Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut. Am solicitat deja o amanare a platii, dar datorita perioadei de carantina nu am nici un venit. Ce pot face in legatura cu acest lucru ?
Răspunsuri
Salut! Cred ca acest topic te va ajuta, referitor la o a2-a amanare de plata: https://comunitate.orange.ro/questions/2305771-amanare-platii-factura-amanat
Salut! Te rog să iei legatura cu cei de la Serviciul clienți printr-un mail la serviciul.clienti@orange.ro, deoarece în mod normal poți să amâni plata doar o luna..
Sunt convins că poți discuta cu cei de la Orange și găsiți împreună cele mai bune soluții! Succes!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.