Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Bună ziua incerc să îmi plătesc factura dar nu mă lasă, oare de ce?
Răspunsuri
Bun venit în Comunitate!
Poate fi supraîncărcată rețeaua! Eventual, încearcă și cu un alt browser sau un pic mai târziu! Bănuiesc că e vorba de My Orange! Succes!
Incercati prin My Orange? Prin Orange Money? Prin banca? Ce sistem incercati sa folositi?
Ce mesaj de eroare primesti? Dacă faci plata cu cardul, vedrifică dacă este înrolat în 3D Secure
Salut! Poți să ne dai detalii despre mesajul primit și modalitatea de plata utilizata?
Este posibil sa fie cu card inrolat 3D secure, dar depinde de setarile de internet existente. Setari de internet prin PROXY pot sa nu permita la site-uri de plata sa fie accesate. Mai multe detalii ale momentului de eroare (lipsa acces) ar fi utile pentru clarificare.
Multumesc am reusit!
@Mariana, ne bucurăm că ai reușit. Te așteptăm cu detalii să ne spui cum ai procedat.
Iar dacă apreciezi că răspunsurile pe care le-ai primit aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.
Mulțumim!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.