Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Nu înțeleg de ce am de plătit factura atat de mult.
Înainte plăteam mereu 350 lei la 3 numere, deși nu era suma atat de mare, dar mereu puneam puțin mai mult, iar astazi primesc mesaj ca am de plătit 817.64. E dezamăgitor că nu mi se explică pentru ce atât de mult.
Cu ceva timp in urmă am depus cerere pentru rezilierea unui nr. de telefon, dar având in vedere ca era emisa factura pana pe 5.03 nu am plătit, dupa care iar am solicitat rezilierea acelui nr. de telefon care era emisa pe 6.04 dar nu am plătit-o si nu o voi plăti in perioada asta. Iar celălalt numar era de net pe care l-am transferat pe numărul 0743****** care era de 4 euro si din ce mi-a zis un consultant ca o sa mi se ia jumatate adica 2 euro (era o oferta pe care am acceptat-o).
Deci vreau sa inteleg se ce am de plătit atat de mult. Pe 06.04 am depus 200 lei si mai aveam 163 lei.
Am închis acest topic pentru că autorul întrebării nu a mai revenit cu răspuns și și-a șters contul ăn Comunitate.
Pentru situații similare, în care nu se știe de unde este un cost suplimentar pe factură, puteți merge pe topicul dedicat și dacă sunt întrebări suplimentare să le adăugați acolo: https://comunitate.orange.ro/questions/2297728-de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factura
Alte răspunsuri
Buna ziua! Să înțeleg că aveți 3 numere diferite pe aceeași factură? Pe factura de servicii va apare cost suplimentar, sau altceva?
Esti destul de confuza in exprimare. Ai abonament, ai cerut inchidere, mai ai un abonament, s-a emis o factura si nu ai platit-o, s-a mai emis o facura care este neplatita, mai un numar pe care ai transferat internetul si care era de 4 euro si care s-a redus la jumatate !!!!
Ai incercat sa te loghezi pe contul tau Orange, sa studiezi factura detaliata si vezi exact de unde provine acel cost exagerat?
Daca ai depus cerere de reziliere pentru unul sau mai multe abonamente de pe cont, trebuie sa platesti serviciile oferite de Orange pana la momentul inregistrarii acelei cereri si implicit pana se va inchide efectiv abonamentul.
Daca s-au emis facturi si nu le-ai platit in termenul scadent, intra automat penalizari.
Mereu am fost cu plățile la zi, chiar imi plăteam mereu factura cu cateva zile înainte pentru a nu avea plăți scadente, mi-am verificat contul orange, tocmai de aceea sunt nelămurită.
Am abonament family, când plăteam nu menționam toate numerele separat.
Asa arată factura.
Ok, și suma aceea de 817 lei unde apare? Asta e nelămurirea!
Cred ca si-a sters contul, pentru ca la nume utilizator apare Anonim.
@teacher_ suma apare mai sus. Din suma totala de 854,16 se scad cei ~ 200 platiti anterior.
Oare mai era în perioada contractuală și a trebuit să achite în avans pentru perioada rămasă în vederea rezilierii abonamentului?
Am închis acest topic pentru că autorul întrebării nu a mai revenit cu răspuns și și-a șters contul ăn Comunitate.
Pentru situații similare, în care nu se știe de unde este un cost suplimentar pe factură, puteți merge pe topicul dedicat și dacă sunt întrebări suplimentare să le adăugați acolo: https://comunitate.orange.ro/questions/2297728-de-unde-pot-proveni-costurile-suplimentare-pe-factura
MihaelaC a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
svetalex a răspuns
Miha Z a răspuns
FaraUnID a răspuns
teacher_ a răspuns
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
teacher_ a fost desemnat cel mai bun respondent
un anonim a răspuns
FaraUnID a răspuns
teacher_ a răspuns
un anonim a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.