Întrebare cu răspuns(uri)

Cum aflu Codul meu de Client?

Cel mai probabil am fost deconectat pentru ca am intarziat cu plata facturii.
Problema e ca , online nu gasesc nicio factura, prin posta nu am primit nicio factura. In contul online am incercat sa imi platesc factura dar intai trebuie sa adaug serviciul respectiv si imi cere cod client. De unde sa il iau? Precizez din nou ca nu am nicio factura care sa imi ofere cod client.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Fie prin apel gratuit la *100# -Self Service, ramura Cronos, factura și plăți

 

Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde, după selectarea limbii de comunicare, trebuie să alegi ramura Cronos, facturi, plăți și reîncărcare PrePay. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o

 

Sau de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii 

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (10)

Da (4)

29%

4 membri au votat cu DA

10 membri au votat cu NU

29% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Exact ce am zis in postare, ca nu am nicio factura!
Stiu sa folosesc un cont online, daca era sa fie acolo factura nu mai ajungeam sa intreb aici.
Serviciul de internet fix a fost activat luna trecuta, in caz ca ajuta cu ceva

Poți afla codul de client așa:
Fie prin apel gratuit la *100# -Self Service, ramura Cronos, factura și plăți

Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde, după selectarea limbii de comunicare, trebuie să alegi ramura Cronos, facturi, plăți și reîncărcare PrePay. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o

Sau de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii

In al doilea screen shot, unde e ecranul negru, ai o săgeată mica pe care trebuie sa o apeși. Îți încercuiesc încă odată pe screen shot. Unde e cercul portocaliu, acolo trebuie să apeși.

Stai putin, screen shot-ul tau este pe un număr prepay, nu de abonament, vad că ai phone credit acolo. Trebuie sa adaugi numărul de abonament in aplicația my Orange, sau daca e adăugat, să îl selectezi pe el ca număr utilizat, și apoi o să vezi facturile..!

Asta e si nelamurirea mea.... De ce nu apare abonamentul in MyOrange. Pe contractul incheiat , l-am rasfoit de 999 ori si nu am gasit niciun cod client. Am sa sun maine la serviciul clienti

Ai cumva doua numere, unul de prepay și unul de abonament? Daca da, trebuie sa adaugi și numărul de abonament in aplicația my Orange! Tu trebuie sa îl adaugi!

Cel mai simplu pentru tine, pe viitor, și chiar și acum, instalează aplicația Orange Money, trebuie sa urmezi niste pași destul de simpli și poți să faci plata abonamentului tau doar in baza numărului tau de telefon. Nu te costa nimic și ai și anumit bonusuri constând în bani înapoi... Eu îți urez succes.
Incearca și apelul la *100*2#, ar trebui sa te ajute sa vezi codul client daca apelezi de pe numărul de abonament.

Fie prin apel gratuit la *100# -Self Service, ramura Cronos, factura și plăți

 

Prin apel la 300, Serviciul Clienți, unde, după selectarea limbii de comunicare, trebuie să alegi ramura Cronos, facturi, plăți și reîncărcare PrePay. La finalul apelului, vei primi și un mesaj scris cu informația pe care ai solicitat-o

 

Sau de pe factura ta de servicii Orange, din colțul din stânga sus, la secțiunea despre datele facturii 

@Cornel, nu ai primit prin sms datele facturii?.. Eu primesc si pe mail si prin sms datele complete..
Dată emitere, suma, cod client.. etc
Din ce data este contractul, ca poate nu asta este problema.. de unde stii ca exista deja factura? Prin luna trecuta te referi la martie sau februarie?...

Cornel suna la numarul 300 si dupa ce dovedesti ca esti chiar tu titularul abonamentului si ca nu vrei sa-i tragi o pacaleala cuiva de 1 aprilie, iti vor da codul de abonat.

@Corrnel, mulțumim pentru marcarea soluției!
Ne spui, te rog, cum ai rezolvat? Cum ai aflat codul tău de abonat? Experiența ta îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității.

@Cornel: Pe un "MY ORANGE" de prepay nu vei avea cum sa-ti gasesti abonamentul. Este valabil si reciproc. Dar daca il vei adauga ulterior, cu siguranta il vei gasi si numarul de abonament.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!