Întrebare cu răspuns(uri)

In cat timp se anuleaza o comanda on-line de abonament?

Am facut o prelungire de abonament cu telefon on-line apoi am vorbit la serviciul clienti pentru anularea comenzii..in cat timp se rezolva? Returnarea banilor si punctelor Thank You

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Anularea comenzii si procesarea corecțiilor se fac după ce produsul ajunge înapoi în depozitul Orange.
În ceea ce privește bonusul de 50 GB, el se acordă, așa cum este menționat pe site, dar, într-adevăr, el nu este menționat și în actul adițional, acesta fiind unul standard.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (3)

Da (2)

40%

2 membri au votat cu DA

3 membri au votat cu NU

40% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Benny_1 când ai solicitat anularea comenzii? Probabil că în perioada aceasta cei de la Orange sunt mai aglomerați comparativ cu o perioadă normală.
În principiu nu ai de ce să îți faci griji, este dreptul tău să renunți la un serviciu în 14 zile

Multumesc de raspuns! Nu e vorba de cele 14 zile...vreau sa reziliez abonamentul dupa ce mi-am luat teapa on-line si voiam sa stiu in cat timp se rezolva comanda anulata..eu deja am depus cererea de reziliere dar nu cred imi poate rezolva ceva pana nu inchide comanda on-line

personal nu știu în cât timp îți procesează cei de la Orange cererea, dar trebuie să ai în vedere și faptul că durează și până sunt transferați/creditați banii la tine în cont (timpul de procesare bancar).
Ne dai și nouă mai multe detalii legate de nemulțumirea care a dus la decizia ta de reziliere? De ce crezi că ai „luat teapa on-line„?

Am platit on-line cu Orange Money..ma gandesc ca se rezolva mai rapid din moment ce toata comanda a fost facuta prin serviciile lor. Pe site era vorba de un bonus de 50GB lunar la prelungirea abonamuntului si chiar am intrebat daca e valalabil la abonamentul ales de mine si mi-a fost confirmat ca da. Dupa ce am facut comanda on-line si primesc contractul pe mail..nu gasesc nicaieri in contract precizat de cei 50GB BONUS si intreb din nou la serviciul clienti se bonusul respectiv si imi spune ca nu am bonus la nimic pentru abonament....desi pe site scria ca este si am intrebat inainte...

Anularea comenzii si procesarea corecțiilor se fac după ce produsul ajunge înapoi în depozitul Orange.
În ceea ce privește bonusul de 50 GB, el se acordă, așa cum este menționat pe site, dar, într-adevăr, el nu este menționat și în actul adițional, acesta fiind unul standard.

Astazi am primit mesaj ca a fost ACTIVAT abonamentul anulat...ori se face operatiunea de reinnoire automat ori nu a fost confirmata cererea de anulare inca...astept de acum luni sa vad ce se intampla.

Am prelungit abonamentul online, am comandat un p30 pro cu avans si cateva rate si as dori sa anulez pe motiv ca nu a fost livrat cand am selectat, inainte de pasti acesta urmand a fi un cadou. Am primit astazi mesaj ca abonamentul a fost prelungit in conditiile in care nu mi-am primit nici telefonul si nici nu a fost livrat cand trebuie. Cum fac sa anulez situatia ???

Poti incerca sa anulezi comanda din magazinul on-line sau suna la 300. Tot procesul la mine a durat 10 zile de la refuzarea coletului pana la primirea banilor inapoi in cont. Si la mine a fost prelungit dinainte abonamentul si mi-au spus ca se trece la vechiul abonament inapoi la urmatoarea data de facturare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!