Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Una scrie în contract, alta scrie pe factură

Pe data de 20.02.2020 am achiziționat un abonament Home Net 4G 12. Eu având deja un abonament de voce Orange Me 9 și un abonament World HD v4. La achiziția abonamentului de net 4G mi sa spus că voi beneficia de reducere de 2euro(TVA inclus) la abonamentul de internet achiziționat, de 2euro (TVA inclus) al abonamentul de voce, reducere lunară la taxa de abonament pentru abonamentul WORLD HD v4 și încă o reducere de 1euro(TVA inclus) pentru perioada contractuală de 24 de luni. Reducerea pentru abonamentul de voce (2euro TVA inclus) a fost aplicată, la abonamentul de net Home Net 4G 12 reducerea de (2euro TVA inclus) a fost aplicată, iar pentru abonamentul de tv WORLD HD v4 unde reducerea era de 100% a fost aplicată doar pe jumătate(50%) și reducerea de 1euro TVA inclus pentru perioada contractuală de 24 luni nu a fost aplicată. Toate aceste reduceri au fost scrise în contract dar au fost aplicate după bunul plac. Dacă suni la 300 ei nu te pot ajuta că nu au acces la contracte te trimit în magazinul unde ai făcut contractul, dacă te duci în magazin ei te sfătuiesc să suni la 300. Deci cu alte cuvinte te aruncă de la unui la alți, una scrie în contract alta se facturează. Această experiență m-a făcut să îmi schimb total părerea despre acest furnizor de servicii.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Bine, și acele reduceri despre care spuneai că "ți s-a spus". Cine ți-a zis..? Cineva din magazin, cineva oficial din partea Orange, sau din alta sursă? Pentru că (sper sa nu mă înșel) acele reduceri se alocă în funcție de vechimea în rețea. De exemplu " poți să beneficiezi de o reducere de până la....suma ", asta înseamnă că nu o sa ai reducerea maxima, ci o să ai reducere doar în funcție de vechimea ta în rețea... Primești reducere maxima doar daca ai vechimea maxima în rețea..! Sper că ești lămurit.. nu vrea nimeni sa te taxeze extra, sau sa îți ia bani din buzunar!

Reclamație la ANCOM și se rezolvă.
Ceva asemănător am pățit și eu acum 2 ani , dar un pic mai grav .Cu sunatul la 300 nu s-a rezolvat nimic , cu magazinul nimic.
Eu am vechime de 17 ani și am rămas surprins neplăcut să văd asemenea
găinarii de la operatorul telefonic numărul 1 . Au pe site formular de reclamații , puteți pune și dovezi ale contractului și realitatea . După rezolvarea reclamației Orange mi-au dat banii retroactiv și o reducere suplimentara la pachetul Love. Succes !

Am trimis și pe mail această reclamație, dacă nu se rezolvă nici de data aceasta am să recurg la soluția oferită de dumneavoastră.
Mulțumesc

Foarte bine că ați încercat prima data să vedeti daca nu e ceva greseala. În ultimă instanță, daca considerați că primit ceva pentru ce nu ați plătit, e dreptul dumneavoastră să vă adresați la ANCOM. Sincer, îmi pare rău pentru neplăcere, și sper sa o rezolvați.

Salut, Costi! Ascultă-mă pe mine, că am avut și eu neconcordanțe din acestea. Fă o sesizare la serviciul. clienti@orange.ro ( dacă nu ai făcut deja) și le spui problema acolo. Sunt sigur că vei rezolva! Dacă ai mai multe abonamente de voce, reducerile sunt chiar mai mari. Succes!

Ca să ai reduceri mai mari, trebuie să ai și pachet Family, adică minim 2 abonamente de voce de câte 8 euro ( așa poți face acest pachet). Eu am pachetul Love rural ( net fix 4g de 160 gb) și TV Family HD, la 7 euro ( totul). Chirie la cele 3 receptoare nu mai plătesc, pentru că le am din 2013. Sper că ți-am fost de folos!

@Costi_3 eu zic inainte de a te adresa autorităților (ANPC/ANCOM) zic să scrii un mesaj pe site-ul Orange în secțiunea contact. Mi s-a întâmplat și mie o dată, când am optat pentru schimbarea abonamentului să nu fie implemnetat exat ceea ce am primit în contract, dar s-a rezolvat în urma mesajului pe care l-am trimis.
Personal evit să contactez telefonic o instituție (de telefonie, bancă, etc.) pentru că persoana care îți preia apelul poate nu are posibilitatea să îți ofere un răspuns suficient de bine documentat în timpul apelului telefonic.
Am ales să rămân la Orange din 2003 până în prezent atât datorită ofertelor pe care le-am primit, cât și pentru faptul că mi-au rezolvat favorabil orice nemulțumire pe care am avut-o.

Sesizare la ORANGE, iar Orange (operatorul) si cu partenerul unde ai incheiat contractul nu au decat sa -si lamureasca problema. Sper sa nu fie "de indata", ca la altii.

FLo_1
FLo_1

FLo_1

User level
Nivel
3
4325 / 5000
puncte
Custom field 2
FLo_1

In prima faza trebuie sa incerci sa clarifici situatia impreuna Orange si pe cale amibila (ca sa parafrazez una din clauzele lor contractuale) si in functie de raspunsul oferit de Operator poti lua in calcul si o plangere catre ANCOM sau ANPC.

In cazul tau puteai sa fortezi un pachet Love si beneficiai de reduceri consistente prin prisma faptului ca ai 10 ani vechime in retea, undeva pe la 150 euro sub forma voucher la care se mai adaugau si punctele OTY existente pe cont si care puncte in perioada asta se tripleaza in magazinul online.

Consultantii din prima linie care raspund la 300 habar nu au pe ce lume traiesc. Marea lor majoritate nici cu buletinul in mana nu sunt in stare sa-si rosteasca numele complet. Serviciul Clienti este externalizat (in mare parte), iar cei care raspund la telefon au job part-time, sunt prost platiti, nu au acces prea adanc pe contul de abonat din motive de suritate al datelor personale si din acest motiv nu fac altceva decat sa irite si mai mult clientul cu raspunsuri de cele mai multe ori idioate.

FaraUnID
FaraUnID

FaraUnID

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
FaraUnID

Am fost sunat astăzi de pe numărul 0374xxxxxx și nu am putut să răspund la telefon, după care am primit sms să sun eu la 300 pentru sesizarea mea și acolo a răspuns un operator care era foarte sigur pe el a făcut identificarea m-a pus în așteptare pentru a vedea despre ce este vorba în sesizare după care a revenit și mi-a spus că mă va contacta altcineva în maxim 24 de ore, eu am întrebat 24 de ore sau 24 de ore lucrătoare și el mi-a spus că în 24 de ore că colegii lucrează și sâmbătă și duminica. Am zis ok aștept să fiu contactat. La nici o oră de la convorbirea cu reprezentatul orange primesc sms că voi fi contactat în 4 zile lucrătoare pentru a discuta mai multe despre cererea trimisă. Eu nu pot decât să aștept acele 4 zile. Concluzia este una singură, au un chef de muncă ca măgarul de fugă.

Am fost sunat de un operator pentru a lămuri situația. S-au făcut modificările specificate în contract. Se va factura cu minus pe următoarea factură sumele facturate în plus pe ultimile 2 facturi. Să sperăm că totul este ok. Dar asta voi vedea la emiterea următoarei facturi.

@Costi, ne bucurăm că s-a rezolvat.

 

Te așteptăm cu feedback luna următoare, după emiterea facturii. Binențeles, până atunci, poți deschide o nouă discuție, iar ceilalți membri vor veni în ajutorul tău. Sau dacă îți dorești să îi ajuți pe ceilalți membri din Comunitate, poți oferi răspunsuri la întrebările lor.

 

Toate cele bune!

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!