Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot anula o comanda din magazinul online?

Am comandat un telefon pentru prelungirea abonamentului .
In loc de S10 plus am comandat S10. Imi poate spune cineva cum rezolv? Multumesc !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (2)

67%

2 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna Alexandra,suna maine la numarul 300 sau 0374300300 si rectifici comanda pentru produsul dorit de tine,S10+.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Buna @Alexandra. Daca ai facut comanda din magazin online poti urmari stadiul ei in My Orange.Eu am facut o camanda de ieri si desi trebuia ca azi sa fie livrata, inca apare "In validare". Am luat legatura cu operatorii Orange la 300 si a ramas sa ne auzim maine pentru un raspuns exact, fiindca se terminase programul la operatorii magazinului online. Iti recomand si tie sa-i apelezi si sa ceri modificarea mobilului cu cel dorit. Succes!

Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...).

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!