Întrebare cu răspuns(uri)

Pot reactiva Yoxo daca am trecut numarul pe cartela PrePay?

Dacă închid abonamentul yoxo si îl trec pe cartelă Prepay, ulterior mai pot reveni la acest pachet?
Deoarece un coleg din aplicația messenger mi-a spus că nu mai este posibil. Și, dacă vreau acest lucru, trebuie trecut numărul în carantină. Ceea ce mi se pare aberant. Pentru că pur și simplu poate la un moment dat se întâmplă ca la cartelă să fie beneficii cu mult mai bune. Fac trecerea. Iar ulterior poate vreau să revin aici.

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Alex am verificat cu colegii mei și situația pe care ți-am explicat-o anterior se aplică strict pentru închidere număr. Dar în exemplul tău nu este nevoie să închizi numărul, ci să îl migrezi la PrePay. Dacă alegi să migrezi numărul la PrePay și înapoi în Yoxo se poate.
Migrarea presupune că numărul rămâne activ, nu se închide, deci nu se intră în perioada de carantină. Reactivarea unui număr Yoxo se poate face de maxim 3 ori într-un ciclu de viață.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (2)

Da (4)

67%

4 membri au votat cu DA

2 membri au votat cu NU

67% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

În informațiile prezentate până acum, am gasit ca, la închiderea unui abonament yoxo, numărul intra in carantină pentru 90 de zile, timp în care poti sa-l reactivezi oricand din aplicație.. Nimic despre trecerea lui la prepay.. Este un produs nou care probabil va mai suferi îmbunătățiri in urma feedback-urilor.. Intr-adevar, nu prea este ok, dacă nu poți reveni la prepay, pentru ca asta inseamna ca poti rămâne fără numărul respectiv, dacă nu mai vrei acest tip de abonament.. Poate se va schimba acest lucru.. sau poate doar n-a fost menționat..

În aplicație atunci când intri la închidere abonament apar următoarele: nu mai am nevoie de număr, asta înseamnă că se trece în carantină Și practic ai avea la dispoziție 90 de zile pentru reactivare din aplicație, trecere la abonament, dacă selectezi asta apare mesajul să mergi într-un magazin, trecere pe prepay. Dacă se selectează această opțiune, apare mesajul că vei primi pentru 24 de ore anumite resurse pentru a avea timp să reîncarci între timp. Însă problema așa cum am spus constă în faptul că dacă se alege trecerea pe cartelă Prepay , nu se mai poate reveni la pachetul yoxo. Cu acel număr de telefon. În cazul în care e corectă informația ce mi-a fost oferită în discuția purtată pe messenger

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

Salut, Alex! Bine ai venit în comunitate! Așa este, dacă ai închis numărul Yoxo și ai migrat la oferta PrePay sau abonament, nu vei mai putea reactiva numărul în oferta Yoxo.

Poți reactiva numărul Yoxo închis, doar în situația în care nu ai depășit cele 90 de zile de la închidere (perioadă carantină) și nu ai migrat la PrePay sau abonament. Iar în această situație, dacă ai SIM-ul vechi, numărul se reactivează automat și poți plăti pentru pachetul ales, dar dacă nu mai ai SIM-ul vechi este nevoie să mergi în magazin pentru schimbarea lui și apoi, poți efectua plata.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Sincer asta mi se pare total aiurea. Pentru că ești obligat să rămâi oarecum dependent de acest pachet. Nu este ca un abonament clasic. În care dacă te întorci la cartelă preplătită, să poți trece din nou la abonament. Aici dacă ai ales să treci pe cartelă, niciodată nu îl mai poți activa. Și rămâne doar abonamentul clasic ca varianta.
Am citit inclusiv termenii și condițiile. Iar asta nu este specificat acolo. Faptul că dacă treci pe cartelă, nu îl mai poți activa altădată. Din păcate nu a fost transparență. În rest pachetul, este în regulă. Pentru că îl poți configura după bunul tău plac

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

Eu consider ca ar trebui sa fie mai flexibil acest tip de abonament si sa se poata oricand reveni de la PrePay la abonamentul Yoxo si invers.

Poate mai lucrează la ele, că sunt destule neconcordanțe!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Alex am verificat cu colegii mei și situația pe care ți-am explicat-o anterior se aplică strict pentru închidere număr. Dar în exemplul tău nu este nevoie să închizi numărul, ci să îl migrezi la PrePay. Dacă alegi să migrezi numărul la PrePay și înapoi în Yoxo se poate.
Migrarea presupune că numărul rămâne activ, nu se închide, deci nu se intră în perioada de carantină. Reactivarea unui număr Yoxo se poate face de maxim 3 ori într-un ciclu de viață.

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Mulțumesc pentru clarificări! Mă bucur dacă ceea ce știam anterior nu se mai aplică. Super

Alex_39
Alex_39

Alex_39

User level
Nivel
1
115 / 750
puncte
Custom field 2
Alex_39

De ce se poate reactiva numărul în Yoxo doar de 3x într-un ciclu de viață și nu mai mult? De ce nu 5, 10 sau nelimitat?

@Jay si @Razvan: Pentru ca 3 e cifra magica (3 zile si 3 nopti, 3 frati sau 3 surori, 3 magi, 3 zane, 3incercari, probe sau minim 3 oferte la achizitii publice, etc). Pe de alta parte, YOXO te atrage intr-un joc cu ambalaj "miraculos" tocmai ca odata "marul" muscat sa fie prea tarziu ca sa regreti "pacatul comis" si sa revii la ceea ce a fost candva. Scopul? Captivitatea. Un client captiv este mai valoros decat un client liber care este o permanenta incertitudine pentru Orange.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!