Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Salutare.
Pe la inceputul lui martie am achizitionat un note 9 reconditionat de pe site si vad ca ar avea probleme pe partea de wi-fi.
Adica se conecteaza automat la reteaua de acasa, dar dupa o perioada de timp nu mai merge ca si cum nu as mai avea internet (router-ul merge foarte bine) si aplicatii precum netflix nu mai merg.
Inchid si redeschid wi-fi-ul si merge.
Se poate face ceva?
Oprește modemul pentru 30 de secunde sau 1 minut și în timpul asta fa un soft reset la telefon (volum jos + buton pornire în același timp ținut apăsat aproximativ 20 de secunde, sau până apare logo-ul Samsung)
Alte răspunsuri
Salut! Alte dispozitive conectate au probleme, sau doar la telefonul tau este problema...?
Salut.doar telefonul pentru că laptopul merge perfect.
Oprește modemul pentru 30 de secunde sau 1 minut și în timpul asta fa un soft reset la telefon (volum jos + buton pornire în același timp ținut apăsat aproximativ 20 de secunde, sau până apare logo-ul Samsung)
Poți da o repornire la ambele dispozitive și vezi ce se întâmplă.
Daca fac soft reset nu se șterge tot de pe telefon?
Ba da, dar n-ai de ce să faci așa ceva! Poți sâ salvezi tot ce este pe telefon și să-i dai o resetare din fabrică, eventual. Dar mai încearcă să restartezi telefonul și ruterul.
@Dan, mulțumim pentru marcarea soluției. Înțeleg că problema a fost rezolvată prin resetare?
Momentan merge,am oprit datele mobile,sper sa meargă bine și pe viitor.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.