Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Problema wifi pe un note 9 reconditionat

Salutare.
Pe la inceputul lui martie am achizitionat un note 9 reconditionat de pe site si vad ca ar avea probleme pe partea de wi-fi.
Adica se conecteaza automat la reteaua de acasa, dar dupa o perioada de timp nu mai merge ca si cum nu as mai avea internet (router-ul merge foarte bine) si aplicatii precum netflix nu mai merg.
Inchid si redeschid wi-fi-ul si merge.
Se poate face ceva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Oprește modemul pentru 30 de secunde sau 1 minut și în timpul asta fa un soft reset la telefon (volum jos + buton pornire în același timp ținut apăsat aproximativ 20 de secunde, sau până apare logo-ul Samsung)

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (0)

0%

0 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Oprește modemul pentru 30 de secunde sau 1 minut și în timpul asta fa un soft reset la telefon (volum jos + buton pornire în același timp ținut apăsat aproximativ 20 de secunde, sau până apare logo-ul Samsung)

Ba da, dar n-ai de ce să faci așa ceva! Poți sâ salvezi tot ce este pe telefon și să-i dai o resetare din fabrică, eventual. Dar mai încearcă să restartezi telefonul și ruterul.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!