anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot efectua apeluri din roaming din Belgia?

Osorhean_Adina
Începător
Mi-am reincarcat astăzi cartela; eu sunt in Belgia, dar am cartela de orange in tel băgata. Mi-am băgat opțiunea de 12 euro, dar nu ma lasa sa sun pe nici un număr, nici pe orange, nici pe alte numere. Cand sun imi trimite mesaj sa rencarc cartela! Cartela fiind reincarcata cu opțiunea de 12 euro! Minute nelimitate minute internationale GB.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Osorhean Adina, ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

teacher_
#StarMember
Salut! Poți să ne spui de cat timp ești plecata? Daca ai peste 90 de zile, Orange va opri datele mobile și serviciile de voce, datorita politicii de utilizare rezonabilă impusă de UE, care precizează că traficul de date din ultimele 3 sau 4 luni trebuie făcut majoritar in Romania. Ai detalii aici https://comunitate.orange.ro/questions/2273261-activa-oferta-roaming-merg-datele-mobile Eventual:- încearcă să încarci cu credit, nu cu opțiune, s-ar putea să meargă așa, iar costurile pt apeluri sunt mici; Folosește un prepay local; Ia legătura cu un consultant prin chat-ul Djingo.

Osorhean_Adina
Începător
Sunt plecată de 6 luni de zile dar luna trecută am mai avut cartela reincarcata si am putut efectua apeluri! Acuma nu mai merge de loc!

Osorhean_Adina
Începător
Si atunci ce este de facut?

teacher_
#StarMember
Încearcă să reîncarci cu credit. Și o să îți ia din credit când suni, sau când ești pe net. Nu sunt sume foarte mari.

Osorhean_Adina
Începător
Am inteles si eu ce fac raman cu bani dati pe opțiune dar eu nu ma pot folosi de ea. Este puțin aiurea! Ca si cand am dat bani pe nimic. Ceva de genul.

teacher_
#StarMember
Poți scrie un mail la serviciul.clienti@orange.ro și o să îți returneze banii! Explica-le situația, lasă datele tale șii roagă-i sa ramburseze suma înapoi în contul tău. Vor intelege și vei primi banii înapoi.

DanielaH
Moderator
@Osorhean Adina, ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.