Întrebare cu răspuns(uri)

E-sim / number share functioneaza cu abonament yoxo?

E-sim/number share functioneaza cu abonament yoxo?
De asemenea trecerea de la abonament la yoxo anuleaza abonamentul initial?
Multumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ne bucurăm să vă anunțăm că s-a lansat beneficiul eSIM în aplicația Yoxo, în această primă etapă fiind doar pentru clienții noi. Pentru activare este important să aveți telefonul compatibil eSIM.
Colegii fac îmbunătățiri, iar în etapa 2 a lansării (până la finalul anului) va fi posibilă activarea beneficiului din aplicație și pentru clienții existenți. Vă ținem la curent. Până atunci, din 1 septembrie, dacă sunteți deja clienți puteți merge în shopurile Orange pentru activarea eSIM.
@tomaciprian mulțumim mult pentru promptitudine :)

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (6)

Da (11)

65%

11 membri au votat cu DA

6 membri au votat cu NU

65% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 4 din 5

Ne bucurăm să vă anunțăm că s-a lansat beneficiul eSIM în aplicația Yoxo, în această primă etapă fiind doar pentru clienții noi. Pentru activare este important să aveți telefonul compatibil eSIM.
Colegii fac îmbunătățiri, iar în etapa 2 a lansării (până la finalul anului) va fi posibilă activarea beneficiului din aplicație și pentru clienții existenți. Vă ținem la curent. Până atunci, din 1 septembrie, dacă sunteți deja clienți puteți merge în shopurile Orange pentru activarea eSIM.
@tomaciprian mulțumim mult pentru promptitudine :)

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@JohnM colegii fac toate eforturile să lanseze în aplicație posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM, pentru clienții existenți, până la finalul anului. Dacă va fi mai repede, cu atât mai bine. Oricum vom anunța aici, în comunitate, imediat ce vom avea noutăți.
Până atunci însă, începând cu 1 septembrie, trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții existenți se va putea face în shopurile Orange (am adăugat acum această informație și în răspunsul marcat ca soluție).

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@MihaelaC,eu sunt client YOXO de 10 zile. Deci sunt client nou sau vechi? Multumesc.

Lucian60
Lucian60

Lucian60

User level
Nivel
1
140 / 750
puncte
Custom field 2
Lucian60

@Lucian60 pentru că ai deja număr Yoxo ești client existent și poți trece de la SIM la eSIM dacă mergi într-un shop Orange, începând cu data de 1 septembrie.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@MihaelaC, multumesc mult pentru raspuns. Abia astept data de 01 Septembrie.

Lucian60
Lucian60

Lucian60

User level
Nivel
1
140 / 750
puncte
Custom field 2
Lucian60

@Lucian60 cu mare plăcere. Te așteptăm după activare să ne spui dacă totul e în regulă.
@Nei847 pentru acest lucru este nevoie de Number Share și deocamdată nu avem informații despre această lansare. Vom posta aici când avem noutăți.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Buna @MihaelaC,dupa cum am scris, azi am fost in magazinul Orange din Bucuresti,calea Mosilor,nr.292,si ghici ce? Colegul tau s-a uitat lung la mine si mi-a zis direct ca nu se poate. La insistentele mele si citind raspunsul tau a verificat disponibilitatea numarului meu YOXO si NU se poate muta pe eSIM. l-am rugat sa verifice daca pot face un cont,card de debit,card de credit la Orange Money si ghici ce? Nu se poate nici asta. Imi pare rau ca am portat numarul la Orange -Yoxo si nu pot beneficia de nimic din oferta voastra . Mai stau putin si ma portez iar in alta retea.Multumesc mult pentru ajutor dar se pare ca in Romania toate serviciile de telefonie mobile sunt la fel suport....0 (zero). O zi buna si succes tuturor care vor sa treaca pe eSIM la Yoxo si Orange Money !!! Eu nu pot !!!

Lucian60
Lucian60

Lucian60

User level
Nivel
1
140 / 750
puncte
Custom field 2
Lucian60

@Lucian60 îmi pare rău pentru neplăceri. Pentru că este nevoie să verificăm contul, ți-am trimis un mesaj în privat, pe e-mail. Aștept răspunsul tău, apoi le transmit colegilor, verificăm ce s-a întâmplat și revin.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

@MihaelaC,multumesc !

Lucian60
Lucian60

Lucian60

User level
Nivel
1
140 / 750
puncte
Custom field 2
Lucian60

@Lucian60, încă o dată, ne pare foarte rău pentru experiența trăită de tine.
Am luat legătura cu colegii noștri din shop-ul din Moșilor și te așteaptă să mergi acolo pentru schimbarea SIM - eSIM. Magazinul este deschis astăzi până la ora 7 și jumătate.
Vom reveni și cu răspunsul colegilor de la Orange Money către care am redirecționat sesizarea ta.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere și te așteptăm să revii în Comunitate.
Weekend plăcut!

@DanielaH , multumesc !

Lucian60
Lucian60

Lucian60

User level
Nivel
1
140 / 750
puncte
Custom field 2
Lucian60

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!