Întrebare cu răspuns(uri)

Se poate face o amanare a platii de factura daca am mai amanat o data?

buna ! se poate face o amanare a platii de factura daca am mai amanat odata, avand in vedere situatia cu pandemia ?

georgesulcu
georgesulcu

georgesulcu

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
georgesulcu
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut! Poate fi extinsa amanarea initiala si setata alta noua, in functie de verificarile pe care colegii nostri de la Serviciul Clienti le fac. Astfel, te indrumam sa iei legatura cu unul dintre consultantii nostri, de luni pana vineri, intre orele 09:00-20:00, astfel incat solicitarea sa poata fi analizata in comun cu colegii din departamentul de Plati. Ulterior, vei primi un raspuns daca noua data pe care ai solicitat-o poate fi inregistrata in locul celei vechi.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna, cel mai indicat este sa suni la relatii cu clientii si sa le explici situatia prin care treci. In functie de istoricul tau de client si a altor criterii, operatorul iti va transmite perioada maxima de amanare a facturii.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!