X6 soul pro și cu un X4 soul style...și dacă te uiți în screenshot-uri vei vedea că am luat cateva produse...
Am luat chiar și oglinda magica , laptop , tableta, TV etc...aștept acum.sa iau X7 soul ..sa apară numai

Aș fi dorit să se poată găsi o gamă mai variată de mousuri wireless. Am căutat zilele trecute și am găsit vreo 2 -3 modele, majoritatea având statusul de ,,stoc epuizat".

Iarăși un lucru pe care nu îl înțeleg, atunci când dau o căutare și îmi apar în lista produsele marcate cu " nu mai revine în stoc". De ce mai sunt listate dacă nu mai revin pe stoc? Ma gândesc ca acest lucru ar trebui rezolvat cumva pt ca îngreunează căutarea.

@The Special List Pentru indexare in Google, pentru click-uri si pentru a atrage clienti in mgazinul online. Se merge pe principiul ca daca l-ai adus pe site poate cumpara ceva.

Aceeasi tactica o au si magazinele concurente.

Pe langa faptul ca oferta este slaba, in cazul router-elor si modem-urilor comercializate de operatori ai parte firmware custom. Asta nu ar fi o problema majora, daca acest custom firmware nu ar face ca echipamentele sa functioneaza cu frana de mana trasa.

@Mădălin, eu cred că e ok acel ruter 4g+, Huawei B 535. Sigur, este scump, dar dacă îl iei cu abonament și ai mai multe servicii Orange , e în regulă! Adică ieși ceva mai bine. Produsele bune, sunt și scumpe!
https://www.orange.ro/magazin-online/modemuri/huawei-b535...

Cam are dreptate FaraUnID,customurile taie din performante si asta se intampla la toti providerii . Si Orange "fix" si RDS-ul au niste routere "by default" de te doare capul. Ca sa ai performante foarte bune,ori esti obligat sa inchiriezi unul tot de la ei cu taxa mărișoară ori sa dai un sac de bani pe unul personal.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Am avut un b360 care mergea cu orice SIM. Cu cel de Digi aveam semnal bun, conexiune buna insa numărul de MB in 4g erau limitați și imediat te trezeai că abia vezi un clip pe YouTube..La Orange era foarte bine insa trebuia să activez 2 cartele SIM lunar ..ceea ce însemna 42 lei..nu e mult insa trebuia să am mereu sim-uri la mine

E adevărat și ce spuneți voi. Eu am rutere și costumizate și necostumizate. Acum folosesc unul necostumizat și îmi este mult mai ușor să mă descurc cu el.

Salut, am și eu o sugestie in legătura cu coletele livrate online. Ar trebui sa fie ambalate mai bine. Ele vin ambalate doar intr-o punga de la curier iar in timpul transportului acestea pot fi deteriorate, sparte etc. Tot ce am comandat online a ajuns cu cutia deteriorata. In legătura cu magazinul online acesta e sub orice critica. Accesorii mai putine ca in magazin, apar accesorii cu stoc zero de foarte mult timp. Pagina nu a mai fost îmbunătățită de mulți ani. In rest doar cuvinte de lauda in legătura cu cei de la Orange.

Ok, acum sper sa se pună și in practica. Ultima data am comandat o tableta samsung Tab S6 lite și cutie a ajuns deteriorata rau. Noroc ca nu a fost spart ecranul. E un produs destul de scump care merita ambalat mai bine.
Cei de la curier nu sunt curioși, dau cu ele de pământ, le trântesc. Punga era rupta in câteva locuri.

Chiar așa este, am văzut cu ochii mei cum dădeau cu ele în sediul lor. Și prin mașini le aruncă, efectiv. Pe ei nu-i interesează că pot face praf un produs imediat, ci doar că îl livrează.

Eu nu am văzut decât starea îngrozitoare in care ajungeau la mine. De exemplu tableta am dat-o cadou cu cutia îndoită. Am ținut-o așa o săptămâna pana am dat-o cadou fiind sigilată. Îmi era frica dacă era sparta cum mai demonstrez eu la Orange ca așa a venit. Cu siguranța ziceai ca eu am spart-o

Problema nu tine neaparat de ambalajul in sine: Din fabrica, direct de la producator, produsul pleaca ambalat astfel incat acesta sa reziste unor socuri fizice si mecanice relativ minore.

Problema tine exclusiv de firmele de curierat si de angajatii acestora (multi dintre ei cu ceapa si branza in torpedoul masinii), care manevreaza colete ce contin produse de 5000 - 7000 lei precum un sac de cartofi de 100 lei.

Aici trebuie lucrat, la calitatea materialului uman.

Așa este. Dar, din moment ce știm aceste probleme nu consider ca, ar fi foarte costisitor sa fie puse produsele in plicuri cu bule sau cutii cum fac cei de la emag

Totul se rezuma la costuri. Toti vor sa transporte cat mai mult si cat mai ieftin.

Cutiile de carton adauga extra greutate si extra ocupa spatiu, ca la avioane. Extra greutate inseamna un cosum marit de carburant. Asta se traduce prin a transporta mai putin si la costuri mai mari.

Așa este, dar la un produs scump totuși consider ca, ar putea fi ambalat mai bine. Orange este o companie care are grija de clienții săi. Sau in cel mai rau caz pot pune contra cost ambalarea extra, eu unul as plăti câțiva lei in plus

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!