Întrebare cu răspuns(uri)

Cum pot sterge contul Deezer premium?

Buna ziua. Cum pot șterge contul deezer?

Stoia
Stoia

Stoia

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Stoia
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Stoia, dacă ai solicitat dezactivarea opțiunii Deezer, așa cum spunea și Vio73, această modificare se va procesa începând cu următoarea dată de facturare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (2)

100%

2 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salutare!
S-a mai scris și discutat pe aici:

https://comunitate.orange.ro/questions/2133042-dezactivez-optiunea-deezer-abonament

Sper să-ți fie de folos!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Dacă te referi la ștergerea efectivă a contului:

https://clausvisby.com/ro/1761-how-to-delete-deezer-accou...

Acum am văzut că ai mai scris pe tema asta în Comunitate.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Ba da dar abon taxat nu l-am primit ca valoare înapoi la factura și în urma apelului la 300 am primit răspuns că cererea este in analiza ..adică 30 zile trecute și taxa opt. Încasată...abuziv

Stoia
Stoia

Stoia

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Stoia

Din câte știu, se dezactivează începând de la următoarea dată de facturare.

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Stoia, dacă ai solicitat dezactivarea opțiunii Deezer, așa cum spunea și Vio73, această modificare se va procesa începând cu următoarea dată de facturare.

Și cu cei 4,79euro încasați deja pe lună in curs cum rămâne?nu mi-am dat acordul pt opțiune așa cum prevedea informarea in perioada de free...

Stoia
Stoia

Stoia

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Stoia

Da într-adevăr prin apel la 300 am rezolvat aceasta problema la care în final mi se returnează pe următoarea factura suma .Subliniez faptul că am fost mai mulți clienți în această situație din care sper că și ei au rezolvat pozitiv situația creată probabil din motive tehnice.

Stoia
Stoia

Stoia

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
Stoia

E bine că până la urmă s-a rezolvat. Felicitări!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!