Întrebare fară răspuns

Cum pot anula o comanda?

Am comandat un telefon pentru prelungirea abonamentului .
In loc de S10 plus am comandat S10. Imi poate spune cineva cum rezolv? Multumesc !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna Alexandra,suna maine la numarul 300 sau 0374300300 si rectifici comanda pentru produsul dorit de tine,S10+.

Ascary
Ascary

Ascary

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Ascary

Buna @Alexandra. Daca ai facut comanda din magazin online poti urmari stadiul ei in My Orange.Eu am facut o camanda de ieri si desi trebuia ca azi sa fie livrata, inca apare "In validare". Am luat legatura cu operatorii Orange la 300 si a ramas sa ne auzim maine pentru un raspuns exact, fiindca se terminase programul la operatorii magazinului online. Iti recomand si tie sa-i apelezi si sa ceri modificarea mobilului cu cel dorit. Succes!

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

@Alexandra_17 ai rezolvat cu schimbarea telefonului? La mine s-a rezolvat si dimineata am primit coletul.

Miha Z
Miha Z

Miha Z

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Miha Z

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!