Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu imi merg datele mobile desi am o optiune activa si valabila

Acum 4 zile mi s a reactivat optiunea si dupa doua zile nu a mai mers internetul. Am sunat la orange si mi au trimis niste setari si a doua zi iar nu a mai mers. La reactivarea optiunii am avut 1€ in cont ramas care s a consumat si apoi am reincarcat cu 4€ care la fel s au consumat (nu pot sa mi explic de ce pt ca am gb in optiune si nu s au terminat). Am scos cartela, am resetat telefonul, am oprit, am pornit datele mobile si tot nu merge. A mai patit cineva? Ma puteti ajuta cumva?

Răspunsuri

Pagina 2 din 2

Foarte tare.. pe asta n-am mai auzit-o.. :(.
Este posibil sa-ti fi folosit altcineva telefonul? Ca, sa apară în istoric un apel care sa nu fi tost făcut după telefon, chiar nu-mi vine sa cred..
Sau ai aplicații foarte la moda acum, gen tiktok?.. Au mai fost cazuri în comunitate care au avut probleme și si-au dat seama ca de la aceasta aplicație au fost.. din cauza consumului făcut de aceasta aplicație.. doar ca au fost cazuri mai grave ca au fost la abonament și s-au trezit cu costuri super wow..
https://comunitate.orange.ro/questions/2175426-aplicatia-tik-tok-consumat-noaptea-100-gb-340-euro-cost-folosita

Am sunat la 300 si mi au zis ca nu e normal ca mi a consumat creditul desi eu aveam resurse si ca probabil e o defectiune tehnica si ca incearca sa rezolve problema. Multumesc de implicare. Ati fost draguti ca ati vrut sa ma ajutati, dar vad ca e de la ei si nu tine de mine sau de telefon si ce as mai putea sa fac eu pe aici. Multumesc frumos!

Locuiesc singura si nu avea cine sa mi foloseasca telefonul. Doar sa fiu somnambula si apoi sa si sterg apelurile. Am tik tok, dar cum spuneam acasa am wifi si nu vad de ce s ar dezactiva si apoi sa se activeze datele care oricum nu functionau sau sa trimita mesaje sau apeluri sau ce sunt alea. Nu pot sa mi dau seama...

Alea cu 00:01 sunt mesaje trimise sau primite doar ca nu e ora actualizata. Minutele sunt aceleasi dar e diferenta de 3 ore. Am inteles acum dupa ce am verificat apeluri si mesaje si numere de telefon. Nu sunt somnambula :))

Cred ca ar trebui sa verifici și setările de internet pe telefon, eventual sa intri in contul my orange și sa-ți retrimite setările. După instalarea sau refacerea setărilor, trebuie dat un restart la telefon, iar după sa mergi la setările de internet și sa bifezi apn-ul orange.

"Cei de la orange mi au trimis setari mms pe 16 cand am sunat"

Verifica in telefon la profilul de date sa nu fie activat profilul MMS in locul celui cu APN Net sau cum este definit profilul de date Orange. In orice caz vezi sa NU fie MMS by default.

@Roxette, situația semnalată de tine este în atenția departamentului nostru tehnic. Vom reveni aici cu detalii când vom avea confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim mult pentru înțelegere!

@Roxette, noi avem confirmarea că toate problemele au fost remediate. Ne poți confirma, te rog, că datele mobile funcționează și că traficul se consumă corect din opțiune?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!