Întrebare cu răspuns(uri)

De ce nu pot efectua apeluri din roaming din Belgia?

Mi-am reincarcat astăzi cartela; eu sunt in Belgia, dar am cartela de orange in tel băgata. Mi-am băgat opțiunea de 12 euro, dar nu ma lasa sa sun pe nici un număr, nici pe orange, nici pe alte numere. Cand sun imi trimite mesaj sa rencarc cartela! Cartela fiind reincarcata cu opțiunea de 12 euro! Minute nelimitate minute internationale GB.

@Osorhean Adina, ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut! Poți să ne spui de cat timp ești plecata? Daca ai peste 90 de zile, Orange va opri datele mobile și serviciile de voce, datorita politicii de utilizare rezonabilă impusă de UE, care precizează că traficul de date din ultimele 3 sau 4 luni trebuie făcut majoritar in Romania.
Ai detalii aici https://comunitate.orange.ro/questions/2273261-activa-oferta-roaming-merg-datele-mobile
Eventual:- încearcă să încarci cu credit, nu cu opțiune, s-ar putea să meargă așa, iar costurile pt apeluri sunt mici;
Folosește un prepay local;
Ia legătura cu un consultant prin chat-ul Djingo.

Sunt plecată de 6 luni de zile dar luna trecută am mai avut cartela reincarcata si am putut efectua apeluri! Acuma nu mai merge de loc!

Încearcă să reîncarci cu credit. Și o să îți ia din credit când suni, sau când ești pe net. Nu sunt sume foarte mari.

Am inteles si eu ce fac raman cu bani dati pe opțiune dar eu nu ma pot folosi de ea. Este puțin aiurea! Ca si cand am dat bani pe nimic. Ceva de genul.

Poți scrie un mail la serviciul.clienti@orange.ro și o să îți returneze banii! Explica-le situația, lasă datele tale șii roagă-i sa ramburseze suma înapoi în contul tău. Vor intelege și vei primi banii înapoi.

@Osorhean Adina, ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!