Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Am comandat un telefon pentru prelungirea abonamentului .
In loc de S10 plus am comandat S10. Imi poate spune cineva cum rezolv? Multumesc !
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...).
Alte răspunsuri
Salut! Este posibil sa anulezi comanda din contul tău Orange, in funcție și de când ai făcut comanda.
Ai detalii aici https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...
Multumesc , nu merge sa o anulez de acolo .
De cat timp ai făcut comanda? Ce apare la statusul comenzii?
De cel putin 3 ore
Buna Alexandra,suna maine la numarul 300 sau 0374300300 si rectifici comanda pentru produsul dorit de tine,S10+.
Multumesc mult !
Buna @Alexandra. Daca ai facut comanda din magazin online poti urmari stadiul ei in My Orange.Eu am facut o camanda de ieri si desi trebuia ca azi sa fie livrata, inca apare "In validare". Am luat legatura cu operatorii Orange la 300 si a ramas sa ne auzim maine pentru un raspuns exact, fiindca se terminase programul la operatorii magazinului online. Iti recomand si tie sa-i apelezi si sa ceri modificarea mobilului cu cel dorit. Succes!
Poți anula comanda sau dacă nu mai poți anula (a plecat deja), poți returna produsul și comanzi ce dorești! Succes!
@Alexandra_17 ai rezolvat cu schimbarea telefonului? La mine s-a rezolvat si dimineata am primit coletul.
Dacă este vorba despre o comandă plasată în magazinul online, anularea ei se poate face prin apel la serviciul clienti 300, email la magazinonline@orange.ro sau https://www.orange.ro/eContact/.
Dacă deja coletul se află în posesia curierului, anularea se poate face doar după ce acesta returnează pachetul în depozitul Orange, deci comanda trebuie refuzată la livrare.
Ca să afli ce status are comanda ta trebuie să te autentifici în contul tău My Orange, selectezi opțiunea Magazin din meniul principal și apoi secțiunea Comenzile mele (https://www.orange.ro/help/cum-pot-afla-care-este-statusu...).
DanielaH a fost desemnat cel mai bun respondent
DanielaH a răspuns
Miha Z a răspuns
Vio73 a răspuns
Miha Z a răspuns
Alexandra_17 a răspuns
Ascary a răspuns
Alexandra_17 a răspuns
teacher_ a răspuns
Alexandra_17 a răspuns
teacher_ a răspuns
Alexandra_17 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.