Întrebare cu răspuns(uri)

Aflare resurse abonament special pe cale vocala

Buna ziua,
Știți vreo cale să sun la vreun nr de telefon sa mi se zică resursele rămase ale abonamentului (minute, sms, etc)? Ca de căile sa primesc sms sau sa ma uit in cont știu deja. Eu vreau sa aud informatia asta. Mersi.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Cronos Vocal se activează prin solicitarea titularului la Serviciul Clienți, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde află numărul de minute disponibile până la sfârșitul lunii de facturare și valoarea costului suplimentar, dacă este cazul.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut Alin si bine ai venit pe comunitate. Foloseste aplicatia TextAloud sau TalkingClipboard ca sa iti transforme textul in voce astfel vei auzi SMS-ul cu resursele tale. Paște fericit!

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Mulțumesc, nu eu sunt in situația sa nu vad sa citesc, un cunoscut, si la un telefon simplu cu butoane nu e posibil sa folosesc metodele mentionate. Stiu ca inainte era un nr de telefon la care auzeai o voce de robot care îți spunea câte minute, sms, etc. au mai ramas neconsumate. Dar acum am tot incercat sa gasesc, fara succes. Mersi

Există serviciul Cronos Vocal (dedicat persoanelor cu dizabilități vizuale) disponibil prin apel gratuit la numărul scurt 7741 direct de la telefonul Orange; numărul 7741 nu poate fi apelat din roaming, ci doar din țară.

Doar acestea sunt caile de a afla resursele tale:

https://www.orange.ro/help/cum-verific-consumul-de-resurs...

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Salut Daniela, oare știi daca serviciul Cronos Vocal trebuie activat sau sunt ceva setari de facut? Am incercat sa sun la nr 7741, dar nimic. Multumesc.

Cronos Vocal se activează prin solicitarea titularului la Serviciul Clienți, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741 unde află numărul de minute disponibile până la sfârșitul lunii de facturare și valoarea costului suplimentar, dacă este cazul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!