Întrebare fară răspuns

Avem nevoie de oferta si informatii pentru un telefon mai puternic pe firma

Buna ziua!
Avem un abonament la firma noastra. Avem nevoie de un telefon mai puternic cu mai multe spatiu de stocare ca Samsung A51. Unde pot sa comunic despre asta? Ce optiune am?
Multumesc mult.

Răspunsuri

Salut! Poți să intri in magazinul Orange și să selectezi tu telefonul, facand o filtrare in funcție de spațiul de stocare (memorie RAM) . Am făcut o simulare cu memorie RAM mai mare de 4GB. Ai link aici https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane?order=ASC&...
Poți selecta ce îți place din lista, apoi poți lua legătura cu un consultant și să îți facă o oferta in funcție de tipul abonamentului pe care îl ai...

Depinde daca acel telefon va fi achzitionat la liber sau doresti o repozitionare de abonament cu achizitie de telefon la pret subventionat.

1. Daca vrei sa cumperi telefonul la liber exista N site-uri unde poti sa-ti faci o ideee despre ce si cum: Altex, eMag, Flanco si lista poate continua.
2. Daca vrei sa-ti faca Orange o oferta, suna la servicul clienti si solicita sa discuti cu departamentul de retentie / ofertare.

Ca idee, care ar fi bugetul tau pentru acest nou telefon, sa vedem ce optiuni sunt pe piata!

Majoritatea telefoanelor pot fi achiziționate și în rate!
Dacă vrei să ceri o ofertă, o poți face pe Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau prin apel la 300. Succes!

@Erzsebet: Sunt multe site-uri unde poti pe baza unor filtre sa-ti gasesti modelul care te-ar interesa (ar indeplini cerintele de care ai nevoie). Ulterior poti discuta de unde si la ce pret il poti achizitona.

@Vio73 Lucrul acesta este evident! Nu de alta dar in cazul tau 9 din 10 mesaje care au legatura directa cu o problema ce tine de operator raspunsul tau standard este "Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau prin apel la 300" mecanic si fara gandire.

Cu raspunsuri de genul acesta ajungeti sa aveti mii de postari si sa avansati in mod artifical in level, fara a spune nimic (,) concret. Trist este faptul ca nu se autosesizeaza niciun moderator / manager / assisstant sau orice alta persoana care supervizeaza comunitatea.

Si mai trist este faptul ca exista topicuri unde avem SOLUTIE raspunsuri de genul "Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau prin apel la 300"

@Vio73 Afla ca in cazul achizitiilor pe firma poti solicita rambursarea TVA-ului. Prin urmare nu vad logica achizitiei unui produs in rate si sa platesti ceva mai mult, in conditiile in care ai posibilitatea sa-l cumperi la liber si sa recuperezi TVA-ul.

Vă rog să nu vă îndepărtați de la subiect și să revenim la topicul propus de Erzsebet.

Vă rugăm, deasemenea, să încercați să oferiți, ca și până acum, răspunsuri concrete, care să răspundă întrebrii, fară a degenera în discuții personale. Și să nu uităm că scopul acestei Comunități este să ne ajutăm între noi punând întrebări, adăugând răspunsuri și sfaturi utile. Sunt sigură că fiecare dintre noi încearcă să ofere cele mai bune sfaturi, din cunoștințele pe care le are și mai ales din experiența personală.

 

@FaraUnID, mulțumim pentru sesizări. Atât noi cât și ceilalți membri ai Comunității apreciem mult intervențiile tale aici. Dacă, în opinia ta, sunt întrebări care au marcată o soluție nepotrivită, incorectă sau incompletă, te rugăm să ne ajuți prin raportarea de conținut. Vom analiza și vom trata fiecare situație punctual.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!