Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
In cazul respingerii cartelei SIM indiferent de telefon, deci problema este cartela, este necesara prezenta titularului sau poate veni o ruda cu buletinul titularului cu acelasi domiciliu pentru o noua cartela? Mentionez ca titularul are peste 65 de ani si cu afectiuni cardiace si ar fi de preferat limitarea iesirii din casa in situatia prezentei pandemii. Multumesc!
Buna Cristina. SIM-ul iti poate fi livrat prin curier la domiciliu dupa ce titularul face aceasta sesizare referitoare la defectiune,la serviciul relatii cu clientii. Activarea SIM-ului o poti face apoi prin aplicatia My Orange sau un apel la numarul 300.
Alte răspunsuri
Salut! Poți să ne explici ce înseamnă respingerea cartelei SIM? Nu mai funcționează cartela?
Buna Cristina. SIM-ul iti poate fi livrat prin curier la domiciliu dupa ce titularul face aceasta sesizare referitoare la defectiune,la serviciul relatii cu clientii. Activarea SIM-ului o poti face apoi prin aplicatia My Orange sau un apel la numarul 300.
@CristinaNechifor, mulțumim pentru marcarea soluției!
Ai reușit să schimbi SIM-ul? Cum ai procedat? Întoarce-te, te rog, în Comunitate și oferă-ne mai multe detalii. În felul acesta îi vei ajuta și pe alti membri în cazul în care se confruntă cu situații similare. Te mai așteptăm!
Daca gasesti vreun Shop Orange sau Partener Orange deschis in aceasta perioada, poti schimba pe baza unui document de identitate si SIM-ul in cauza (daca ai numar de PREPAY). Daca e numar de abonament atunci schimbarea se face doar de catre titular sau tu cu o imputernicire semnata de catre titular.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.