Întrebare fară răspuns

Cum pot anula o comanda?

Am comandat un telefon pentru prelungirea abonamentului .
In loc de S10 plus am comandat S10. Imi poate spune cineva cum rezolv? Multumesc !

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Buna @Alexandra. Daca ai facut comanda din magazin online poti urmari stadiul ei in My Orange.Eu am facut o camanda de ieri si desi trebuia ca azi sa fie livrata, inca apare "In validare". Am luat legatura cu operatorii Orange la 300 si a ramas sa ne auzim maine pentru un raspuns exact, fiindca se terminase programul la operatorii magazinului online. Iti recomand si tie sa-i apelezi si sa ceri modificarea mobilului cu cel dorit. Succes!

Poți anula comanda sau dacă nu mai poți anula (a plecat deja), poți returna produsul și comanzi ce dorești! Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!