Întrebare fară răspuns

De ce nu s-a făcut trecerea de la Abonament la cartela Prepay???

Buna ziua,
Ma numesc Bianca. Am avut abonament la Orange pentru o perioada de aproximativ 5 ani. Acum 2 săptămâni am cerut sa închid abonamentul și sa fac trecerea la cartela Prepay! Abonamentul s a închis, dar nu s a activat încă cartela așa cum mi ati zis. Au trecut 4 zile de la plata ultimei facturi orange din abonament și cu toate acestea nu mi funcționează cartela. De ce ? Cât timp mai durează pana când se va face trecerea?
--

Răspunsuri

Cel mai bine transmiti un mesaj pentru a fi verificata punctual situatia pe care o intampini https://www.orange.ro/contact/. Probabil ca dureaza si in functie de data de facturare a abonamentului, in sensul ca se poate inchide dupa ultima data de facturare, activarea cartelei PrePay se poate face doar dacă toate facturile au fost achitate, inclusiv ultima factură care va conține suma de 5 euro, care, ulterior, se va transforma în credit la activarea cartelei
Este posibil ca in aceasta perioada cand au fost inchise anumite Orange Shop si lumea prefera sa apeleze la modalitatile de a contacta Orange online sa fie mai aglomerati fata de perioadele obisnuite

@Bianca, bun venit în Comunitate!
Dacă facturile sunt achitate și balanța contului este 0, trecerea pe PrePay se face imediat după data de facturare.
Ce înseamnă că nu funcționează cartela? Are semnal? Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Salut! Încearcă să pui cartela in alt telefon, vezi daca funcționează. Ți-ai schimbat cumva și telefonul odată cu această trecere?

Ar trebui să iei legătura cu cei de la Serviciul clienți prin canalele de comunicare, pentru a nu apărea vreo neconcordanță!
Dacă nu locuiești în țară, e de înțeles!

Buna ziua și multumesc pentru răspunsuri. Am încercat sa iau legătura, dar toti operatorii sunt ocupati. Nu am schimbat telefonul, e același. Am plătit ultima factura a abonamentului pe care l-am închis acum o săptămâna. Mi-au zis ca in 4 zile maxim se va activa automat același număr, dar Prepay. Nu îmi pot folosi nr acum.. nu pot suna și nu pot fi sunată. Nu locuiesc in țara, nu știu dacă asta are vreo legătura.

@Bianca, dacă ești în roaming, este necesar să ai activ serviciul de roaming. Ca să poți suna trebuie să ai credit sau o opțiune activă cu roaming.
Spune-ne, te rog, SIM-ul tău îndeplinește aceste condiții?

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!