Întrebare fară răspuns

Am fost sunată de la Orange. Mi-au zis că am plătit în plus abonamentul.

Sper ca am ales categoria bine! Am fost sunata de la Orange. Mi-a zis ca am plătit în plus luna trecuta abonamentul, ca nu prea am avut net bun si ca de luna viitoare voi plati doar 38 lei (parca) la abonament, plus ca voi primi un telefon gratuit, va ajunge peste o săptămână. Nu prea am inteles ce se intampla. Este posibil asa ceva? Sau voi plati in plus pentru acel telefon? Imi explica si mie cineva?

Răspunsuri

Salut! Ești sigură că de la Orange au fost? Poți să mai dai și alte detalii despre convorbire? Ai fost de acord verbal cu ceva din ce ați discutat..?

Imi știa si adresa. Si cat am plătit luna trecută. Mai multe detalii.
Mi s-a zis doar ca am plătit în plus luna trecută, internetul nu prea mi-a mers.
Si ca voi primi telefonul peste o săptămână. Fiind gratis.

Nu zic că este imposibil, dar se poate sa fie vorba și despre altceva. Ai fost sunata cu numar ascuns, sau apărea numărul?

Apărea numărul. Si am cautat sa vad daca chiar era de la orange. Si este.
Ma gandesc sa mai sun la numărul acela. Sa ma lămurească.

Am sunat. A zis ca voi plati doar 8 euro pe luna deoarece in ultimele luni am plătit în plus. Si voi primi un teleton gratis.

FELICITARI! Tocmai te-ai ales cu o repozitionare de abonament si implicit cu prelungire pe 24 de luni, in cel mai abject mod posibil. Te-au sunat si te-au ademenit cu faptul ca ai platit prea mult si ca nu prea utilizezi internetul si ca o sa-ti faca nu-stiu-ce favor si o sa-ti reduca valoare abonamentului + ca o sa primesti si un telefon gratuit pe seama faptului ca esti abonat model!

Vezi ca ai la dispozitie 14 zile in care poti denunta oferta primita si fara sa platesti desagubiri.

Daca a apărut numărul, atunci pot sa te felicit, probabil au decis să te recompenseze cumva. Nu cred că va trebui să plătești nimic. Iar dacă trebuie sa plătești, refuză orice plata, pentru că Orange are transport gratuit mai ales în perioada asta și mai ales refuza să îți dai orice date.

Esti libera sa crezi ce vrei.

Eu vorbesc din experienta mea, ca si eu am fost sunat de N ori si "ofertat" la modul acesta: Sub pretextul reducerii costurilor trebuia sa prelungesc cu 24 de luni sau in schimbul unei tablete oferite gratuit trebuia sa accept un abonament de date pentru 24 de luni.

Ca fapt divers cat plateai inainte si ce resurse avei in abonament si cat o sa platesti acum si ce resurse va avea noul tau abonament?

Nu mi s-a zis ca voi prelungi cu 24 luni, sau ca voi primi in schimb. Nu a menționat asta.
Nu mi s-a zis decât ca voi plati 100 lei pe 3 persoane. 2 persoane 8 euro fiecare si a 3 a 6 euro. Si ca voi primi 2 telefoane gratis. Ca se vor reduce costurile deoarece lunile trecute am plătit in plus. Ce sa cred/fac?

Ofertele de genul acesta vin la pachet cu prelungire contract pe 24 de luni, mai ales daca primesti si telefon / telefoane gratuit. Asta daca nu cumva te trezesti cu un credit pe factura pentru telefoanele respective.

Ideea este ca in zilele urmatoare trebuie sa primesti OBLIGATORIU fie in cutia postala, fie pe e-mail un act aditional prin care sunt descrise conditiile repozitionarii abonamentului sau abonamentelor tale actuale. Citeste cu atentie ce scrie acolo!

Cum am mentionat anterior ai la dispozitie 14 zile in care poti denunta oferta primita si sa revii la vechiul plan tarifar sau sa-ti negociezi tu, un pachet de abonamente care sa corespunda nevoilor tale de comunicare.

Ca fapt divers, eu am 20 de ani vechime, 3 abonamente si in momentul de fata eu am puncte Orange Thank You pe cont care valoreaza cca 1320 lei si nu am primit nici macar 1 telefon gratuit de la Orange.

Tu ai primit 2 la prima strigare.....

Tu ai acceptat oferta? Telefonul pe care urmează sa îl primesti poate fi gratuit, dar abonamentul va fi mult mai mare.Suna la ServClienti și vezi ce serviciu/optiune ai acceptat.

Dacă ai plătit în plus, nu e nicio problemă. Deci poți sta liniștită din acest punct de vedere. Dacă zici că ai sunat înapoi la ei, atunci e în regulă!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Vio73 Te rog eu, in cel mai amical mod posibil: Mai citeste odata topicul cap coada. Dupa ce l-ai citit, am rugamintea sa depui un minim de efort si sa procesezi tot ceea ce s-a discutat pe acest topic pana in momentul de fata astfel incat sa si intelegei ideea de baza de la care aplecat discutia.

Dupa ce ai urmat etapele de mai sus revino, te rog, cu un mesaj pe subiect!

Nu de alta dar ma ia cu capu' cand vad ca veniti cu mesaje mecanice si care nu au legatura cu subiectul discutiei si tu iar o sa dai fuguta la mamica si o sa plangi ca am lansat un atac la persoana la adresa ta!

@DanielaH Iar ma contactezi pe privat sa-mi spui ca am ceva personal cu @Vio73. Cele mai recente mesaje postate de el nu sunt destul de reprezentative pentru ceea ce tot incerc sa semnalez?

Multumesc anticipat!

Sper din tot sufletul că aici, în Comunitate, nimeni nu are nimic personal cu nimeni, că avem cu toții sentimente pozitive și constructive și încercăm să ajutăm cât putem noi de bine.
Din partea mea, vă respect și vă apreciez pe toți și vă mulțumesc tuturor pentru contribuția pe care o aduceți în Comunitate.

@Danaaa22: Nu ai platit mai mult decat daca ai achitat la Orange mai mult decat scria pe factura. Totusi atitudinea lor vine in contextul in care "mana intinsa care nu spune o poveste....", adica nu puteau sa scada tariful fara motiv. Iar telefonul dat, pe langa faptul ca este (cu siguranta) mai slab decat cel care-l ai deja, este doar pentru (asa cum spunea FaraUnID) ca Orange sa te determine sa accepti captivitatea pentru inca (cu siguranta) 24 de luni. Nu este uimitor, gandeste-te doar daca ai nevoie la acele tarife sau nu de serviciile oferite si atunci e simplu daca accepti sau nu in conditiile date.
@FaraUnID: Perfect de acord cu tine, dar atat timp cat Orange tolereaza prin regulamentul lor mesaje "Out of topic" sau cu raspunsuri in 2-3 cuvinte care nu fac decat sa contorizeze "numarul de postari ale scribului harnic" dar fara sa ajute comunitatea si pe membrii ei... ramane sa tratez cu ignoranta pe toti acesti ARTISTI.

Sincer, chiar nu înțeleg în ce calitate mi se atrage atenția! Văd că unii postați doar ca să criticați alți colegi! Haideți să ne vedem fiecare de treaba lui și veți avea respectul meu nemărginit! Dacă răspunsurile mele sau ale altcuiva nu sunt în regulă, vor fi alese cele corespunzătoare, pentru că nimeni nu deține adevărul absolut și nici nu cred că unul este superior celuilalt. Ca să nu mai zic de jigniri, fiindcă tot vorbim despre ce postăm! Fiecare poate vedea ceva din punctul lui de vedere, că nu avem cum să gândim toți la fel! Din câte știu, nu am atras niciodată nimănui atenția de ceva și nici nu o voi face. Vă asigur de acest aspect! Vă mulțumesc foarte mult si sper să încheiem discuțiile sterile!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Danaaa22, ai aflat ce s-a întâmplat cu abonamentul tău? Ai primit vreun act adițional pe e-mail?
Revino, te rog, în Comunitate și dă-ne mai multe detalii. Te așteptăm!

Va multumesc tuturor pentru atenția acordată! Am acceptat 'oferta' nu pentru telefoanele care nu sunt bune de nimic, am acceptat pentru a plătit toate cele 3 abonamente deodata, si pentru ca am discutat cu ceilalți si au acceptat. Sper ca am facut alegerea bună!

@Danaaa22: Daca ceea ce ai ales te multumeste atunci e ok. Totusi ar fi util sa poti detalia continutul ofertelor de 6 si 8 euro acceptate.

Daca pe tine te multumeste oferta, nu pot decat sa ma bucur pentru tine.

Ca si recomandare: Citeste cu atentie acel act aditional pe care urmeaza sa-l primesti sau poate l-ai primi deja, sa nu te trezesti cu surprize neplacute.

  • perioada minimă a contractului;
  • taxele pe care trebuie să le plăteşti dacă renunţi la contract înainte de expirarea acestei perioade;
  • ordinea de consum a minutelor/SMS-urilor/MMS-urilor/ a apelurilor video;
  • perioada de valabilitate a unor extraopţiuni sau a unor bonusuri alocate;
  • dacă şi ce restricţionări ai la utilizarea anumitor servicii/aplicaţii;
  • în ce condiţii se poate suspenda serviciul;

Daca nu primești un act adițional, sau nu ești notificată in vreun fel, te rog să revii aici cu feedback. O zi frumoasa!

@Elena_5 Initiatoarea topicului s-a lamurit despre ce era vorba. A fost contactata telefonic de carte Orange si a beneficiat de o repozitionare de abonament impreuna cu reducerea costurilor lunare.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!